MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

CHIEP (crew)
Stond er al (een beetje*) op (maar bij de verkeerde Heavenly): Heavenly - Atta Girl (1993)

* Een beetje, omdat jouw versie (combinatie van twee singles) er helaas niet op mag.

EttaJamesBrown; beide staan op discogs vermeld als onofficiële releases dus zijn ze helaas niet toegestaan.

brajoapau schreef:
EttaJamesBrown; beide staan op discogs vermeld als onofficiële releases dus zijn ze helaas niet toegestaan.

Dat is jammer. Ik heb ze gisteren wel met echt, officieel geld gekocht.

Zou iemand wellicht dit album van Jaap Fischer toe willen voegen?
Jaap Fischer - Deel twee
(Deel één is reeds op MusicMeter te vinden: Jaap Fischer - Deel 1 (1966))

Bij voorbaat dank!

hrmnbstr schreef:
Zou iemand wellicht dit album van Jaap Fischer toe willen voegen?

Jaap Fischer - Deel 2 (1966)

DjFrankie (moderator)
Ataloona schreef:
Maar wat doe je dan met zoiets: White Hills - No Game To Play (CDr, Album) at Discogs

Een mini-album / ep dat iets van 5 keer in een zeer beperkte oplage is verschenen. Iedere keer ook met een nieuwe hoes. De originele hoes zoals bovenstaand kan ik enkel nog in matige discogs kwaliteit terugvinden, in 200p formaat... Nog kleiner dan het minimum van 300p. Dan de meest recente hoes doen ofzo? RYM is moeilijk als voorbeeld te nemen, want die laten al helemaal alles toe.

White Hills - No Game to Play (2003)

Heeft iemand tijd en zin om deze verzamelaar van het werk van Timebox toe te voegen?

Timebox - Beggin' (CD) at Discogs

Bij voorbaat mijn dank.

Heel erg bedankt voor het toevoegen, Maartenn!

Zou iemand wellicht de verzamelaar "Brilliant Colors" van de vrij obscure jaren zestig band The Neon Philharmonic toe willen voegen? Op de ene disc zijn de twee enige albums te vinden en disc twee bestaat uit singles, onuitgebracht materiaal en radiospotjes - wie op dat laatste zit te wachten, mag joost weten.
discogs: The Neon Philharmonic - Brilliant Colors: The Complete Warner Bros. Recordings (CD) at Discogs
hoesfoto: https://s26.postimg.org/ila9jim21/brilliant_colours.jpg

Bij voorbaat dank!

hrmnbstr schreef:
Zou iemand wellicht de verzamelaar "Brilliant Colors" van de vrij obscure jaren zestig band The Neon Philharmonic toe willen voegen?

The Neon Philharmonic - Brilliant Colors (2003)

Zou iemand deze kunnen/willen toevoegen:
Manfred Mann - The Ascent Of Mann (1966 To 1969 The Fontana Years) (CD) at Discogs

Ik schrijf er dan wel een recensie bij.

Maartenn (crew)
nlkink schreef:
Zou iemand deze kunnen/willen toevoegen:
Manfred Mann - The Ascent Of Mann (1966 To 1969 The Fontana Years) (CD) at Discogs

Ik schrijf er dan wel een recensie bij.

Astu: Manfred Mann - The Ascent of Mann (1997)

En fijn dat jij de recensie voor je rekening neemt

Maartenn schreef:

En fijn dat jij de recensie voor je rekening neemt

Recensie geschreven. Beoordeling gegeven.

Zou iemand wellicht de cd's van de cabaretgod Jeroen van Merwijk toe kunnen voegen?
De cd's bevatten de liedjes uit zijn cabaretprogramma's, die overigens sowieso vrijwel alleen maar liedjes uit bestaan. De albums zijn overigens op Spotify te beluisteren.

Jeroen van Merwijk - Zelfportret Met Elektrische Gitaar at Discogs
hoes Zelfportret met elektrische gitaar

Jeroen van Merwijk - Ik Ben Een Vrouw at Discogs
hoes Ik ben een vrouw

Jeroen van Merwijk - Van Merwijk Goes 'The Blauwe Zaal' at Discogs
hoes Een AVRO-lid is ook maar een mens [alleen de tracks 5, 14 & 17 betreffen confèrances]

Jeroen van Merwijk - Dat kunnen alleen de héle groten at Discogs
hoes Dat kunnen alleen de héle groten [track 5, 10 & 18 betreffen confèrances]

Jeroen van Merwijk - Live From The Papenstraat-Theater at Discogs
hoes Geef mij m'n sperma terug [track 19 & 26 betreffen confèrances]

Bij voorbaat dank!

hrmnbstr schreef:
Zou iemand wellicht de cd's van de cabaretgod Jeroen van Merwijk toe kunnen voegen?
De cd's bevatten de liedjes uit zijn cabaretprogramma's, die overigens sowieso vrijwel alleen maar liedjes uit bestaan.

Ik ga ermee aan de slag ; je zal ze wel zien verschijnen op de site.

brajoapau schreef:
Ik ga ermee aan de slag ; je zal ze wel zien verschijnen op de site.
Super! Wederom bedankt, brajoapau!

Zou iemand deze kunnen toevoegen?

Intrusion - Amongst The Stars at Discogs

Bedankt!

Verzoekje:

Ik heb tot tweemaal toe geprobeerd om volgend album toe te voegen:
Electrocution - Inside The Unreal at Discogs
Electrocution - Inside the Unreal - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com

De reden van afkeuring is dat de kwaliteit van de hoes niet goed genoeg is (en daar bijkomend moet het ook de originele hoes zijn):
https://www.metal-archives.com/images/8/4/3/4/8434.jpg?3205

Deze afbeelding is de enige afbeelding van de originele hoes vindbaar. Is er een manier om de kwaliteit van deze afbeelding te verbeteren?
Desnoods mag iemand anders het album ook proberen toe te voegen.

Dank bij voorbaat!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.