De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2016, 19:28 uur
Is er een ijverige toevoeger in de zaal?
Ik zou graag onderstaande 5 cd box op de site willen maar niet alle info (artiesten, tijd nummers) is meteen te vinden.
Jazz Magazine Jazzman : Multi-Artistes: Amazon.fr: Musique
https://www.jpc.de/jpcng/jazz/detail/-/art/various-artists-jazz-magazine-jazzman/hnum/8393068
Various - Jazz Magazine: The Greatest Jazzmen - 5cd Box / Wagram 118612 - CD - deejay.de
Ik zou graag onderstaande 5 cd box op de site willen maar niet alle info (artiesten, tijd nummers) is meteen te vinden.
Jazz Magazine Jazzman : Multi-Artistes: Amazon.fr: Musique
https://www.jpc.de/jpcng/jazz/detail/-/art/various-artists-jazz-magazine-jazzman/hnum/8393068
Various - Jazz Magazine: The Greatest Jazzmen - 5cd Box / Wagram 118612 - CD - deejay.de
0
geplaatst: 10 augustus 2016, 19:33 uur
Zou iemand wellicht dit album op de site willen zetten? (Wederom een album van Jasperina de Jong... Ik vond het vandaag in een kringloopwinkel. Nooit geweten dat het bestond.) Het heeft geen discogs-pagina.
Jasperina de Jong - Tour de chant Full CD - muzikum.eu
Tour de chant - Jasperina de Jong - Muziekweb
bol.com | Jasperina de Jong - Tour de chant | Muziek
Ik kan op het internet geen goede afbeelding vinden, maar ik heb zelf een scan. Ik weet alleen niet hoe ik die hier kan plaatsen...
Als de afbeelding een probleem is, heb ik in ieder geval een goede afbeelding!
Verder staat deze Nederlandse musical ook nog niet op MusicMeter, dus als iemand die zou willen toevoegen, zou dat erg fijn zijn: Jasperina De Jong in een musical van Guus Vleugel en Eric Herfst , muziek Ruud Bos , met: Mary van den Berg, Jack Dixon (3), Willem Nijholt, Aart Staartjes, Marjan Berk, Ger Smit, Trudy Labij en Ad Hoeymans - De Stunt (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Bij voorbaat dank!
Jasperina de Jong - Tour de chant Full CD - muzikum.eu
Tour de chant - Jasperina de Jong - Muziekweb
bol.com | Jasperina de Jong - Tour de chant | Muziek
Ik kan op het internet geen goede afbeelding vinden, maar ik heb zelf een scan. Ik weet alleen niet hoe ik die hier kan plaatsen...
Als de afbeelding een probleem is, heb ik in ieder geval een goede afbeelding!
Verder staat deze Nederlandse musical ook nog niet op MusicMeter, dus als iemand die zou willen toevoegen, zou dat erg fijn zijn: Jasperina De Jong in een musical van Guus Vleugel en Eric Herfst , muziek Ruud Bos , met: Mary van den Berg, Jack Dixon (3), Willem Nijholt, Aart Staartjes, Marjan Berk, Ger Smit, Trudy Labij en Ad Hoeymans - De Stunt (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 10 augustus 2016, 21:30 uur
0
geplaatst: 11 augustus 2016, 10:48 uur
Zou iemand de volgende albums bij artiest Thomas Zwijsen willen plaatsen?
Nylon Maiden II (2014)
Divide & Unite (2015)
Preserved in Time (2016)
Verdere info en afbeeldingen: Thomas Zwijsen - Classical guitar arrangements - thomaszwijsen.com Thanks!
Nylon Maiden II (2014)
Divide & Unite (2015)
Preserved in Time (2016)
Verdere info en afbeeldingen: Thomas Zwijsen - Classical guitar arrangements - thomaszwijsen.com Thanks!
0
geplaatst: 11 augustus 2016, 20:44 uur
Ik heb nog twee albums van Jasperina de Jong. Het betreft twee albums met liedjes uit een televisie, Rust noch duur genaamd.
Eerste elpee:
Rust noch duur : Met liedjes uit de Lurelei-televisie serie - Jasperina de Jong - Muziekweb
Rust Noch Duur: Met liedjes uit de Lurelei televisie serie by Jasperina de Jong (Album; ; 849 005 PY): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Tweede elpee:
Nieuwe liedjes uit rust noch duur - Jasperina de Jong - Muziekweb
http://images.delcampe.com/img_large/auction/000/073/709/771_001.jpg?v=1
Deze link bevestigt dat het label van beide elpees Philips is:
Een leven lang theater :: Het werk en leven van de grote Nederlandse theaterpersoonlijkheden - eenlevenlangtheater.nl
Zou iemand deze albums willen toevoegen?
Bij voorbaat dank!
Eerste elpee:
Rust noch duur : Met liedjes uit de Lurelei-televisie serie - Jasperina de Jong - Muziekweb
Rust Noch Duur: Met liedjes uit de Lurelei televisie serie by Jasperina de Jong (Album; ; 849 005 PY): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Tweede elpee:
Nieuwe liedjes uit rust noch duur - Jasperina de Jong - Muziekweb
http://images.delcampe.com/img_large/auction/000/073/709/771_001.jpg?v=1
Deze link bevestigt dat het label van beide elpees Philips is:
Een leven lang theater :: Het werk en leven van de grote Nederlandse theaterpersoonlijkheden - eenlevenlangtheater.nl
Zou iemand deze albums willen toevoegen?
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 11 augustus 2016, 21:13 uur
In Muziek / Nieuws / Artiesten die nog niet te vinden zijn op Musicmeter.:
Ik heb een aantal uren lopen surfen/zoeken op MusicMeter, maar ik heb geen passend topic kunnen vinden voor de discussie die ik hier wil starten. Mocht zo'n topic er toch zijn dan een vriendelijk verzoek aan de forum "bazen" de onderstaande post te herplaatsen.
Ik trap dan ook maar af met onderstaande post
Deze week een nieuwe sensatie, naar mijn bescheiden mening, ontdekt. Het gaat om Rag 'n bone man.
Via Spotify ontdekt dat hij toch al 3 albums heeft afgeleverd sinds 2012. En dan deze maand de single Human. Zo nu en dan wordt ik diep geraakt in de ziel, Rag 'n bone man krijgt dit ook voor elkaar. Komend weekend treed hij op op Lowlands, volgende maand op Into the great wide open.
Wat scherts mijn verbazing: Niet te vinden op MusicMeter. Hoe kan hij hier geïntroduceerd worden?
Ik heb een aantal uren lopen surfen/zoeken op MusicMeter, maar ik heb geen passend topic kunnen vinden voor de discussie die ik hier wil starten. Mocht zo'n topic er toch zijn dan een vriendelijk verzoek aan de forum "bazen" de onderstaande post te herplaatsen.
Deze week een nieuwe sensatie, naar mijn bescheiden mening, ontdekt. Het gaat om Rag 'n bone man.
Via Spotify ontdekt dat hij toch al 3 albums heeft afgeleverd sinds 2012. En dan deze maand de single Human. Zo nu en dan wordt ik diep geraakt in de ziel, Rag 'n bone man krijgt dit ook voor elkaar. Komend weekend treed hij op op Lowlands, volgende maand op Into the great wide open.
Wat scherts mijn verbazing: Niet te vinden op MusicMeter. Hoe kan hij hier geïntroduceerd worden?
0
geplaatst: 11 augustus 2016, 21:14 uur
Je hebt hier de mogelijkheid om zelf albums toe te voegen, dus ga je gang. 

1
geplaatst: 12 augustus 2016, 00:28 uur
xepcohron schreef:
Wat scherts mijn verbazing
Wat scherts mijn verbazing
Ik dacht in eerste instantie dat je serieus was, maar ik had hier overheen gelezen.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 12 augustus 2016, 08:01 uur
xepcohron schreef:
Ik kan 'm gewoon vinden hoor: Rag'n'Bone Man
0
geplaatst: 12 augustus 2016, 14:59 uur
JPNSGRLS - Divorce (2016)
Divorce by JPNSGRLS on Apple Music - itunes.apple.com
Bij voorbaat dank
-EDIT oh wacht kunnen we het zelf doen, dat wist ik niet, ff inlezen
-EDIT2 ah, ik lees dat je het zelf "kan" toevoegen, maar dat de crew het ook kan doen. Is deze link voldoende of willen jullie liever dat ik me helemaal inlees en het zelf doe? Ik hoor het wel
Divorce by JPNSGRLS on Apple Music - itunes.apple.com
Bij voorbaat dank

-EDIT oh wacht kunnen we het zelf doen, dat wist ik niet, ff inlezen
-EDIT2 ah, ik lees dat je het zelf "kan" toevoegen, maar dat de crew het ook kan doen. Is deze link voldoende of willen jullie liever dat ik me helemaal inlees en het zelf doe? Ik hoor het wel

0
geplaatst: 14 augustus 2016, 15:07 uur
Is er iemand die deze jongens wilt toevoegen, aub?
Thy Art Is Murder, The Acacia Strain & Fit For An Autopsy - The Depression Sessions at Discogs
Crudos* - Cobardes at Discogs
Thy Art Is Murder, The Acacia Strain & Fit For An Autopsy - The Depression Sessions at Discogs
Crudos* - Cobardes at Discogs
0
geplaatst: 14 augustus 2016, 15:30 uur
bennerd schreef:
Thy Art Is Murder / The Acacia Strain / Fit for an Autopsy - The Depression Sessions (2016)
0
geplaatst: 14 augustus 2016, 17:00 uur
0
Yann Samsa
geplaatst: 15 augustus 2016, 13:56 uur
Twee verzoekjes
De nieuwe Alio Die: Seamlessly Bliss
De nieuwe Somatic Responses: Folding Space
Alvast bedankt!
De nieuwe Alio Die: Seamlessly Bliss
De nieuwe Somatic Responses: Folding Space
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 15 augustus 2016, 14:33 uur
0
Yann Samsa
geplaatst: 15 augustus 2016, 14:46 uur
En alweer bedankt voor de snelle toevoegingen, brajoapau 
Ik heb er nog drie, en dan is het genoeg voor vandaag
Bleak Fiction - Inner Poem
Bleak Fiction - Play Alone
Bleak Fiction - Alone Thoughts

Ik heb er nog drie, en dan is het genoeg voor vandaag
Bleak Fiction - Inner Poem
Bleak Fiction - Play Alone
Bleak Fiction - Alone Thoughts
0
geplaatst: 15 augustus 2016, 15:52 uur
Wie wil zo vriendelijk zijn om deze verzamelaar bij de Milltown Brothers neer te zetten?
https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/61eVz0LFyHL._AC_US160_.jpg
BVD!
https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/61eVz0LFyHL._AC_US160_.jpg
BVD!
0
geplaatst: 15 augustus 2016, 16:33 uur
musicborst schreef:
Visionary is niet door de ballotagecommissie gekomen zeker?
Visionary is niet door de ballotagecommissie gekomen zeker?
Ik kwam hem niet tegen bij de afgekeurde toevoegingen, dus heb ik hem dan maar even toegevoegd voor je.

Visionary - Gabriel (2016)
0
geplaatst: 15 augustus 2016, 16:34 uur
musician schreef:
Wie wil zo vriendelijk zijn om deze verzamelaar bij de Milltown Brothers neer te zetten?
(afbeelding)
BVD!
done.Wie wil zo vriendelijk zijn om deze verzamelaar bij de Milltown Brothers neer te zetten?
(afbeelding)
BVD!
0
geplaatst: 15 augustus 2016, 16:54 uur
brajoapau schreef:
Ik kwam hem niet tegen bij de afgekeurde toevoegingen, dus heb ik hem dan maar even toegevoegd voor je.
(quote)

Top!

0
geplaatst: 15 augustus 2016, 16:57 uur
* denotes required fields.