De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2006, 22:01 uur
Kan iemand voor mij albums van Penelope Houston op MusicMeter plaatsen. Het lukt mij nl. niet, zie eerdere berichten van mij.
http://www.penelope.net/discog.html
Het gaat mij m.n. om de onderstaande 2 cd's die ik ook in mijn bezit heb.
penelope houston - the whole world
penelope houston - karmal apple
alvast bedankt.
René
http://www.penelope.net/discog.html
Het gaat mij m.n. om de onderstaande 2 cd's die ik ook in mijn bezit heb.
penelope houston - the whole world
penelope houston - karmal apple
alvast bedankt.
René

0
geplaatst: 5 juni 2006, 22:38 uur
Komt voor elkaar 
Edit: wow, als ik alles lees wat over haar geschreven wordt is het een schande dat ik haar nog niet ken zeg

Edit: wow, als ik alles lees wat over haar geschreven wordt is het een schande dat ik haar nog niet ken zeg
0
geplaatst: 6 juni 2006, 17:40 uur
[quote]lebowski schreef:
Komt voor elkaar
Alvast bedankt Lebowski. ik hoop dat het jou wel lukt.
Komt voor elkaar

Alvast bedankt Lebowski. ik hoop dat het jou wel lukt.

0
geplaatst: 7 juni 2006, 22:39 uur
Bij nieuw toegevoegde albums op oude, opengekomen plekken, blijven de oude stemgrafieken staan. Iig bij deze. Of was dat al bekend?
0
Toine Rorije
geplaatst: 7 juni 2006, 23:07 uur
Denk je niet dat dat 'probleem' zich morgen zo rond 5:22u vanzelf oplost? 

0
geplaatst: 8 juni 2006, 17:10 uur
0
geplaatst: 8 juni 2006, 19:53 uur
Hmm... eentje met een stem en eentje met een bericht. Toch maar die met de stem verwijderd.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 20:06 uur
Vraagje:
Ik wil graag de legendarische Alle 13 Goed! lp-serie toevoegen, maar kon nooit album art vinden. Nu heb ik een prachtige hobbysite ontdekt, die gast heeft alle covers gescand, met vermelding van tracklist en label. Alleen: inclusief de 'Nu 10 gulden'-stickers. Check. Ik vind dat wel een mooi tijdsbeeld en charmant, de crew blijkbaar niet
Graag uw mening.
Ik wil graag de legendarische Alle 13 Goed! lp-serie toevoegen, maar kon nooit album art vinden. Nu heb ik een prachtige hobbysite ontdekt, die gast heeft alle covers gescand, met vermelding van tracklist en label. Alleen: inclusief de 'Nu 10 gulden'-stickers. Check. Ik vind dat wel een mooi tijdsbeeld en charmant, de crew blijkbaar niet

Graag uw mening.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 20:20 uur
Zonder sticker verdient absoluut de voorkeur. Als het echt maar dan ook echt onmogelijk is een plaatje te vinden zonder zo'n sticker heb ik er minder problemen mee.
Overigens gaat het hier om een prijssticker en die vind ik persoonlijk minder fraai (hoe charmant ook).
Maar als er niks anders te vinden is vind ik dat op zich ook best
Ben benieuwd naar de mening van de collega's...
Overigens gaat het hier om een prijssticker en die vind ik persoonlijk minder fraai (hoe charmant ook).
Maar als er niks anders te vinden is vind ik dat op zich ook best

Ben benieuwd naar de mening van de collega's...
0
geplaatst: 8 juni 2006, 21:25 uur
Deze kan er weer af: dubbel toegevoegd (nota bene door mijzelf
)
)
0
geplaatst: 8 juni 2006, 21:32 uur
0
geplaatst: 9 juni 2006, 10:55 uur
psychonaatje schreef:
Die kan je toch wel een beetje wegwerken, of niet?
(quote)
Die kan je toch wel een beetje wegwerken, of niet?
Weet je een goed programma daarvoor?
0
geplaatst: 9 juni 2006, 21:25 uur
lebowski schreef:
Ik hen nu een trial van Corel POaint Shop pro, zou je misschien og even wiullen zeggen waar ik de Tool vind tot het verwijderen van een sticker - en vervangen door de juiste achtergrond? Kom er niet uit.
Ik hen nu een trial van Corel POaint Shop pro, zou je misschien og even wiullen zeggen waar ik de Tool vind tot het verwijderen van een sticker - en vervangen door de juiste achtergrond? Kom er niet uit.
Of je bent dronken of je zit met een schuin oog naar de tv te kijken

0
geplaatst: 9 juni 2006, 23:22 uur
Zo, nu in goed Nederlands: ik heb nu een trialversie van Corel Paint Shop Pro, weet iemand hoe ik daarmee kan retoucheren, kan de juiste tool niet vinden.
0
geplaatst: 10 juni 2006, 12:04 uur
Inderdaad clone brush, een knop met twee penseeltjes aan de rechterkant. Daarop klikken. Vervolgens met de rechtermuisknop klikken op het gebied dat je wilt kopieren, dan met de linkermuisknop over de sticker heengaan. Beetje oefening baart kunst. Door middel van het balkje dat in beeld komt, kan je ook nog de grootte van het "penseel" aanpassen. Succes!
0
geplaatst: 10 juni 2006, 23:21 uur
0
geplaatst: 14 juni 2006, 14:47 uur
Ik heb een vraag over hoe wordt bepaald wat het ´land van herkomst´is bij een verzamelalbum van verschillende artiesten.
Ik heb onder handen een (disco)-verzamelalbum, uitgebracht onder BMC (Belgisch), bevattende Amerikaanse, Italiaanse en Belgische disco, allemaal geremixed door Ben Liebrand (en ik meen dat dat een Nederlander is).
Ik heb onder handen een (disco)-verzamelalbum, uitgebracht onder BMC (Belgisch), bevattende Amerikaanse, Italiaanse en Belgische disco, allemaal geremixed door Ben Liebrand (en ik meen dat dat een Nederlander is).
0
geplaatst: 15 juni 2006, 22:24 uur
Hallo Lebowski,
kun je voor mij svp de CD: Mother Earth-The People Tree toevoegen, deze is te vinden op:
http://www.last.fm/music/Mother+Earth/The+People+Tree
Vooral het nummer Jesse is erg mooi. Het is een CD uit 1993.
Bij voorbaat dank.
René
kun je voor mij svp de CD: Mother Earth-The People Tree toevoegen, deze is te vinden op:
http://www.last.fm/music/Mother+Earth/The+People+Tree
Vooral het nummer Jesse is erg mooi. Het is een CD uit 1993.
Bij voorbaat dank.
René
0
geplaatst: 15 juni 2006, 22:34 uur
Hoi Lebowski,
En deze ook svp.
Blue Zöne-Big Thing, in dit groepje begon Lisa Stansfield
http://www.musicstack.com/item/236614381/blue+zone/big+thing
opnieuw bedankt.
groeten,
René
En deze ook svp.
Blue Zöne-Big Thing, in dit groepje begon Lisa Stansfield
http://www.musicstack.com/item/236614381/blue+zone/big+thing
opnieuw bedankt.
groeten,
René
0
aslan (crew)
geplaatst: 15 juni 2006, 23:08 uur
héj ReneoetNee, misschien heeft lebowski geen tijd... 

0
geplaatst: 17 juni 2006, 13:47 uur
Ik denk het wel, de genoemde albums staan inmiddels al in musicmeter

* denotes required fields.