De Site / Algemeen / Eigen Beheer-albums
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2006, 13:13 uur
Eerst moet Yak of Jordy nog een knoop doorhakken dus de moeite is vooralsnog voor niets geweest
.
0
geplaatst: 10 februari 2006, 21:16 uur
Oké, we gaan het maar eens proberen met de eigen beheer-albums, want we zitten er nu inderdaad al twee maanden over te lullen zonder concreet te worden. Dus bij deze: ze mogen erop.
MAARRR! We gaan er (zeker in het begin) wel even redelijk streng mee om. Dat wil zeggen dat de toevoeger de 'research' doet om aan te tonen dat het om een serieuze toevoeging gaat, om zo de toevoegmods niet te belasten met speurwerk. Ik beschouw een album als geoorloofd wanneer de artiest ook albums heeft uitgebracht op een label, of wanneer een release uit eigen beweging (zoals een Clap Your Hands) de nodige media-aandacht heeft gekregen. Dus aan de toevoegers: toon dit duidelijk aan. Eigen beheer-albums die worden toegevoegd zonder verdere uitleg, worden niet goedgekeurd.
Eigen beheer-albums graag toevoegen met bij het label 'Eigen Beheer', dus niet 'Onbekend' of 'Self Released' of iets dergelijks. Bovendien kan Jordy dan in één keer alle eigen beheer-releases eraf gooien mochten er toch voornamelijk onzindingen worden toegevoegd.
MAARRR! We gaan er (zeker in het begin) wel even redelijk streng mee om. Dat wil zeggen dat de toevoeger de 'research' doet om aan te tonen dat het om een serieuze toevoeging gaat, om zo de toevoegmods niet te belasten met speurwerk. Ik beschouw een album als geoorloofd wanneer de artiest ook albums heeft uitgebracht op een label, of wanneer een release uit eigen beweging (zoals een Clap Your Hands) de nodige media-aandacht heeft gekregen. Dus aan de toevoegers: toon dit duidelijk aan. Eigen beheer-albums die worden toegevoegd zonder verdere uitleg, worden niet goedgekeurd.
Eigen beheer-albums graag toevoegen met bij het label 'Eigen Beheer', dus niet 'Onbekend' of 'Self Released' of iets dergelijks. Bovendien kan Jordy dan in één keer alle eigen beheer-releases eraf gooien mochten er toch voornamelijk onzindingen worden toegevoegd.

0
geplaatst: 10 februari 2006, 21:20 uur
Eindelijk...... 
kan ik nu mooi Bright Red Paper erop zetten

kan ik nu mooi Bright Red Paper erop zetten

0
geplaatst: 10 februari 2006, 21:44 uur
*:)*
Dat is wel een beetje lastig, want wat is de nodige media aandacht? Electro heeft Tifen toegevoegd, die staat op de luisterpaal. Media aandacht genoeg?
Yak schreef:
of wanneer een release uit eigen beweging (zoals een Clap Your Hands) de nodige media-aandacht heeft gekregen
of wanneer een release uit eigen beweging (zoals een Clap Your Hands) de nodige media-aandacht heeft gekregen
Dat is wel een beetje lastig, want wat is de nodige media aandacht? Electro heeft Tifen toegevoegd, die staat op de luisterpaal. Media aandacht genoeg?
0
geplaatst: 10 februari 2006, 21:54 uur
Ja hoor, als je het tot de Luisterpaal hebt geschopt mag je ook best op MuMe staan.
0
Sietse
geplaatst: 10 februari 2006, 23:25 uur
Hoera, al was mijn album al een week terug toegevoegd ofzo 

0
geplaatst: 4 april 2006, 18:12 uur
Is het misschien een idee om Eigen Beheer-albums apart te vermelden in het overzicht van een artiest (net als EP's, reguliere albums en scores)?
0
Electro_
geplaatst: 4 april 2006, 18:18 uur
Ja, opzich is het natuurlijk net zo goed een album als de rest.
0
geplaatst: 4 april 2006, 18:22 uur
Word wel lastig, want een Eigen Beheer album kan net zo goed weer een regulier, ep of live-album zijn..
* denotes required fields.