Genres / Electronic / Bass music / uk bass
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2013, 13:27 uur
0
geplaatst: 3 april 2013, 14:17 uur
Beide EP's van Romare zijn meer dan de moeite. Tracks van Illumsphere zijn ook erg goed 

0
geplaatst: 20 april 2013, 11:44 uur
Het origineel is en blijft beter. Om eerlijk te zijn had ik het door die hype een stuk beter verwacht, maar dat is het dus niet. Een beetje jammer.
0
tuktak
geplaatst: 20 april 2013, 11:56 uur
Het origineel is ook heel goed, maar tapt uit een heel ander vaatje. Deze remix is zowaar nog bombastischer als het koningslied.
0
geplaatst: 25 april 2013, 12:26 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 mei 2013, 16:51 uur
Ooit is in dit topic de Tom Demac remix van dit nummer geplaatst, en die heb ik destijds flink grijs gedraaid. Nu hoorde ik het origineel laatst in Sasha's 6Mix en die overtreft de remix toch wel
:
Deze mag er ook wezen:
:Deze mag er ook wezen:
0
geplaatst: 8 juni 2013, 14:24 uur
Is dit een track of een soort video sampler van het album?
Dat stukje met die mid-90s jungle

0
geplaatst: 8 juni 2013, 18:38 uur
T.O. schreef:
Video sampler
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 13:21 uur
Leuke laatste twee links.
Dit is een redelijk eenvoudig nummer, maar heel degelijk en met een lekker bass. Uit 2003 alweer. Artiest zit met name in de drum 'n bass scene (waar ik 'm ook goed in vind), maar flirt geregeld met aanverwante stijlen.
Hier een recente offiële video waar ik om moest lachen:
Weer vrij simpel, maar heel proper en met toewijding aan een mooie donkere bass.
De B-side daarvan is ook prima voor dit topic. Mooie dub elementen erin, en zeer dikke bass:
Dit is een redelijk eenvoudig nummer, maar heel degelijk en met een lekker bass. Uit 2003 alweer. Artiest zit met name in de drum 'n bass scene (waar ik 'm ook goed in vind), maar flirt geregeld met aanverwante stijlen.
Hier een recente offiële video waar ik om moest lachen:
Weer vrij simpel, maar heel proper en met toewijding aan een mooie donkere bass.
De B-side daarvan is ook prima voor dit topic. Mooie dub elementen erin, en zeer dikke bass:
0
tuktak
geplaatst: 22 augustus 2013, 19:05 uur
Beetje reclame voor het nieuwe Machinedrum album op Ninja Tune:
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 01:12 uur
Ja fijn, dit wordt sowieso een aardig inslaand album denk ik wel. Hierboven in deze pagina nog een knaller die op dit album is terechtgekomen.
Waarvan net een officiele video uit is zie ik:
Waarvan net een officiele video uit is zie ik:
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 21:42 uur
Nieuwe Andy Stott. Privé embedded link ofzo denk ik, track is alleszins nergens los terug te vinden
* denotes required fields.