MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Bij deze.

Dank je wel, MJ!

buizen
buizen schreef:

Het gaat om het album:
John Sokoloff - Bliss Misplaced
Als dit album door de 'ballotagecommissie' komt volgen er meer voordrachten voor toevoeging.

Het is alsof je op een warme zomerdag op een druk terras bent neergestreken en na enige tijd bemerkt dat mensen die pas na jou een plekje in de zon vonden inmiddels al aan een koel drankje zitten, en jij deemoedig nog wacht op je bestelling.
Maar niet getreurd, dankzij freddze zijn er inmiddels eindelijk 2 albums van John Sokoloff toegevoegd. Dat werd eens tijd, sinds het debuutalbum uit 1993..

@ buizen, van die andere platen vind ik niet direct een hoes die geschikt is om op de site te kunnen plaatsen, maar ik zoek nog even verder...

buizen
freddze schreef:
.. maar ik zoek nog even verder...

Dank voor het flukse antwoord, fredzze. En je inspanningen en getroosting om alvast twee albums te plaatsen. (Wist niet eens dat jij tot de "crew" hoorde).
Ben vooral zo benieuwd naar wat andere, mede-, MuMe'ers vinden van de muziek van John Sokoloff, vandaar het verzoek tot toevoeging van zijn genre (5 albums).

buizen schreef:
(Wist niet eens dat jij tot de "crew" hoorde).
Nog maar een jaartje of 8

buizen schreef:
Ben vooral zo benieuwd naar wat andere, mede-, MuMe'ers vinden van de muziek van John Sokoloff, vandaar het verzoek tot toevoeging van zijn genre (5 albums).
Niet slecht en zou het zelf wel luisteren, maar de laatste maanden ben ik meer in een gladde synthpop mood. Maar het heeft inderdaad wel iets rustgevends. Ik zie trouwens dat John S ook een eigen website heeft: johnsokoloff.net. Daar staan alle hoezen netjes afgebeeld, maar van die drie andere platen is de kwaliteit van de hoes dus niet goed genoeg om op Mume te kunnen. Je kan 'm wel contacteren via mail, als hij ons betere hoezen kan sturen, dan wil ik die drie andere gerust op de site plaatsen http://johnsokoloff.net/contact.htm

Deze staat in de wachtrij!

Dank je!

Yann Samsa
freddze schreef:
Staat erop
Dankje Frederik

Zou iemand deze kunnen toevoegen? Bedankt alvast! Hans-Zimmer.com - Le Petit Prince

Ozric Spacefolk
Wie zou deze willen // kunnen toevoegen?

Penguin Prison - Penguin Prison on Audio Tree Live

Ozric Spacefolk, dat album staat gewoon al een aantal jaren op de site:
Penguin Prison - Penguin Prison (2011)

Ozric Spacefolk
freddze schreef:
Ozric Spacefolk, dat album staat gewoon al een aantal jaren op de site:
Penguin Prison - Penguin Prison (2011)

Ik bedoelde de live-plaat.

Hier nog een bron: Penguin Prison | Audiotree

Ozric Spacefolk

Ah te gek. Dank je. Wist niet dat ie ook op iTunes stond. thanks.

Ozric Spacefolk
Kan iemand deze toevoegen. Na lang uitpluizen, is dit de eerste keer dat deze verzameling tracks op een plaat verschenen. Het betreffen nieuw opgenomen nummers, die tot diep in de jaren 90 iedere keer weer onder een andere naam worden uitgebracht. Dit is de eerste (uit 1988)

The Tremeloes - Million Sellers (Vinyl, LP) at Discogs

Ozric Spacefolk
En ook deze, ajb. Dit is een soloplaat van één van de key-members van de Tremeloes:

Chip Hawkes* - Nashville Album (Vinyl, LP, Album) at Discogs

Hierbij alvast Chip Hawkes. Van die plaat van The Tremeloes vind ik niet direct een hoes die voldoet aan de MuMe standaarden.

Ozric Spacefolk
freddze schreef:
Hierbij alvast Chip Hawkes. Van die plaat van The Tremeloes vind ik niet direct een hoes die voldoet aan de MuMe standaarden.

Dit is een andere versie, met een andere hoes, van een later tijdstip. Misschien kunnen we het oplossen met alternatieve titels?

The Tremeloes - Silence Is Golden (CD) at Discogs

Ik ging zeggen: "Geduld, ik vind wel een hoes!", maar ik zie dat je ze al gevonden hebt

Ozric Spacefolk
Yes, en al een vernietigende kritiek achtergelaten.
Bedankt voor de genomen moeite.
We zullen elkaar hier nog vaker tegenkomen

Gast
geplaatst: vandaag om 15:17 uur

geplaatst: vandaag om 15:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.