MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
CHIEP (crew)
done

Ik stel het op prijs wanneer ik assistentie kan krijgen om het debuutalbum van Down In Norway - Niet Ademen toe te voegen. Down In Norway is het alter ego van de Nijmeegse singer-songwriter/pianist Juliet van de Voort. Met het album Niet Ademen maakte zij eind vorig jaar haar debuut.
Gisteren heb ik mijn recensie over het album geupload naar muziekwereld..com
Na het toevoegen van het album aan musicmeter kan ik de recensie ook hier plaatsen.
De gegevens van het album zijn te vinden op Down In Norway - downinnorway.bandcamp.com
Bij voorbaat mijn dank.

ajax013 schreef:
Ik stel het op prijs wanneer ik assistentie kan krijgen om het debuutalbum van Down In Norway - Niet Ademen toe te voegen.

Down in Norway - Niet Ademen (2015)

Mijn dank brajoapau voor het plaatsen van de cd 'Niet Ademen' van Down In Norway.
Heb zojuist mijn recensie van het album geplaatst.

Yann Samsa

wie kan deze toevoegen?

buizen
Het zal wel aan mij liggen maar hoe moet je überhaupt zelf (proberen) een album toe (te) voegen?
Zelfs met wiki-help vind ik het nergens.
Het begint plompverloren met uitleg over waar je allemaal aan moet denken / voldoen bij titel, jaar, etc. maar nergens hoe je begint met een album toe te voegen.

Ozric Spacefolk
buizen schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar hoe moet je überhaupt zelf (proberen) een album toe (te) voegen?
Zelfs met wiki-help vind ik het nergens.
Het begint plompverloren met uitleg over waar je allemaal aan moet denken / voldoen bij titel, jaar, etc. maar nergens hoe je begint met een album toe te voegen.

http://www.musicmeter.nl/album/add

Via > links bovenin bij je avatar krijg je een drop-down menu > kies [Album toevoegen] > dan kom je op de pagina 'Toevoegingen' waar je moet kiezen voor [album toevoegen aan de site]

korenbloem schreef:
wie kan deze toevoegen?
Ik krijg hier geen fatsoenlijke cover voor gevonden.

buizen
Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

http://www.musicmeter.nl/album/add

Via > links bovenin bij je avatar krijg je een drop-down menu > kies [Album toevoegen] > dan kom je op de pagina 'Toevoegingen' waar je moet kiezen voor [album toevoegen aan de site]

Dankjewel, Ozric.
Weer die fout. Zit ik helemaal op albums en toevoegen etc. te kijken maar vergeet helemaal m'n eigen 'profiel' en 'mijn musicmeter' te bekijken, daar staan dus dit soort zaken.
Dank. En oh ja, dat mag dan ook wel even op de wiki-help-pagina vermeld, dat je daar moet beginnen. Voor personen net zo dom als ik.

Ozric Spacefolk
Je bent niet dom. Iets niet weten heeft niks met dom te maken.
Er zelfs naar informeren, betekent dat je verre van dom bent. Vragen stellen is juist een teken van intelligentie. Hoe kom je anders dingen te weten?

Succes met je eerste toevoeging. Ik ben benieuwd welke plaat het is.

buizen schreef:
(quote)
Zit ik helemaal op albums en toevoegen etc. te kijken maar vergeet helemaal m'n eigen 'profiel' en 'mijn musicmeter' te bekijken, daar staan dus dit soort zaken.
Dank. En oh ja, dat mag dan ook wel even op de wiki-help-pagina vermeld, dat je daar moet beginnen. Voor personen net zo dom als ik.
Ik vind dat het best wat duidelijker mag worden aangegeven waar je een album kan toevoegen, in de zin van bijv. een apart icoontje i.p.v. dat het ergens in een menuutje staat tussen dingen die er niks mee te maken hebben. Het is namelijk een essentieel iets voor de site, albums toevoegen. Jordy? En of dit nou wel of geen optie is: wat mij betreft mag dit op zijn minst worden vermeld in de Wiki (waar je de optie kan vinden).

buizen
Ja, ik schaam me niet om vragen te stellen; klopt, Ozric.

Hanoi Rocks natuurlijk!!
(is nog lang niet compleet op deze site).

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik krijg hier geen fatsoenlijke cover voor gevonden.

Ik ook niet.... oude regels zou hij wel kunnen.....

buizen
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik vind dat het best wat duidelijker mag worden aangegeven waar je een album kan toevoegen, in de zin van bijv. een apart icoontje i.p.v. dat het ergens in een menuutje staat tussen dingen die er niks mee te maken hebben. Het is namelijk een essentieel iets voor de site, albums toevoegen. Jordy? En of dit nou wel of geen optie is: wat mij betreft mag dit op zijn minst worden vermeld in de Wiki (waar je de optie kan vinden).

Helemaal mee eens. (mocht dat nog niet duidelijk zijn).
Als mensen zelf kunnen toevoegen scheelt dit de crew ook een hoop werk. Da's ook een de reden dat ik het zelf wil kunnen.

buizen schreef:
(quote)
Helemaal mee eens. (mocht dat nog niet duidelijk zijn).
Als mensen zelf kunnen toevoegen scheelt dit de crew ook een hoop werk. Da's ook een de reden dat ik het zelf wil kunnen.
De crew controleert, op toegevoegde albums van het MuMe-''personeel'' zelf na, áltijd de toevoegingen voordat ze eventueel op de site komen. Of bedoel je het vinden van de optie album toevoegen zelf?

Yann Samsa
Bedankt MJ_DA_MAN

Hier nog eentje, de jongste Celer
Akagi | Celer - celer.bandcamp.com

buizen
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
De crew controleert, op toegevoegde albums van het MuMe-''personeel'' zelf na, áltijd de toevoegingen voordat ze eventueel op de site komen. Of bedoel je het vinden van de optie album toevoegen zelf?

Ja, dat weet ik, die 'eindcontrole' (is maar goed ook), ik bedoelde inderdaad uberhaupt het vinden van de optie album toevoegen, check maar na staat niets op wiki-help (althans niet op de pagina's(s) 'album toevoegen' en op die pagina zou dat wel moeten staan: meteen als eerste tekst).
Ozric legde het goed uit.

buizen schreef:
(quote)
check maar na staat niets op wiki-help (althans niet op de pagina's(s) 'album toevoegen' en op die pagina zou dat wel moeten staan: meteen als eerste tekst).
De Wiki is zojuist aangepast. Nu moet het iig duidelijk zijn waar te beginnen.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik vind dat het best wat duidelijker mag worden aangegeven waar je een album kan toevoegen, in de zin van bijv. een apart icoontje i.p.v. dat het ergens in een menuutje staat tussen dingen die er niks mee te maken hebben. Het is namelijk een essentieel iets voor de site, albums toevoegen. Jordy?
Toevoegen is slechts voor een paar procent van de gebruikers relevant, dus ik vind persoonlijk niet dat dat een heel belangrijke positie in het menu "verdient". Mensen kunnen het toch gewoon even vragen als ze het niet kunnen vinden? Daarnaast is het natuurlijk wel een goed idee om dit in de wiki te vermelden

buizen
Was er al bang voor maar de toevoeging gaat niet lukken omdat er geen foto te vinden is die voldoet aan de voorschriften.
De rest is allemaal ingevuld, kun je het ook als 'concept' bewaren? Zodat het alsnog kan worden gecomplementeerd en ingestuurd als er wel een goede foto bij is gevonden?

Nee, dat kan niet. Om welk album gaat het, misschien kan iemand anders een goede hoes vinden?

buizen
trebremmit schreef:
Nee, dat kan niet. Om welk album gaat het, misschien kan iemand anders een goede hoes vinden?

Het gaat om het compilatiealbum Dead By Christmas van Hanoi Rocks uit 1986.
(Niet te verwarren met de 7"single Dead By X-mas)

Deze: Hanoi Rocks Dead by Christmas (Compilation)- Spirit of Metal Webzine (en) - spirit-of-metal.com
Hier staat ie ook: Hanoi Rocks - Dead By Christmas (Vinyl, LP) at Discogs

M'n albumtoevoegtabblad staat nog open dus ik hoop op een aanlevering van een goede foto door iemand, maar dat zou een klein wonder zijn.

Update:
Een bepaald iemand heeft een foto aangeleverd die in elk geval geaccepteerd is nu. Albumtoevoeging is nu verzonden. Keep fingers crossed.

Misschien deze?

http://postimg.org/image/re...

Edit: Ah, je hebt al een goede hoes, zit wel een witte lijn over zie ik, die hoes die nu op de site staat.

buizen
Zie de update, trebremmit. (het is inmiddels gelukt).

Bereikt volgens de beproefde paradoxale aanpak, als je iets gedaan wilt krijgen: "..dat lukt jou vast niet" (in dit geval in de formulering van "..zou een klein wonder zijn").
Dat prikkelt tot uitdaging en "oh nee?!..." ("dat zal ik je nog wel eens laten zien").

Maar het kan ook zijn dat de hulpvaardigheid hier op het forum sowieso erg groot is. Die indruk krijg je wel eens.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:42 uur

geplaatst: vandaag om 11:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.