De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2015, 00:27 uur
bennerd schreef:
Iemand die zin heeft om deze plaat van onze tough guys toe te voegen?
Iemand die zin heeft om deze plaat van onze tough guys toe te voegen?
In de wachtrij!
0
geplaatst: 28 september 2015, 14:01 uur
Vanavond ga ik op mijn muzieksite mijn recensie uploaden van het nieuwe album 'Tranquilize' van de Nederlands/Duitse folkpunkband Filthy Nelly. Helaas ontbreekt dit album vooralsnog op musicmeter; vandaar mijn verzoek om toevoeghulp.
Gegevens over het album zijn te vinden via de link SHOP - filthynelly.com
Bij voorbaat mijn dank voor de hulp.
Gegevens over het album zijn te vinden via de link SHOP - filthynelly.com
Bij voorbaat mijn dank voor de hulp.
0
geplaatst: 28 september 2015, 14:42 uur
0
geplaatst: 29 september 2015, 12:06 uur
Mud by Death Engine (Album, Post-Hardcore): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Iemand die bovenstaande herrie toe wil voegen? Dank dank dank!
0
geplaatst: 29 september 2015, 12:58 uur
eightynine schreef:
Death Engine - Mud (2015)
0
geplaatst: 30 september 2015, 10:53 uur
Mijn dank Paul voor het toevoegen van het nieuwe album van Filthy Nelly.
Heb zojuist mijn recensie aan het album toegevoegd.
Heb zojuist mijn recensie aan het album toegevoegd.
0
geplaatst: 1 oktober 2015, 17:05 uur
Er zijn een heleboel zeer fraaie (remix) verzamelalbums van ZTT (Zang Zang Tumb, label van Trevor Horn) welke nog niet op de site staan. als iemand hier zin in heeft (al is het maar eentje om mee te beginnen...) dan zou dat top zijn:
Various - Zang Tuum Tumb ? The Value Of Entertainment (CD) at Discogs
Various - Zang Tumb Tuum (The ZTT Box Set) (Box Set) at Discogs
Various - The Art Of The 12" (A Celebration Of The Extended Remix) (CD) at Discogs
Various - The Art Of The 12", Volume Two (A Promotion Of A Way Of Life) (CD) at Discogs
Various - The Art Of The 12", Volume Three (A Soundtrack For Living) (CD) at Discogs
Various - Zang Tuum Tumb ? The Value Of Entertainment (CD) at Discogs
Various - Zang Tumb Tuum (The ZTT Box Set) (Box Set) at Discogs
Various - The Art Of The 12" (A Celebration Of The Extended Remix) (CD) at Discogs
Various - The Art Of The 12", Volume Two (A Promotion Of A Way Of Life) (CD) at Discogs
Various - The Art Of The 12", Volume Three (A Soundtrack For Living) (CD) at Discogs
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 16:18 uur
Zou iemand deze willen toevoegen?
Beaten to Death - Unplugged
Alvast bedankt!
Beaten to Death - Unplugged
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 16:30 uur
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 18:08 uur
vigil schreef:
Ik heb het al eerder aangeven maar toen geen reactie gehad. Hoe compleet moet je willen zijn. Ons aller vrind Mark Knopfler brengt van elke live show een download uit met het zelfde fantasieloze hoesje (zelfs zonder datum of plaats) en met ook nog eens vrijwel dezelfde show. Inmiddels staan er al 70 op de site en die staan daar vooral als vulling. Ik geloof dat op die 70 albums iets van 8 stemmen is gegeven.
Wat is het nut daarvan?
Ik heb het al eerder aangeven maar toen geen reactie gehad. Hoe compleet moet je willen zijn. Ons aller vrind Mark Knopfler brengt van elke live show een download uit met het zelfde fantasieloze hoesje (zelfs zonder datum of plaats) en met ook nog eens vrijwel dezelfde show. Inmiddels staan er al 70 op de site en die staan daar vooral als vulling. Ik geloof dat op die 70 albums iets van 8 stemmen is gegeven.
Wat is het nut daarvan?
Er zijn er weer een paar bijgekomen... wordt tijd dat Mark stopt met touren..
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 19:17 uur
Zou iemand deze willen toevoegen: Helvetia - Dromomania (2015)
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 19:58 uur
0
Zephyr
geplaatst: 3 oktober 2015, 19:58 uur
Als iemand tijd en zin heeft :
Jeremy's Aura - Being And Becoming... at Discogs
staat nog niet op de site.
Jeremy's Aura - Being And Becoming... at Discogs
staat nog niet op de site.
0
geplaatst: 3 oktober 2015, 20:15 uur
0
Zephyr
geplaatst: 3 oktober 2015, 20:18 uur
Wat een supersonisch snelle service...; dankjewel brajoapau 

0
geplaatst: 3 oktober 2015, 21:38 uur
Joshua68 schreef:
Wat is het nut daarvan?
Wat is het nut daarvan?
Er zijn er weer een paar bijgekomen... wordt tijd dat Mark stopt met touren..
Er zijn flink wat artiesten/bands die hun live optredens vast laten leggen. KISS deed het bijvoorbeeld tijdens hun Alive 35 en Sonic Boom tours in samenwerking met Concert/Simfy Live.
Metallica brengt onder eigen beheer ook zo'n beetje ieder live optreden dat ze doen uit, waarvan ik er inmiddels een paar heb toegevoegd.
Het verschil met deze releases en bijvoorbeeld de 2014 releases van Bruce Springsteen is dat zowel Metallica als Springsteen nog redelijk variëren met hun setlist. KISS spelen alleen vaak dezelfde setlist.
Hetzelfde geldt voor Mark Knopfler, want veel verschillen zijn er niet tussen de Europese setlist en de Noord-Amerikaanse. Daarnaast laat hij het uitbrengen als USB sticks met gitaaromhulsels, vandaar dezelfde (saaie) afbeelding iedere keer.
Dan zien de releases van Metallica en Springsteen er toch nog wel iets unieker en origineler uit.
Maar kort gezegd: met de komst van online download mogelijkheden en initiatieven als Concert Live word er de laatste tijd gewoon enorm veel live materiaal vastgelegd en uitgebracht.
0
geplaatst: 4 oktober 2015, 17:05 uur
Iemand die hier een goede hoes van kan vinden of deze afbeelding zelf wat op kan poetsen?
Norrie Paramor
Grote versie https://eu.rymimg.com/lk/o/...
Norrie Paramor
Grote versie https://eu.rymimg.com/lk/o/...
0
geplaatst: 5 oktober 2015, 06:14 uur
Beste medeMuMeërs,
Ondanks bijna een decennium op deze site ben ik nog altijd te achterlijk om erin te slagen een album toe te voegen. Het gaat om Legend: Official van Brad Strut, lid van Lyrical Commision, waarvan al wel wat op de site staat. Zie hier. Deze plaat is wat mij betreft het hoogtepunt in de Australische hiphop, wat niet mis is aangezien ze daar Engels lullen en echt niet met zo weinigen zijn daar beneden. Het is een boombapalbum in de geest van Dynospectrum. Rauwe knalzooi dus. En vooral: mijn favoriete rapnummer ooit staat erop. Heel erg bedankt alvast voor degene die me hiermee wil helpen.
Gegroet,
Sjaakspeare
Ondanks bijna een decennium op deze site ben ik nog altijd te achterlijk om erin te slagen een album toe te voegen. Het gaat om Legend: Official van Brad Strut, lid van Lyrical Commision, waarvan al wel wat op de site staat. Zie hier. Deze plaat is wat mij betreft het hoogtepunt in de Australische hiphop, wat niet mis is aangezien ze daar Engels lullen en echt niet met zo weinigen zijn daar beneden. Het is een boombapalbum in de geest van Dynospectrum. Rauwe knalzooi dus. En vooral: mijn favoriete rapnummer ooit staat erop. Heel erg bedankt alvast voor degene die me hiermee wil helpen.
Gegroet,
Sjaakspeare
0
geplaatst: 5 oktober 2015, 10:30 uur
Sjaakspeare schreef:
Het gaat om Legend: Official van Brad Strut
Bij deze.Het gaat om Legend: Official van Brad Strut
0
geplaatst: 5 oktober 2015, 13:21 uur
Kun je ook gewoon een single toevoegen aan de site? Zo ja, hoe dan?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 oktober 2015, 13:25 uur
Als er minstens drie non-abumtracks op staan: Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
0
buizen
geplaatst: 5 oktober 2015, 14:25 uur
Er bestaat geen wikipagina van en op discogs niet te verkrijgen. Heel soms wel te koop via amazon.com alleen nu net even niet.
Jaar van release is 2000, op Orchard Avenue (Records).
John heeft wel een zeer bescheiden eigen site en op youtube heeft deze fantastische muzikant een eigen channel waar ie ook communiceert met fans. Het gaat hier om een veelzijdige pianist met eigen band die inmiddels meerdere juweeltjes van CD's heeft uitgebracht. Echt klassieke muziek is het niet, veel songs met blues- en jazzinvloeden.
Het gaat om het album:
John Sokoloff - Bliss Misplaced
Als dit album door de 'ballotagecommissie' komt volgen er meer voordrachten voor toevoeging.
Jaar van release is 2000, op Orchard Avenue (Records).
John heeft wel een zeer bescheiden eigen site en op youtube heeft deze fantastische muzikant een eigen channel waar ie ook communiceert met fans. Het gaat hier om een veelzijdige pianist met eigen band die inmiddels meerdere juweeltjes van CD's heeft uitgebracht. Echt klassieke muziek is het niet, veel songs met blues- en jazzinvloeden.
Het gaat om het album:
John Sokoloff - Bliss Misplaced
Als dit album door de 'ballotagecommissie' komt volgen er meer voordrachten voor toevoeging.
0
geplaatst: 5 oktober 2015, 23:00 uur
Nieuwe Icarus Line online! Wie o wie wil deze toevoegen?
Album Review: The Icarus Line - All Things Under Heaven / Releases / Releases // Drowned In Sound - drownedinsound.com
Album Review: The Icarus Line - All Things Under Heaven / Releases / Releases // Drowned In Sound - drownedinsound.com
0
geplaatst: 6 oktober 2015, 00:32 uur
eightynine schreef:
The Icarus Line - All Things Under Heaven (2015)
* denotes required fields.