MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Bass music / uk bass

zoeken in:
Lekker allemaal panjoe!

Vijf december verkrijgbaar!

panjoe (moderator)

panjoe (moderator)
Sommige nummers van Disclosure zijn nice !

tuktak
maar dat is allemaal techno wat die mannen maken natuurlijk

Ja, klopt. Maar wel de techno wat nog wel in het Bass-straatje past.

tuktak
ik denk dat dat gevoel vooral te maken heeft met de achterliggende artiestennamen, niet zozeer met de muzikale input

tuktak
toffe nieuwe ep op delsin

panjoe (moderator)
Die had ik op de vorige pagina al gepost - al is de video later van YT afgehaald. Dat neemt natuurlijk niet weg dat dit een heerlijk funky housenummertje is dat ik nog steeds met veel plezier draai .

Deze twee helden waren een beetje ondergesneeuwd, maar toch mogen we ze niet vergeten.

Oh, en voor mensen die James Blake en Burial in één nummer willen hebben.

R&S gaat weer iets heftig droppen!

Die van Vondelpark

tuktak
Persoonlijke top 5 van 2012! In volgorde van 1 naar 5:

Ik denk wel dat iedereen die sample zal herkennen.

panjoe (moderator)
tuktak schreef:
Persoonlijke top 5 van 2012! In volgorde van 1 naar 5:

(embed)

(embed)

(embed)

(embed)

(embed)

Allemaal heel erg tof, maar die van Djrum slaat wel echt alles... Wat een beest van een track

panjoe (moderator)

En de kans is groot dat deze in 2013 verschijnt op LuckyMe.

toris
Can't Wait To

Thanks voor het Bonobo nummer IllumSphere, had geen idee dat er een nieuw nummer van hem uit was! Geweldig nummer ook, klinkt toch weer een stuk anders dan zijn Black Sands materiaal.

Maar wat heeft het met UK Bass te maken?

panjoe (moderator)
Vet nummer inderdaad, die draaide hij vóór More Than Me (uit de post erboven) in de Boiler Room. Hij past dus wel in een UK Garage context . Ik kijk uit naar een volgend Bonobo album in deze richting .

Ik denk dat dit topic tegenwoordig een stuk algemener is geworden. Daarom ook dat ik zowat alles hier plaats dat Brits en met electronic te maken heeft. Het publiek is meestal hetzelfde.

IllumSphere schreef:
Ik denk dat dit topic tegenwoordig een stuk algemener is geworden. Daarom ook dat ik zowat alles hier plaats dat Brits en met electronic te maken heeft. Het publiek is meestal hetzelfde.
Tegenwoordig? Zo oud is dit topic nog niet.

Het maakt mij verder niet veel uit hoor maar alles plaatsen wat Brits en ''electronic'' is lijkt me niet echt handig. De bedoeling van dit soort topics is juist om muziek in een bepaald genre te ontdekken en niet alle elektronica van een bepaald (ei)land. Een welkome aanvulling op het beperkte genre-systeem van MuMe. Ik heb hier bijvoorbeeld ook nummers geplaatst van Jacques Greene. Dat is een Canadees, maar wel eentje die toonaangevend is in bass music.

tuktak
Mag deze wel?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:47 uur

geplaatst: vandaag om 16:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.