MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Graag assistentie voor het toevoegen van het album:
Acoustic adventures & some other stuff pt. 1 van multistrumentalist Dani Rogosic, uitgebracht onder zijn artiestennaam The Rogosic Chronicles.
Zie voor details: Acoustic Adventures & Some Other Stuff Part 1 | The Rogosic Chronicles - danirogosic.bandcamp.com
Ik heb vanmorgen mijn recensie van het album geupload naar mijn muzieksite en het is wel de moeite waard de recensie ook te plaatsen op musicmeter.
Bij voorbaat mijn dank voor de assistentie!

CHIEP (crew)
Daar staan niet voldoende non-albumtracks op.

Assurancetourix
Wie wil deze
Mexicaanse zanger
toevoegen?
Hoes

Mijn dank Paul voor het toevoegen van The Rogosic Chronicles - Acoustic Adventures & Some Other Stuff Part 1 (2016)
Mijn recensie heb ik inmiddels geplaatst.

Sir Spamalot (crew)
Verzoekje, (John) Sykes - Out of My Tree (1995): John Sykes - Out Of My Tree (CD, Album) at Discogs .

Verzoekje..

Bike - Take In The Sun

Bike - Take In The Sun at Discogs

Graag toevoeging van het album Now And Then van de Australische gitarist/singer-songwriter Joe Matera. Dan kan ik vervolgens mijn recensie van dit album plaatsen.
Voor details zie: http://www.rvprecords.com/store-joematera.php

Bij voorbaat mijn dank.

CHIEP (crew)
De hoes vinden in groot formaat is gelukt, maar heb je ergens de exacte tracklist?

Is het gelukt met t Bike album CHIEP?

buizen
Gossie. Na 3 andere albums die daar telkens op vast liepen en dus mislukten is het warempel gelukt een album toe te voegen omdat de foto zowaar werd geaccepteerd.
Keep fingers crossed voor het verloop van de wachtlijst.

Assurancetourix
Is er nog plaats voor deze artiest? (Niet te verwarren met die andere 'Hippe Hopper')
Assurancetourix schreef:
Wie wil deze Mexicaanse zanger toevoegen?
Hoes

CHIEP (crew)
luigifort schreef:
Is het gelukt met t Bike album CHIEP?
Voorlopig vind ik enkel die Discogs-hoes, maar die barst helaas van de strepen.

CHIEP schreef:
(quote)
Voorlopig vind ik enkel die Discogs-hoes, maar die barst helaas van de strepen.

Bike - Take In The Sun (CD, Album) at Discogs

Andere hoes
Take in the Sun : Bike : Free Download & Streaming : Internet Archive

Ik denk niet dat hij in NL is uitgekomen, maar je kan deze fantastische post-punk cd van de Amerikaanse Suburban Lawns wel verkrijgen via amazon.com en amazon.co.uk Hij is zeer recent geremastered en (met uitbreiding van aantal tracks van een EP) heruitgebracht:

Suburban Lawns - 'Suburban Lawns'

plaatje:
http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/DMcAAOSw5dNWizHp/s-l225.jpg

Zouden jullie dit album op MuMe kunnen plaatsen? Dan zal ik mijn bespreking schrijven en plaatsen (nee, ik heb geen aandelen in de band of label )

Verzoekje van Echo01 ingewilligd:

Ik heb de originele LP uit 1981 erop gezet met als bonustracks de Baby EP zoals ze op de 2015 remaster zijn bijgevoegd: Suburban Lawns - Suburban Lawns (1981)

Correct, hoewel ik denk dat de originele vinyluitvoering uit 1981 (en voor de EP 1983) er anders uitzag (google maar op EBay of Discogs, daar zie je op zowel de hoes van de LP als op de EP kleurige babyportretten) ). Ik denk dat de cover die op MuMe staat alleen de versie uit 2015 is die (voor het eerst) nu ook op cd is uitgekomen. Discogs lijkt dit te onderschrijven in de verschillende versies.

Bedankt niettemin voor de snelle plaatsing. Ik zal nog dit weekend, tussen het thuisklussen door, mijn liefde voor dit album gaan verwoorden op MuMe

Echo01 schreef:
Correct, hoewel ik denk dat de originele vinyluitvoering uit 1981 (en voor de EP 1983) er anders uitzag (google maar op EBay of Discogs, daar zie je op zowel de hoes van de LP als op de EP kleurige babyportretten) ). Ik denk dat de cover die op MuMe staat alleen de versie uit 2015 is die (voor het eerst) nu ook op cd is uitgekomen. Discogs lijkt dit te onderschrijven in de verschillende versies.

Bedankt niettemin voor de snelle plaatsing. Ik zal nog dit weekend, tussen het thuisklussen door, mijn liefde voor dit album gaan verwoorden op MuMe

Ik heb lang getwijfeld of ik voor de hoes uit 1981 de groene baby dan wel de bandfoto op witte achtergrond zou kiezen. Hier lijkt het erop dat ze beide in 1981 gebruikt werden: Images for Suburban Lawns - Suburban Lawns (1981) - discogs.com. Op Rateyourmusic.com plaatsen ze de bandhoes (en niet de groene babyhoes) voor wat betreft de originele Amerikaanse uitgave op I.R.S.

En de hoes van de remaster is ook de bandfoto, maar dan op zwarte achtergrond: Images for Suburban Lawns - Suburban Lawns (2015) - discogs.com

Waar zouden ze trouwens allemaal zo verschrikt naar staan te kijken, vraag ik me af Ik ben in ieder geval benieuwd naar je recensie, want ik ben natuurlijk ook een postpunkie !

Iemand die deze ontbrekende Turbostaat nog toe wil voegen?

Turbostaat - Stadt Der Angst at Discogs

freddze schreef:
(quote)

Ik heb lang getwijfeld of ik voor de hoes uit 1981 de groene baby dan wel de bandfoto op witte achtergrond zou kiezen. Hier lijkt het erop dat ze beide in 1981 gebruikt werden: Images for Suburban Lawns - Suburban Lawns (1981) - discogs.com. Op Rateyourmusic.com plaatsen ze de bandhoes (en niet de groene babyhoes) voor wat betreft de originele Amerikaanse uitgave op I.R.S.

En de hoes van de remaster is ook de bandfoto, maar dan op zwarte achtergrond: Images for Suburban Lawns - Suburban Lawns (2015) - discogs.com

Waar zouden ze trouwens allemaal zo verschrikt naar staan te kijken, vraag ik me af Ik ben in ieder geval benieuwd naar je recensie, want ik ben natuurlijk ook een postpunkie !

Ha Freddze, hieronder vind je het antwoord van de master engineer Scott Davies op www.stevehoffman.tv, een andere muzieksite waar ik veel op zit. Hij antwoordde mij dat de foto van de band (die nu als cover wordt gebruikt) de achterzijde vormde van de LP uit 1981:

"Futurismo, the label who released this, do "redux" reissues. As such they modify, or update, the artwork for their releases. Even though I worked on the project, I never did ask why the original covers were not used in the artwork, partly because I didn't really like the original sleeves. I think the new design is a massive improvement. The black and white photo is from the back cover of the original LP. The band photos on the back of the sleeve are from the original LPs inner sleeve. Yes, I would have liked the original covers to have been represented somewhere in the artwork, but in the end I wasn't too bothered. And yes, this is the first official CD release of the music."

Nog even geduld voor mijn bespreking, heb het nog even wat te druk thuis om rustig alle nummers van de cd te beluisteren.

Nog meer Duitse herrie, wie voelt zich geroepen om de beide albums van Freiburg toe te voegen?

Albums by Freiburg: Discography, songs, biography, and listening guide - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Assurancetourix
Kan iemand deze plaat toevoegen a.u.b.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:44 uur

geplaatst: vandaag om 09:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.