Genres / Rock / Onbekende bandjes / artiesten
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2018, 01:54 uur
De 4 cd's van deze band ook maar toegevoegd, ontbraken ook nog. Beetje duistere, best onbekende band uit Oostenrijk, maar ook met humor. Geweldig vage clips, zijn altijd als geit uitgedost. Electronic, maar ook wel wat gitaar er in en het zal menig rock/metalhead aanspreken.
0
geplaatst: 12 april 2019, 21:48 uur
Uranium Club .. nu 3 albums uit.. heb ze ook live gezien.. beste band van de laatste tijd voor mij..
0
geplaatst: 10 juni 2019, 02:29 uur
Versing... stond nog niet op MuMe. Tweede album is net verschenen: "10000". Beide albums toegevoegd.
Verdomd lekkere gitaarband uit Seattle! Nee, geen grunge, maar richting een Sonic Youth en Pavement.
0
geplaatst: 7 februari 2021, 17:51 uur
Net als gitaarbandje Big Dipper twee decennia eerder is The Elected éen van de beste onbekende bands die er zijn. Is Blake Sennet, de gitarist van Rilo Kiley
Aub, luister eens naar éen van de 3 platen.
Begin mss met de eerste, Me First (Haha). Uitgebracht destijds door Subpop.
Dan volgen de twee andere wel vanzelf
Grappig, origineel, weerbarstig maar altijd vlot in het oor, verslavend gewoon.
The Elected - Me First (2004)
Voor wie de eerste van Rilo Kiley kent: in de stijl van Bullet Proof( Van Take offs and landings)
Aub, luister eens naar éen van de 3 platen.
Begin mss met de eerste, Me First (Haha). Uitgebracht destijds door Subpop.
Dan volgen de twee andere wel vanzelf

Grappig, origineel, weerbarstig maar altijd vlot in het oor, verslavend gewoon.
The Elected - Me First (2004)
Voor wie de eerste van Rilo Kiley kent: in de stijl van Bullet Proof( Van Take offs and landings)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 februari 2025, 23:46 uur
Uit Dordrecht. Heb hier ook een aantal CD'S van.
Weinig stemmen hier. Mogen wat bekender worden.
Deze single is nieuw.
Leuk bandje
Weinig stemmen hier. Mogen wat bekender worden.
Deze single is nieuw.
Leuk bandje
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 februari 2025, 00:08 uur
En als laatste vandaag de Franse indie band Hoorsees. Vorig jaar live gezien en erg tof.
0
geplaatst: 9 oktober 2025, 14:26 uur
Tommy Oeffling, hele charmante Lo-Fi/indie/bedroom pop met een nostalgisch tintje. Krijg er geen genoeg van

Spiral Drive, psychedelic rock in het hoekje van Tame Impala, King Gizzard etc. maar met een eigen pop/funk randje. Toffe band.
1
geplaatst: vandaag om 08:25 uur
Hieronder de laatste single van Sweet Umami, m'n eigen bandje weliswaar.
Indierock/pop, beetje psychedelisch soms, progrock soms, af en toe een trompetje her en der.
Reeds 12 tracks gereleased, deze laatste track heeft een matuurdere onderstroom zowel muzikaal als tekstueel. Dit zal ook de sonische leiddraad zijn voor het full concept album dat we nu in 2026 bij elkaar schrijven met een beetje help van Isaac Roux om onze sound en consistentie/rode draad doorheen het album te helpen bewaren, tot nog toe waren we meer van de eclectische uiteenlopende singles/ep's.
Hoop dat het jullie kan bekoren!
We releasten ook een gratis in de browser te spelen game:
The Roadie by Sweet Umami - sweet-umami-band.itch.io
Indierock/pop, beetje psychedelisch soms, progrock soms, af en toe een trompetje her en der.
Reeds 12 tracks gereleased, deze laatste track heeft een matuurdere onderstroom zowel muzikaal als tekstueel. Dit zal ook de sonische leiddraad zijn voor het full concept album dat we nu in 2026 bij elkaar schrijven met een beetje help van Isaac Roux om onze sound en consistentie/rode draad doorheen het album te helpen bewaren, tot nog toe waren we meer van de eclectische uiteenlopende singles/ep's.
Hoop dat het jullie kan bekoren!
We releasten ook een gratis in de browser te spelen game:
The Roadie by Sweet Umami - sweet-umami-band.itch.io
* denotes required fields.