De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2015, 09:40 uur
0
geplaatst: 7 oktober 2015, 15:01 uur
Zou iemand deze plaat voor mij willen toevoegen? ?
I Like You by Martin Hagfors (Album): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
BVD!
I Like You by Martin Hagfors (Album): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
BVD!
0
buizen
geplaatst: 7 oktober 2015, 15:19 uur
buizen schreef:
Het gaat om het album:
John Sokoloff - Bliss Misplaced
Als dit album door de 'ballotagecommissie' komt volgen er meer voordrachten voor toevoeging.
Het gaat om het album:
John Sokoloff - Bliss Misplaced
Als dit album door de 'ballotagecommissie' komt volgen er meer voordrachten voor toevoeging.
Het is alsof je op een warme zomerdag op een druk terras bent neergestreken en na enige tijd bemerkt dat mensen die pas na jou een plekje in de zon vonden inmiddels al aan een koel drankje zitten, en jij deemoedig nog wacht op je bestelling.
Maar niet getreurd, dankzij freddze zijn er inmiddels eindelijk 2 albums van John Sokoloff toegevoegd. Dat werd eens tijd, sinds het debuutalbum uit 1993..

0
geplaatst: 7 oktober 2015, 15:33 uur
@ buizen, van die andere platen vind ik niet direct een hoes die geschikt is om op de site te kunnen plaatsen, maar ik zoek nog even verder...
0
geplaatst: 7 oktober 2015, 15:33 uur
Deren Bliksem schreef:
Zou iemand deze plaat voor mij willen toevoegen?
BVD!
Zou iemand deze plaat voor mij willen toevoegen?

BVD!
Martin Hagfors - I Like You (2011)
0
buizen
geplaatst: 7 oktober 2015, 15:40 uur
freddze schreef:
.. maar ik zoek nog even verder...
.. maar ik zoek nog even verder...
Dank voor het flukse antwoord, fredzze. En je inspanningen en getroosting om alvast twee albums te plaatsen. (Wist niet eens dat jij tot de "crew" hoorde).
Ben vooral zo benieuwd naar wat andere, mede-, MuMe'ers vinden van de muziek van John Sokoloff, vandaar het verzoek tot toevoeging van zijn genre (5 albums).

0
geplaatst: 7 oktober 2015, 16:20 uur
buizen schreef:
(Wist niet eens dat jij tot de "crew" hoorde).
Nog maar een jaartje of 8 (Wist niet eens dat jij tot de "crew" hoorde).

buizen schreef:
Ben vooral zo benieuwd naar wat andere, mede-, MuMe'ers vinden van de muziek van John Sokoloff, vandaar het verzoek tot toevoeging van zijn genre (5 albums).
Niet slecht en zou het zelf wel luisteren, maar de laatste maanden ben ik meer in een gladde synthpop mood. Maar het heeft inderdaad wel iets rustgevends. Ik zie trouwens dat John S ook een eigen website heeft: johnsokoloff.net. Daar staan alle hoezen netjes afgebeeld, maar van die drie andere platen is de kwaliteit van de hoes dus niet goed genoeg om op Mume te kunnen. Je kan 'm wel contacteren via mail, als hij ons betere hoezen kan sturen, dan wil ik die drie andere gerust op de site plaatsen Ben vooral zo benieuwd naar wat andere, mede-, MuMe'ers vinden van de muziek van John Sokoloff, vandaar het verzoek tot toevoeging van zijn genre (5 albums).
http://johnsokoloff.net/contact.htm
0
geplaatst: 7 oktober 2015, 16:23 uur
vigil schreef:
Er zijn een heleboel zeer fraaie (remix) verzamelalbums van ZTT (Zang Zang Tumb, label van Trevor Horn) welke nog niet op de site staan. als iemand hier zin in heeft (al is het maar eentje om mee te beginnen...) dan zou dat top zijn:
Various - Zang Tuum Tumb ? The Value Of Entertainment (CD) at Discogs
Various - Zang Tumb Tuum (The ZTT Box Set) (Box Set) at Discogs
Various - The Art Of The 12" (A Celebration Of The Extended Remix) (CD) at Discogs
Various - The Art Of The 12", Volume Two (A Promotion Of A Way Of Life) (CD) at Discogs
Various - The Art Of The 12", Volume Three (A Soundtrack For Living) (CD) at Discogs
Er zijn een heleboel zeer fraaie (remix) verzamelalbums van ZTT (Zang Zang Tumb, label van Trevor Horn) welke nog niet op de site staan. als iemand hier zin in heeft (al is het maar eentje om mee te beginnen...) dan zou dat top zijn:
Various - Zang Tumb Tuum (The ZTT Box Set) (Box Set) at Discogs
Various - The Art Of The 12" (A Celebration Of The Extended Remix) (CD) at Discogs
Various - The Art Of The 12", Volume Two (A Promotion Of A Way Of Life) (CD) at Discogs
Various - The Art Of The 12", Volume Three (A Soundtrack For Living) (CD) at Discogs
Hopelijk kan] iemand helpen
0
Yann Samsa
geplaatst: 7 oktober 2015, 20:42 uur
Verzoekje
PID The Original Soundtrack - Retro Family ? Listen and discover music at Last.fm
Alvast bedankt
PID The Original Soundtrack - Retro Family ? Listen and discover music at Last.fm
Alvast bedankt
0
geplaatst: 7 oktober 2015, 23:40 uur
vigil schreef:
... al is het maar eentje om mee te beginnen...
... al is het maar eentje om mee te beginnen...
Deze staat in de wachtrij!
0
geplaatst: 8 oktober 2015, 11:10 uur
Yann Samsa schreef:
Verzoekje
Alvast bedankt
Verzoekje
Alvast bedankt
Staat erop: Retro Family
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 18:35 uur
Zou iemand deze kunnen toevoegen? Bedankt alvast! Hans-Zimmer.com - Le Petit Prince
0
geplaatst: 13 oktober 2015, 20:07 uur
Wie wil William Parker – For Those Who Are, Still toevoegen? Avast bedankt.
0
geplaatst: 14 oktober 2015, 13:00 uur
Ozric Spacefolk, dat album staat gewoon al een aantal jaren op de site:
Penguin Prison - Penguin Prison (2011)

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 oktober 2015, 13:26 uur
freddze schreef:
Ik bedoelde de live-plaat.

Hier nog een bron: Penguin Prison | Audiotree
0
geplaatst: 14 oktober 2015, 13:39 uur
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 oktober 2015, 13:48 uur
freddze schreef:
Je bedoelt deze live EP? Deze staat er nu op: Penguin Prison - On Audiotree Live (2015)
Je bedoelt deze live EP? Deze staat er nu op: Penguin Prison - On Audiotree Live (2015)
Ah te gek. Dank je. Wist niet dat ie ook op iTunes stond. thanks.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 oktober 2015, 22:11 uur
Kan iemand deze toevoegen. Na lang uitpluizen, is dit de eerste keer dat deze verzameling tracks op een plaat verschenen. Het betreffen nieuw opgenomen nummers, die tot diep in de jaren 90 iedere keer weer onder een andere naam worden uitgebracht. Dit is de eerste (uit 1988)
The Tremeloes - Million Sellers (Vinyl, LP) at Discogs
The Tremeloes - Million Sellers (Vinyl, LP) at Discogs
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 14 oktober 2015, 22:45 uur
En ook deze, ajb. Dit is een soloplaat van één van de key-members van de Tremeloes:
Chip Hawkes* - Nashville Album (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Chip Hawkes* - Nashville Album (Vinyl, LP, Album) at Discogs
0
geplaatst: 15 oktober 2015, 02:11 uur
Hierbij alvast Chip Hawkes. Van die plaat van The Tremeloes vind ik niet direct een hoes die voldoet aan de MuMe standaarden.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 15 oktober 2015, 09:51 uur
freddze schreef:
Hierbij alvast Chip Hawkes. Van die plaat van The Tremeloes vind ik niet direct een hoes die voldoet aan de MuMe standaarden.
Dit is een andere versie, met een andere hoes, van een later tijdstip. Misschien kunnen we het oplossen met alternatieve titels?
The Tremeloes - Silence Is Golden (CD) at Discogs
0
geplaatst: 15 oktober 2015, 14:08 uur
Ik ging zeggen: "Geduld, ik vind wel een hoes!", maar ik zie dat je ze al gevonden hebt 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 15 oktober 2015, 14:10 uur
Yes, en al een vernietigende kritiek achtergelaten.
Bedankt voor de genomen moeite.
We zullen elkaar hier nog vaker tegenkomen
Bedankt voor de genomen moeite.
We zullen elkaar hier nog vaker tegenkomen

* denotes required fields.