MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

catchup
brajoapau schreef:
catchup, de 3 albums zijn toegevoegd.

dank je!

Kronos, hij staat erop.

Dat is snel. Fantastisch, brajoapau!

Bedankt.

Zou iemand wellicht dit album op de site willen zetten? (Wederom een album van Jasperina de Jong... Ik vond het vandaag in een kringloopwinkel. Nooit geweten dat het bestond.) Het heeft geen discogs-pagina.
Jasperina de Jong - Tour de chant Full CD - muzikum.eu
Tour de chant - Jasperina de Jong - Muziekweb
bol.com | Jasperina de Jong - Tour de chant | Muziek
Ik kan op het internet geen goede afbeelding vinden, maar ik heb zelf een scan. Ik weet alleen niet hoe ik die hier kan plaatsen...
Als de afbeelding een probleem is, heb ik in ieder geval een goede afbeelding!

Verder staat deze Nederlandse musical ook nog niet op MusicMeter, dus als iemand die zou willen toevoegen, zou dat erg fijn zijn: Jasperina De Jong in een musical van Guus Vleugel en Eric Herfst , muziek Ruud Bos , met: Mary van den Berg, Jack Dixon (3), Willem Nijholt, Aart Staartjes, Marjan Berk, Ger Smit, Trudy Labij en Ad Hoeymans - De Stunt (Vinyl, LP, Album) at Discogs

Bij voorbaat dank!

hrmnbstr; De Stunt is alvast toegevoegd.
Wat die scan van Tour de Chant betreft; je kan hem hier eventueel uploaden en de downloadlink nadien per PM aan me doorgeven.

Zou iemand de volgende albums bij artiest Thomas Zwijsen willen plaatsen?

Nylon Maiden II (2014)
Divide & Unite (2015)
Preserved in Time (2016)

Verdere info en afbeeldingen: Thomas Zwijsen - Classical guitar arrangements - thomaszwijsen.com Thanks!

Wyattsup, de albums zijn toegevoegd.

Thanks!

In Muziek / Nieuws / Artiesten die nog niet te vinden zijn op Musicmeter.:

Ik heb een aantal uren lopen surfen/zoeken op MusicMeter, maar ik heb geen passend topic kunnen vinden voor de discussie die ik hier wil starten. Mocht zo'n topic er toch zijn dan een vriendelijk verzoek aan de forum "bazen" de onderstaande post te herplaatsen.

Ik trap dan ook maar af met onderstaande post

Deze week een nieuwe sensatie, naar mijn bescheiden mening, ontdekt. Het gaat om Rag 'n bone man.

Via Spotify ontdekt dat hij toch al 3 albums heeft afgeleverd sinds 2012. En dan deze maand de single Human. Zo nu en dan wordt ik diep geraakt in de ziel, Rag 'n bone man krijgt dit ook voor elkaar. Komend weekend treed hij op op Lowlands, volgende maand op Into the great wide open.

Wat scherts mijn verbazing: Niet te vinden op MusicMeter. Hoe kan hij hier geïntroduceerd worden?

Je hebt hier de mogelijkheid om zelf albums toe te voegen, dus ga je gang.

xepcohron schreef:
Wat scherts mijn verbazing

Ik dacht in eerste instantie dat je serieus was, maar ik had hier overheen gelezen.

Maartenn (crew)
xepcohron schreef:
In Muziek / Nieuws / Artiesten die nog niet te vinden zijn op Musicmeter.:

Ik heb een aantal uren lopen surfen/zoeken op MusicMeter, maar ik heb geen passend topic kunnen vinden voor de discussie die ik hier wil starten. Mocht zo'n topic er toch zijn dan een vriendelijk verzoek aan de forum "bazen" de onderstaande post te herplaatsen.

Ik trap dan ook maar af met onderstaande post

Deze week een nieuwe sensatie, naar mijn bescheiden mening, ontdekt. Het gaat om Rag 'n bone man.

Via Spotify ontdekt dat hij toch al 3 albums heeft afgeleverd sinds 2012. En dan deze maand de single Human. Zo nu en dan wordt ik diep geraakt in de ziel, Rag 'n bone man krijgt dit ook voor elkaar. Komend weekend treed hij op op Lowlands, volgende maand op Into the great wide open.

Wat scherts mijn verbazing: Niet te vinden op MusicMeter. Hoe kan hij hier geïntroduceerd worden?

Ik kan 'm gewoon vinden hoor: Rag'n'Bone Man

JPNSGRLS - Divorce (2016)

Divorce by JPNSGRLS on Apple Music - itunes.apple.com

Bij voorbaat dank

-EDIT oh wacht kunnen we het zelf doen, dat wist ik niet, ff inlezen
-EDIT2 ah, ik lees dat je het zelf "kan" toevoegen, maar dat de crew het ook kan doen. Is deze link voldoende of willen jullie liever dat ik me helemaal inlees en het zelf doe? Ik hoor het wel

Yann Samsa
Twee verzoekjes

De nieuwe Alio Die: Seamlessly Bliss
De nieuwe Somatic Responses: Folding Space

Alvast bedankt!

Yann Samsa, je beide verzoekjes zijn toegevoegd.

DjFrankie schreef:
(quote)

Ingediend

Visionary is niet door de ballotagecommissie gekomen zeker?

Yann Samsa
brajoapau schreef:
Yann Samsa, je beide verzoekjes zijn toegevoegd.
En alweer bedankt voor de snelle toevoegingen, brajoapau

Ik heb er nog drie, en dan is het genoeg voor vandaag
Bleak Fiction - Inner Poem
Bleak Fiction - Play Alone
Bleak Fiction - Alone Thoughts

Wie wil zo vriendelijk zijn om deze verzamelaar bij de Milltown Brothers neer te zetten?

https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/61eVz0LFyHL._AC_US160_.jpg

BVD!

musicborst schreef:
Visionary is niet door de ballotagecommissie gekomen zeker?

Ik kwam hem niet tegen bij de afgekeurde toevoegingen, dus heb ik hem dan maar even toegevoegd voor je.

Visionary - Gabriel (2016)

musician schreef:
Wie wil zo vriendelijk zijn om deze verzamelaar bij de Milltown Brothers neer te zetten?
(afbeelding)
BVD!
done.

brajoapau schreef:
(quote)

Ik kwam hem niet tegen bij de afgekeurde toevoegingen, dus heb ik hem dan maar even toegevoegd voor je.

Visionary - Gabriel (2016)

Top!

Yann Samsa schreef:
Ik heb er nog drie, en dan is het genoeg voor vandaag

Ze zijn toegevoegd.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:46 uur

geplaatst: vandaag om 21:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.