MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Onderhond's Onmisbare Honderd

zoeken in:
Ik kende dus de term Dubambient niet, vandaar enige verwarring!
Ok......ik heb Danny Kreuzfeldt live aan het werk gezien en ook Mantacoup en Spielerei (dat is de man achter het Databloem label). Ik heb hier ook nog 2 cd's liggen van Lingua Lustra, ook lekker donker. Deze laatste heb ik in maart van dit jaar ook Live aan het werk gezien overigens!
Bedankt voor de tips, ik zal eens op zoek gaan.

Ik heb een topic nieuw lezen in geblazen geloof ik. Bedankt voor je antwoord Onderhond op mijn stelling, ik heb inderdaad niet alles goed opgevat van wat je gezegd heb dus ik begrijp jou mening nu beter.

Bekrompenheid wil volgens mij niet zeggen dat je alle muziek mooi vind/kan waarderen. Muziek die kwalitatief gewoon slecht is kan jij ook slecht vinden zonder daar bekrompen voor te zijn, lijkt mij. Een vrij logische reden waarom ik geen flauwe supercommerciele pop muziek in mn top 10 heb staan.
Ik heb geen zin om degene te quoten die dat gezegd heeft, het is in ieder geval ter sprake gekomen.

Sietse
cosmicon schreef:
Ik kende dus de term Dubambient niet

ik ook niet, kwam spontaan in me op, maar het is een goede omschrijving...het is een combi van ambient en dub. Voor meer van dat soort leuks ff autoplate bekijken, en voor de meer dansbare variant thinner...beide www.thinner.cc

Sietse
Fianosther schreef:
.
Ik heb geen zin om degene te quoten die dat gezegd heeft, het is in ieder geval ter sprake gekomen.

ik kan het me niet herinneren, maar het zou goed kunnen dat ik dat ben geweest

Het was die lieve Selma Duim.

Sietse
ahh ok

Hoe kom ik behalve die nummertjes op die site aan meer muziek van Lapsed?
Ik vind het leuk klinken, maar mijn download-programma gaat helaas niet zo ver dat hij het kan vinden.

Sietse
dan heb je het verkeerde download programma...

(ff een test doen, ja hoor genoeg hits om een album te krijgen...probeer slsk) proest proest wat zeg ik nu, dit kan niet zo maar....

Gast
geplaatst: vandaag om 00:12 uur

geplaatst: vandaag om 00:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.