Genres / Electronic / Drum & Bass
zoeken in:
1
Ponty Mython
geplaatst: 14 januari 2022, 17:54 uur
Orbital doet een d&b remix van trip pop band Morcheeba:
2
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 maart 2022, 13:54 uur
Genieten van heerlijke liquid-klassiekers met een paar van de absolute grootheden uit het (sub)genre.

Zo draaien ze o.a. Commix’ geweldige How You Gonna Feel?, en ook Desperado komt langs (trebremmit).
0
geplaatst: 8 maart 2022, 15:48 uur
Hebben jullie nog tips voor goede dnb mixalbums?
Las trouwens dat Skibadee overleden is, RIP.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 maart 2022, 17:09 uur
-SprayIt- schreef:
Iedere D&B editie van Fabriclive die ik heb gehoord was top (al schijnt die van Goldie dan weer heel slecht te zijn), en verder heb je nog de Producer serie, met o.a. edities gemixt door Seba en LTJ Bukem. Er zijn ook nog een aantal hele goeie Essential Mixes van D&B producers, mijn favoriet (uiteraard) is die van Calibre, al is die voor de helft meer ambient-gericht.
0
geplaatst: 8 maart 2022, 17:21 uur
-SprayIt- schreef:
Je had 't laatst over DJ Kicks: Kemistry & Storm
Fabric/FabricLive (meeste fabricLive), even uit het blote hoofd: Commix, DJ Hype (beetje afhankelijk van je smaak), J Majik, Grooverider, Calyx & Teebee, Kahn & Neek, Ed Rush & Optical, Fabio.
Qua liquid zijn de eerste 3-4 Earth (ongemixt) ook wel fijn. Als album is Big Bud - Infinity + Infinity (1999) - MusicMeter.nl onbekend & zwaar ondergewaardeerd
1
geplaatst: 8 maart 2022, 17:30 uur
panjoe schreef:
(embed)
Genieten van heerlijke liquid-klassiekers met een paar van de absolute grootheden uit het (sub)genre.
Zo draaien ze o.a. Commix’ geweldige How You Gonna Feel?, en ook Desperado komt langs (trebremmit).
(embed)

Ja, daar heb ik hem weer opnieuw ontdekt.
Mooie serie is dat, en ook b-sides van hun is tof, veel mooie nummers door ontdekt.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 maart 2022, 14:04 uur
Niet echt drum & bass maar wel een tof en uniek nummer.

0
geplaatst: 1 mei 2022, 22:18 uur
Lemon D heeft veel moois gemaakt in de jaren negentig, ben nu wat ep's van hem aan het toevoegen, deze mag er helaas niet op maar is wel heel vet met die speedgarage bas eronder.
Lemon D - I Can't Stop
Lemon D - I Can't Stop
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 september 2023, 11:57 uur
IT058 - Volt | Seba & Paradox | ILIAN TAPE - iliantape.bandcamp.com
Goed om te horen dat Seba het nog steeds heeft.
Goed om te horen dat Seba het nog steeds heeft.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 januari 2024, 15:33 uur
Knappe mix met voornamelijk nieuwe nummers van een drum&bass legende.
0
WVTRVE
geplaatst: 3 februari 2024, 21:30 uur
Dat gaat er inderdaad goed in, maar wel maf dat ze haar mix zo sterk begint en dan na een kwartier veel softer gaat draaien, andersom werkt veel beter imho (zacht beginnen opbouwend naar harder spul).
1
WVTRVE
geplaatst: 3 februari 2024, 21:37 uur
2023 was trouwens een erg goed jaar qua Drum & Bass releases, benieuwd wat 2024 gaat brengen.
Sowieso Technical Itch in Nijmegen. Ga je mee panjoe?
Sowieso Technical Itch in Nijmegen. Ga je mee panjoe?

4
geplaatst: 16 april 2025, 14:41 uur
Bij Genres > Electronic > Favoriete Dance/House platen:
niet zozeer house maar deze man heeft zijn sporen daar ook wel in verdient in de eeuwwisseling.
Dit nieuwe dnb project bevalt mij zeer
niet zozeer house maar deze man heeft zijn sporen daar ook wel in verdient in de eeuwwisseling.
0
geplaatst: 16 april 2025, 18:27 uur
pureshores schreef:
(embed)
(embed)
Drum and bass.
0
geplaatst: 24 mei 2025, 12:33 uur
Peshay leads fight against "copyright abuse" following legendary mix takedowns
He continued: “Unless he’s a time traveller, there’s no way [Sykes] could have created tracks that came out before he was allegedly born. This guy is exploiting a loophole in the system — knowingly tricking it and defrauding the US government.”
Wat een sneu figuur.
0
geplaatst: 26 mei 2025, 13:19 uur
Ja, ik heb dat ook gevolgd. Bizar verhaal en waarschijnlijk belangrijk dat Peshay dit doet - het lijkt er op dat dit bij elk (electronisch) genre zou kunnen gebeuren.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 augustus 2025, 17:38 uur
Weer eens een knaller van Halogenix, die heeft zo'n vette eigen stijl! Retestrakke liquid met een rauw randje.
* denotes required fields.