Genres / Rock / Klein metalband quizje
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2006, 13:16 uur
Ik had wel een grappige link gevonden naar een quiz met 12 vragen. Het antwoord wat er dan uit komt is de band die goed bij jou past.
Bij mij kwam Iron Maiden uit.
Hier is de link.
Bij mij kwam Iron Maiden uit.
Hier is de link.
0
geplaatst: 16 februari 2006, 13:51 uur
Opeth, misschien toch maar (weer) eens een paar luisterbeurten gunnen.
0
aslan (crew)
geplaatst: 16 februari 2006, 14:39 uur
Cryptopsy
You are Cryptopsy! You're one of the most well rounded death metal bands around! You have everything anyone could want in a death metal band: speed, technicality, heaviness, and brutality. Lightning fast guitars, drums, and bass, amazing death metal growls are what you're known for!
You are Cryptopsy! You're one of the most well rounded death metal bands around! You have everything anyone could want in a death metal band: speed, technicality, heaviness, and brutality. Lightning fast guitars, drums, and bass, amazing death metal growls are what you're known for!
0
geplaatst: 16 februari 2006, 14:40 uur
Zozo, Cryptopsy. Niet slecht. None so vile heb ik zelf, lekker afwisselend.
0
aslan (crew)
geplaatst: 16 februari 2006, 15:18 uur
Jeanicious schreef:
ja none so vile is een goeie, ook nog maar 'ns uit de kast halen...
0
geplaatst: 16 februari 2006, 17:05 uur
Bij mij IRON MAIDEN, niet dat dat echt als een verassing komt trouwens.
. Ik heb de test trouwens echt serieus gedaan.
0
geplaatst: 16 februari 2006, 17:06 uur
0
slaemperayreon
geplaatst: 16 februari 2006, 17:08 uur
You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans!
wel, ik begin ze de laatste wel geweldiger te vinden
wel, ik begin ze de laatste wel geweldiger te vinden

0
geplaatst: 16 februari 2006, 17:09 uur
Ik kom uit bij Dissection. Heb ik ook nog niet van gehoord. Daar zal ik eens naar moeten luisteren dus 

0
geplaatst: 16 februari 2006, 17:10 uur
You are Death! You are one of the key inventors of modern day death metal. With every album you've always gotten better. You're well respected in the music industry. The metal world wept when your band creator passed away from a brain tumor. Symbolism is an important property in your music.
0
geplaatst: 16 februari 2006, 17:30 uur
Eddie schreef:
. Ik heb de test trouwens echt serieus gedaan.Jaja...

0
DutchViking
geplaatst: 17 februari 2006, 00:06 uur
Leuk quizje! Bij mij kwam Iced Earth uit. Niet verrassend, want ik heb met die band ook meer dan met die andere mogelijkheden die er waren.
You are Iced Earth! Your music stems from classic heavy metal with slight thrash roots. You love melody in your music, and you definitely love adding the element of fantasy with reality when you write your songs. Rhythm speed, heaviness, and melody are what you're all about!
Wel jammer trouwens dat 'mijn' Def Leppard er niet tussen stond
You are Iced Earth! Your music stems from classic heavy metal with slight thrash roots. You love melody in your music, and you definitely love adding the element of fantasy with reality when you write your songs. Rhythm speed, heaviness, and melody are what you're all about!
Wel jammer trouwens dat 'mijn' Def Leppard er niet tussen stond

0
Broer Konijn
geplaatst: 17 februari 2006, 00:52 uur
Ik had ook Iced Earth, leuke band ja maar toch niet helemaal 'mijn ding'
0
geplaatst: 17 februari 2006, 01:04 uur
Ah, die was ik al eens tegen gekomen, toen was het Opeth meen ik mij te herinneren. Nu krijg ik Death en dat terwijl ik toch echt niet had gekozen voor: "I like variety, line up changes rule"...
Ik ga meteen Human nog even draaien voor het slapen gaan.
Ik ga meteen Human nog even draaien voor het slapen gaan.

0
geplaatst: 17 februari 2006, 13:34 uur
dr klopt iets niet, ik ga voor speed, voor een clean voice en voor symbolic texte ipv fantasy, en ik krijg gewoon iced earth??? Ik heb al es een paar albums gehad van die gaste maar ik vond et helemaal nix???
Ik begrijp dr geen ruk van?? Ik ben een metallica fan :S, misschien als ik zeg dat muziek downloaden illegaal crimineel is, mssn kom ik dan op Metallica uit, whahah
klopt iig nix van...
Ik begrijp dr geen ruk van?? Ik ben een metallica fan :S, misschien als ik zeg dat muziek downloaden illegaal crimineel is, mssn kom ik dan op Metallica uit, whahah
klopt iig nix van...
0
geplaatst: 2 april 2006, 12:45 uur
Ik ook Iced Earth (ken ik niet echt)
Ik ben eigenliijk Metallica fan
Ik ben eigenliijk Metallica fan
0
geplaatst: 6 april 2006, 23:31 uur
Houden zo, als ik zo naar je top 10 kijk
, maar proberen kan geen kwaad
, maar proberen kan geen kwaad
0
geplaatst: 15 april 2006, 20:30 uur
Ik ben een Opeth. Ik heb Opeth nog nooit echt goed beluisterd (alleen een stukje van "Blackwater Park", en dat was niet mijn pakkie an --> understatement). Ooit ga ik wel wat meer van Opeth luisteren (misschien hebben ze cd's gemaakt die mij persoonlijk meer aanstaan).
* denotes required fields.