De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2017, 14:17 uur
0
geplaatst: 19 juni 2017, 15:42 uur
0
geplaatst: 19 juni 2017, 19:33 uur
Dat was snel, bedankt! Hij klopt alleen nog niet helemaal want alle nummers zijn remixen 

0
geplaatst: 19 juni 2017, 21:22 uur
Môrthul schreef:
Dat was snel, bedankt! Hij klopt alleen nog niet helemaal want alle nummers zijn remixen
Nu zou het moeten kloppen.

0
geplaatst: 19 juni 2017, 22:01 uur
Als iemand tijd en zin heeft 
DUNCAN BROWNE FEATURING METRO - Planet Earth: Transatlantic / Logo Years 1976-1979 - Amazon.com Music
Disc: 1
Criminal World
Precious
Overture to Flame
Flame
Mono Messiah
Black Lace Shoulder
Paris
One-Way Night
Jade
Criminal World (Single Edit)
The Wild Places
Roman Vecu
Camino Real (PTS 1,2 and 3)
Samurai
Kisarazu
The Crash
Disc: 2
Planet Earth
Fauvette
American Heartbeat
She's Just a Fallen Angel
Streets of Fire
Nina Morena
Things to Come
(Restless) Child of Change
Cancion de Cuna Street Echoes (For M.)
China Girl
The Toys
The Wild Places (Single Edit)
Camino Real (PTS 2 and 3) (Single Edit)
Streets of Fire (Single Edit)

DUNCAN BROWNE FEATURING METRO - Planet Earth: Transatlantic / Logo Years 1976-1979 - Amazon.com Music
Disc: 1
Criminal World
Precious
Overture to Flame
Flame
Mono Messiah
Black Lace Shoulder
Paris
One-Way Night
Jade
Criminal World (Single Edit)
The Wild Places
Roman Vecu
Camino Real (PTS 1,2 and 3)
Samurai
Kisarazu
The Crash
Disc: 2
Planet Earth
Fauvette
American Heartbeat
She's Just a Fallen Angel
Streets of Fire
Nina Morena
Things to Come
(Restless) Child of Change
Cancion de Cuna Street Echoes (For M.)
China Girl
The Toys
The Wild Places (Single Edit)
Camino Real (PTS 2 and 3) (Single Edit)
Streets of Fire (Single Edit)
1
geplaatst: 20 juni 2017, 10:32 uur
0
geplaatst: 28 juni 2017, 11:14 uur
0
geplaatst: 3 juli 2017, 15:08 uur
Zou iemand deze (en andere werken van haar die nog niet op de site staan) toe kunnen voegen als men zin heeft?
Vektroid - Polytravellers (File, Album) at Discogs
Vektroid - Polytravellers (File, Album) at Discogs
1
geplaatst: 3 juli 2017, 15:49 uur
Môrthul schreef:
Zou iemand deze (en andere werken van haar die nog niet op de site staan) toe kunnen voegen als men zin heeft?
Vektroid - Polytravellers (2011)
0
geplaatst: 3 juli 2017, 15:50 uur
Zou iemand wellicht dit coveralbum van niemand minder dan Erik van Muiswinkel toe willen voegen?
Welkom in mijn hoofd - Erik van Muiswinkel - Muziekweb
Erik van Muiswinkel - Welkom In Mijn Hoofd (CD, Album) at Discogs
Bij voorbaat dank!
Welkom in mijn hoofd - Erik van Muiswinkel - Muziekweb
Erik van Muiswinkel - Welkom In Mijn Hoofd (CD, Album) at Discogs
Bij voorbaat dank!
1
geplaatst: 3 juli 2017, 16:50 uur
hrmnbstr schreef:
Zou iemand wellicht dit coveralbum van niemand minder dan Erik van Muiswinkel toe willen voegen?
Erik van Muiswinkel & Omnibuzz - Welkom in Mijn Hoofd (2008)
0
geplaatst: 3 juli 2017, 18:08 uur
0
geplaatst: 3 juli 2017, 23:50 uur
Deze graag Peter Laughner & Friends* - Take The Guitar Player For A Ride (CD) at Discogs
geweldig compilatie albumpje waar ik helaas weinig verdere info over heb, behalve dat het bestaat en veel van het materiaal rond dezelfde tijd of net voor Rocket from the Tombs is opgenomen met een andere bandsamenstelling en/of solo.
geweldig compilatie albumpje waar ik helaas weinig verdere info over heb, behalve dat het bestaat en veel van het materiaal rond dezelfde tijd of net voor Rocket from the Tombs is opgenomen met een andere bandsamenstelling en/of solo.
0
geplaatst: 4 juli 2017, 01:32 uur
0
geplaatst: 4 juli 2017, 13:53 uur
Bij De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic #2:
tja, die hoezen...
ik heb hier een hele waslijst van albums die ik graag zou toevoegen maar ja probeer maar eens een hoes te vinden, das soms wel een probleem bij oudere obscure plaatjes. Gelukkig vinden tegnwoordig heel wat obscure muzikanten/projecten hun weg naar Bandcamp waar meestal wel een goede groote hoes staat.
zie nu juist in wiki (hoes) voor oudere albums ook kleiner dan 800 pixels mogen zijn.
Hm, eens kijken of we nog wat obscuurs kunnen toevoegen
tja, die hoezen...
ik heb hier een hele waslijst van albums die ik graag zou toevoegen maar ja probeer maar eens een hoes te vinden, das soms wel een probleem bij oudere obscure plaatjes. Gelukkig vinden tegnwoordig heel wat obscure muzikanten/projecten hun weg naar Bandcamp waar meestal wel een goede groote hoes staat.
zie nu juist in wiki (hoes) voor oudere albums ook kleiner dan 800 pixels mogen zijn.
Hm, eens kijken of we nog wat obscuurs kunnen toevoegen

0
geplaatst: 4 juli 2017, 14:02 uur
Maar wat doe je dan met zoiets: White Hills - No Game To Play (CDr, Album) at Discogs
Een mini-album / ep dat iets van 5 keer in een zeer beperkte oplage is verschenen. Iedere keer ook met een nieuwe hoes. De originele hoes zoals bovenstaand kan ik enkel nog in matige discogs kwaliteit terugvinden, in 200p formaat... Nog kleiner dan het minimum van 300p. Dan de meest recente hoes doen ofzo? RYM is moeilijk als voorbeeld te nemen, want die laten al helemaal alles toe.
Een mini-album / ep dat iets van 5 keer in een zeer beperkte oplage is verschenen. Iedere keer ook met een nieuwe hoes. De originele hoes zoals bovenstaand kan ik enkel nog in matige discogs kwaliteit terugvinden, in 200p formaat... Nog kleiner dan het minimum van 300p. Dan de meest recente hoes doen ofzo? RYM is moeilijk als voorbeeld te nemen, want die laten al helemaal alles toe.
1
geplaatst: 4 juli 2017, 14:26 uur
Volgens mij kan die hoes nog net als je hem vergroot naar 300. Maar ik geef je geen garantie. 

0
geplaatst: 4 juli 2017, 18:57 uur
Iemand die zin en tijd heeft om dit prachtige album toe te voegen?
Ralph Stanley - Live At The Bottom Line (June 12th, 2002) (CD, Album) at Discogs
The Bottom Line Archive - Ralph Stanley | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Bij voorbaat dank!
Ralph Stanley - Live At The Bottom Line (June 12th, 2002) (CD, Album) at Discogs
The Bottom Line Archive - Ralph Stanley | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 4 juli 2017, 19:17 uur
0
geplaatst: 4 juli 2017, 22:07 uur
0
geplaatst: 4 juli 2017, 22:41 uur
heartofsoul schreef:
Hij staat erop.Ralph Stanley - Live At The Bottom Line (June 12th, 2002) (CD, Album) at Discogs
0
geplaatst: 5 juli 2017, 12:43 uur
0
geplaatst: 5 juli 2017, 13:07 uur
Kijk, daar doe ik het voor
. De eer gaat ook naar Joshua68 want hij had hem eveneens toegevoegd.
. De eer gaat ook naar Joshua68 want hij had hem eveneens toegevoegd.* denotes required fields.