MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Bass music / uk bass

zoeken in:
Fijne!

tuktak
tune.

Ik vind de clip mooier dan het nummer tuktak.

Die van Sepalcure kende ik nog niet, erg vet.

tuktak
Het is je vergeven
Overigens vind ik dit het meest veelzijdige electronicatopic als je het mij vraagt.
Het enige jammere van de huidige beweging vind ik dat deze teveel naar de house en techno begint te neigen (blawan, Objekt, Pariah, etc). Het gehalte funk gaat dan snel verloren. Onderstaande track is gelukkig funky zat!

panjoe (moderator)
Er staan een paar leuke nummers in dit topic . Is er eigenlijk een topic voor UK Garage of komt dat ook hier terecht?

Garage valt toch onder Bass music?

panjoe (moderator)
Ja maar Dubstep en DnB hebben bijv. ook een apart topic.

Ik draai de FabricLive 59 van Four Tet de laatste tijd regelmatig en vooral de wat oudere UK Garage nummers daaruit vind ik retechill vandaar dat ik het vraag...

Ja dit topic was ooit aangemaakt voor de wat alternatievere Bass zodat ik niet per ongeluk op Brostep klik .

Kennen jullie Shed?

tuktak
heavy burial style, vet hoor

Vette nummers van Ghostek tuktak! Trife ass bitch is ook behoorlijk baas.

panjoe (moderator)
Dikke sheize inderdaad, de laatste drie vooral die Trife Ass Bitch!

My Lady vind ik nog aardig, de rest helaas niet.

Raffael1977
My Lady is wel leuk maar heb wat werk beluisterd op bandcamp en deze gast maakt ook behoorlijke gare mixes met snoop dogg samples maar dan heel lelijk.

Preview van de aanstaande EP van Bicep:

Join the Dots

De Boiler Room heeft weer een set online gesmeten waar je u tegen kan zeggen! Ik ben nu weleens benieuwd naar zijn debuut van Gaslamp Killer.

Een nieuwe gereleasde track van de bekende Harmonimix 'serie' van James Blake. Ik vind het wel iets hebben.

Ik hoop dat deze plaat eind dit jaar te koop is en dat het überhaupt te koop zal zijn.

Ook weer zo een plaat die ook maar enkele weken oud is en waarvan ik hoop dat die ook eind dit jaar al te koop is. Let trouwens niet op dat skipping in het nummer, dat is een fout in de opname van de set van Daphni.

panjoe (moderator)
Stapler schreef:
Join the Dots

Heerlijke track. Dat smaakt naar meer !

tuktak

'Unknown' maakt (of maken?) echt geniale muziek.

Nieuwe Bashmore:

panjoe (moderator)

En deze mag er al helemaal wezen (audio stream halverwege de pagina):
| Little White Earbuds - littlewhiteearbuds.com

panjoe (moderator)
Deze dus

Diepe shit:

Lekkere track panjoe. Die erboven is verwijderd merk ik.

SunkLo is een recent label dat genoemd mag worden. Joy Orbison en Boddika van Instra:mental brengen er platen uit. In dit geval met Pearson Sound er ook bij,

Four Tet - Lion (Jamie xx Remix)

panjoe (moderator)

Die verwijderde track is overigens deze:

Zeer lekker kabbelend weemoedig nummer T.O.

En de weemoedigheid gaat mooi verder met 'Four Leaves Right', een gesamplede Nick Drake van 'Five Leaves Left' waar het mee begint waarschijnlijk .

Nog een paar mooie bassy tracks,

clean:

chill:

trip:

panjoe (moderator)
Nog eentje om te dansen! (Het is immers dinsdag! Hoera!)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:35 uur

geplaatst: vandaag om 08:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.