MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Sir Spamalot (crew)
trebremmit, ik heb geen enkel idee. Ik kwam deze "ergens" tegen, zag dat deze niet op MuMe stond en zag ook die verschillende jaartallen. Dus dacht ik, misschien weet iemand van de crew daar meer van af, vermits ik maar noties heb van Jazz.

DjFrankie (moderator)
Manuel schreef:
Mag de nieuwe Chilly Gonzales op de site? http://chillygonzales.com

Ingestuurd

Bedankt, ik had het ook wel zelf willen doen hoor, bedoelde meer, mag zoiets op de site omdat het me niet helemaal duidelijk is of het een album op zich, of meer een les-cd is..

Edit: en hoezo hip-hop?

Het is inderdaad een les-cd en mag dus niet op de site. Ik heb 'm er weer afgehaald: De Site >> Algemeen >> Te verwijderen / verwijderde releases

Sir Spamalot (crew)
Mag ik nog eentje vragen? klik

Sir Spamalot (crew)
brajoapau, muchas gracias!

Yann Samsa

Sir Spamalot (crew)
Nog een verzoekje, Amazon.com: Miles Davis, John Coltrane, Sonny Stitt: In Stockholm 1960 Complete: Music. Dit is volgens mij de uitgebreide versie van dit album: klik. Alvast bedankt!

Svendra schreef:
(quote)
Ze staan in de wachtrij ...

Sir Spamalot (crew)
Nog twee verzoekjes (ik heb deze zien liggen bij Popcorn Music in Roeselare):

Thunder - Symphony and Stage

Thunder - The EP Sessions 2007-2008

Zephyr

Deze staat op de luisterpaal (nog niet hier)

Heppeneert | harold k - haroldk.bandcamp.com

Zephyr
Geweldig !

Mijn dank aan freddze voor Vital Signs en de Cyclic Law verzamelaar !

1. Hoe gaat precies met hidden tracks?

Ze worden meestal aan de laatste track toegevoegd met beide tracktijden opgeteld.
Soms worden ze afzonderlijk gezet, ook al zit een hidden track in wezen vast aan de laatste track.

Voorstel: hidden track (want toch ook weer een apart nummer) wordt apart gezet
met [Hidden Track] tussen rechte haakjes (en eventuee als bonustrack * aangevinkt).

( * bonustrack dan in de betekenis van, toemaatje dat niet bij de officiële tracklijst behoort)

2. Als een album aanvankelijk in beperkte oplage wordt uitgebracht met een afwijkende hoes,
maar alle andere reguliere releases hebben in grote oplage een andere, bekendere hoes,
moet dan toch voor die allereerste hoes gekozen worden (ook al is ze zeldzaam)?

Of mag je die beperkte oplage als een soort van promo-release beschouwen,
en toch de standaard hoes waaronder het album bij het grote publiek bekend werd kiezen.

Let op: ik heb het niet over een latere rerelease,
maar over een limited (met afwijkende hoes) en een unlimited oplage van de eerste release.

Veel dank!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.