De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
Toine Rorije
geplaatst: 24 mei 2006, 01:26 uur
Ja, ik ben niet helemaal stom hè.
Tot zo ver begreep ik het ook nog wel, maar juist daar stond hij dus niet meer.
Tot zo ver begreep ik het ook nog wel, maar juist daar stond hij dus niet meer.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 01:30 uur
Oh. 
Is ie ook niet meer te bereiken via de afkeur-PM die je hebt gehad?
Heeft niemand anders 'm inmiddels toegevoegd?

Is ie ook niet meer te bereiken via de afkeur-PM die je hebt gehad?
Heeft niemand anders 'm inmiddels toegevoegd?
0
Toine Rorije
geplaatst: 24 mei 2006, 01:44 uur
Nee, dat had ook al even gecheckt. Misschien dat ie in een wachtrij staat, of iets.
0
aslan (crew)
geplaatst: 24 mei 2006, 08:17 uur
ik heb ook al gemerkt toine, dat er af en toe een albummetje verdwijnt... staat nu waarschijnlijk in de platenkast van een crew-lid 

0
geplaatst: 24 mei 2006, 14:34 uur
0
Toine Rorije
geplaatst: 24 mei 2006, 14:38 uur
aslan schreef:
ik heb ook al gemerkt toine, dat er af en toe een albummetje verdwijnt... staat nu waarschijnlijk in de platenkast van een crew-lid

Schande is het!

0
geplaatst: 24 mei 2006, 14:40 uur
Exfrozen schreef:
Als je het plaatje hebt opgeslagen, bijvoorbeeld op je bureaublad, doe je een rechtermuisklik op je afbeeldingbestand > dan linkermuisklik op eigenschappen dan staat daar "Alleen Lezen" en "Verborgen". Als er een vinkje staat bij "Alleen Lezen" die dus uitvinken, maar ik denk dat hij al uitgevinkt staat.
Als je het plaatje hebt opgeslagen, bijvoorbeeld op je bureaublad, doe je een rechtermuisklik op je afbeeldingbestand > dan linkermuisklik op eigenschappen dan staat daar "Alleen Lezen" en "Verborgen". Als er een vinkje staat bij "Alleen Lezen" die dus uitvinken, maar ik denk dat hij al uitgevinkt staat.
Je hebt gelijk, die is al uitgevinkt. Daar ligt dus niet het probleem. toch bedankt voor het meedenken.

Ik denk dat ik anderen maar eens vraag albums toe te voegen.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 14:43 uur
Toine Rorije schreef:
Schande is het!
(quote)
Schande is het!

Is het deze plaat toevallig Toine?
Vibracathedral Orchestra - Dabbling With Gravity and Who You Are (2002)
Die staat inderdaad in de wachtrij en is dus gekaapt door iemand anders.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 15:48 uur
René is niet de enige met dit probleem, heel frustrerend! Ik ben ook al meer dan een uur bezig. Alles netjes ingetikt en als ik dan het hoesje wil uploaden de inmiddels bekende grrrrrrrrrrr foutmelding:
Incorrect bestandstype. Alleen hoezen in jpg formaat worden geaccepteerd.
Hij is in JPG, 200 pixels breed en maar 9kb groot. Ook alles wat hierboven is aangegeven staat goed.
Ik geef het ook op.
Incorrect bestandstype. Alleen hoezen in jpg formaat worden geaccepteerd.
Hij is in JPG, 200 pixels breed en maar 9kb groot. Ook alles wat hierboven is aangegeven staat goed.
Ik geef het ook op.
0
geplaatst: 27 mei 2006, 00:32 uur
Ik zie dat ik toch niet de enige ben met deze problemen.
Wie herkent deze problemen nog meer en weet een oplossing.
Ik ben benieuwd.
Wie herkent deze problemen nog meer en weet een oplossing.
Ik ben benieuwd.
0
Toine Rorije
geplaatst: 27 mei 2006, 00:35 uur
HammerHead schreef:
Dat was hem inderdaad.

0
geplaatst: 27 mei 2006, 03:02 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Snelle vraagjes.:
EP ( Extended Player ),
Moeten er op een ep perse vier tot zes tracks(buiten de skits) staan of is het de lengte die het verschil met een lp maakt?
EP ( Extended Player ),
Moeten er op een ep perse vier tot zes tracks(buiten de skits) staan of is het de lengte die het verschil met een lp maakt?
0
Snowman
geplaatst: 27 mei 2006, 11:50 uur
wortel schreef:
EP ( Extended Player ),
EP ( Extended Player ),
Waarom post je dit in RnB & Hip-Hop.
0
geplaatst: 27 mei 2006, 14:47 uur
Omdat er misschien nog meerdere vraagjes komen.
Antwoord s.v.p. 't is belangrijk
0
geplaatst: 27 mei 2006, 14:50 uur
Over wat een EP status heeft staat voldoende op de site bij de toelichting als je een album toevoegen gaat. Als je twijfelt is het meestal geen EP. Lengte heeft er in elk geval weinig mee te maken.
0
geplaatst: 27 mei 2006, 15:24 uur
wortel schreef:
Als je snel antwoord wil helpt het meestal om je vragen op de juiste plek te stellen.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 10:07 uur
Nog een opmerking aangaande scores. Sommige zetten een album met wat pop nummers als type album score en genre pop. In dit geval is het albumtype fout. En wat ik ook vaak zie is dat als een album echt een score is onder type score wordt gezet (goed), maar dan het genre op iets anders als score zet (fout).
0
geplaatst: 30 mei 2006, 11:09 uur
neo schreef:
Nog een opmerking aangaande scores. Sommige zetten een album met wat pop nummers als type album score en genre pop. In dit geval is het albumtype fout. En wat ik ook vaak zie is dat als een album echt een score is onder type score wordt gezet (goed), maar dan het genre op iets anders als score zet (fout).
Ik ben een van de schuldigen denk ik. Doel je op een album als deze bijvoorbeeld?
0
geplaatst: 30 mei 2006, 11:44 uur
Dan klopt hier al helemaal niks van wat zoals ik het inschat is dit veelal score van Michael Masser en een enkel liedje gezongen door Ross? Of heb ik het mis?
Het gaat mij meer om bv. Danny the Dog van Massive Attack. Dat is dus score en wat ik dan vaak zie in dit soort gevallen is dat men het onder electronic zet. Dus dan wel het type goed maar niet het genre.
Het gaat mij meer om bv. Danny the Dog van Massive Attack. Dat is dus score en wat ik dan vaak zie in dit soort gevallen is dat men het onder electronic zet. Dus dan wel het type goed maar niet het genre.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 11:49 uur
Nee ik zie net van niet. Er is dus een enkel song van Ross en de rest score. R&B is in dit geval dan niet van toepassing. Ik
corrigeer het even. Maar het ging mij dus ook om echt slechte voorbeelden waarbij volledige score (wellicht een jazzy-achtige) dan onder jazz wordt gezet als genre.
corrigeer het even. Maar het ging mij dus ook om echt slechte voorbeelden waarbij volledige score (wellicht een jazzy-achtige) dan onder jazz wordt gezet als genre.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 19:28 uur
Op deze plek stond eerst een ander album, een dubbele toevoeging. Daar is mijn nieuwe toevoeging voor in de plaats gekomen, alleen krijgt de crew geen nieuw plaatje geplaatst en blijft deze hardnekkig staan. How come?
0
geplaatst: 3 juni 2006, 19:45 uur
Ik zie gewoon de juiste hoes, waarschijnlijk heeft je browser het oude plaatje gecached
0
geplaatst: 3 juni 2006, 20:05 uur
Jordy schreef:
Ik zie gewoon de juiste hoes, waarschijnlijk heeft je browser het oude plaatje gecached

0
geplaatst: 3 juni 2006, 22:22 uur
Ook in dit topic even de mededeling dat ik de nieuwe albums van Obie Trice, Lloyd Banks en The Game verwijderd heb. Sorry dat ze zijn goedgekeurd, maar het is absoluut niet de bedoeling dat er knutselwerkjes met Paint-hoezen en bij elkaar verzonnen tracklistings op de site komen, ik vind dat echt schadelijk voor de site.
0
geplaatst: 5 juni 2006, 01:22 uur
Als er van een album nou een heruitgave wordt gemaakt moet dan de heruitgave (bv. met andere hoes of meerdere tracks) op de site komen of gewoon het origineel?
0
geplaatst: 5 juni 2006, 01:28 uur
De originele hoes verdient altijd de voorkeur, en meerdere tracks (terug te vinden op de heruitgaves) als bonustracks aanvinken.
0
geplaatst: 5 juni 2006, 07:20 uur
Dat is gewoon de hoes... Wat voor plaatje moet er dan neergezet worden?
* denotes required fields.