MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Klein metalband quizje

zoeken in:
HammerHead: Oké, ik zal "Damnation" eens proberen. Ik vond Opeth eigenlijk niet eens slecht (de muziek vond ik erg lekker), alleen vond ik die stem op "Blackwater Park" toch net iets iets te "schreeuwerig" o.i.d. Daar was ik niet zo'n fan van.

Met "schreeuwerig" bedoelde ik eigenlijk de Death Metal-grunt.

Dat komt op Damnation niet voor, dus wees gerust

Vind zelf Damnation wel de minste omdat ze zich daar af en toe wel in lijken te houden. Ik ben dan geen fan van dat gegrunt, problemen heb ik er ook niet mee.

Oké, dan heb ik weer een cd die ik bij moet schrijven bij mijn lijstje "ooit nog eens luisteren en misschien kopen".

Joy
ook opeth

en dat vind ik 3 keer niks, maar dat kan best veranderen

er is een tijd voor elke muziek

Joy

haha ik ben Iced Earth.
Dat was een van de eerste metalbands die ik luisterde. Ben er wel blij mee, ook al zijn ze niet altijd alles.
Power/Thrash is wel mijn ding, dus ik denk dat ik wel goed zit

lebowski schreef:
Metallica

Dissection

Ik kom ook uit op Iced Earth. Moet ik maar eens gaan luisteren dus

aslan (crew)
ben ik hier de enige met cryptopsy... begin me ondertussen redelijk eenzaaam te voelen

lambf
Ik heb Cryptopsy.
Die ken ik wel

godlydevil7
ook al opeth...vond 't al een coole band vanwege blackwater park, zal de rest ook maar proberen dan

Ik heb Death, maar ik ken ze niet eens

Mocht je van stevige gitaar-riffs houden, dan mis je er een hoop aan.

Opeth

You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans!

Ken niets van de band... Toch maar eens zien of m'n broer er wat van heeft!

ik heb iced earth niet echt boeiend alleen de reckoning kan ik nog wel naar luisteren

Grovax
Iced Earth.
Wel ze zijn wel goed.

Kos
You're Iron Maiden! You're a legend in the music industry. Your legacy has lasted close to 25 years. You're all about moderation...never too much of anything, but never too little. You've always remained true to metal, and the people love you for it. Up the irons!

.

Iced Earth

You are Iced Earth! Your music stems from classic heavy metal with slight thrash roots. You love melody in your music, and you definitely love adding the element of fantasy with reality when you write your songs. Rhythm speed, heaviness, and melody are what you're all about!

hmmm....best wel goeie band maja..ik had anders verwacht maja...het is gewoon een quiz ze gokken ookm aar wat niet veel bijzonders

Ik had Iron Maiden, en dat is (heel toevallig) mijn favoriete metalband

godlydevil7
iron maiden is idd wel goed ja...wat zeg ik? voor Virtual XI waren ze geweldig! met als uitschieter seventh son... maja ik heb hierdoor opeth meer ontdekt en ik moet zeggen dat al hun albums geweldig klinken, maar dat blackwater park toch echt de beste is(vandaar het plekje ook in m'n top tien, wat ze beslist verdienen)

ik heb 'm nog is gedaan en nu heb ik opeens iced earth, en daar ken ik dus nog niks van, dus ga daarvoor ook eens op ontdekkingstocht

Bobiej
Opeth dan maar proberen...

Bij mij kwam Iced Earth eruit!!!!

Ik heb de quiz nog een keer gedaan en nu komt ook bij mij Iced Earth uit, toch maar eens even proberen dan...

valt me wel op dat Iced Earth er wel vaak uitkomt..is dit wel helemaal eerlijk voor een dusdanige metalband??

Metallica

You are Metallica! In your prime, your music ruled so much. What happened after the Black Album? You are the center of the Napster controversy, you stopped doing solos, your drums sound like trash cans, and your new bass player sucks. Get back on top of things, because people want the old you!

de uitslag ben ik blij mee, het commentaar dat erbij hoort niet helemaal, deze mensen hebben duidelijk hun zegje over iedere band laten meespelen in het maken van deze quiz, vandaar dat Iced Earth zo vaak meekomt zeker

Dissection

You are Dissection! You really detest the idea of organized religion, and speak out against it in your music. Your music rules, but your character is questionable. Your core member was arrested and convicted of murder, which really hurt your reputation. When he gets out, your band shall return!

Ken ze niet, zal het dus een keer proberen.

Opeth

You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans!

Fijn, m'n favo metal-bandje toch wel zeker

Ik ben ook al Opeth

jero-master schreef:
Bij mij kwam Iced Earth eruit!!!!

Bij mij ook, zal ze dan toch maar eens beluisteren

Ik = Iced Earth (Goh, verrrassing... )

Berzerker
You are Death! You are one of the key inventors of modern day death metal. With every album you've always gotten better. You're well respected in the music industry. The metal world wept when your band creator passed away from a brain tumor. Symbolism is an important property in your music

leuk! vind Death nog hartstikke goed ook!(en heb geloof ik nog niet op hun gestemd )

EDIT: Nu wel

Gast
geplaatst: vandaag om 04:15 uur

geplaatst: vandaag om 04:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.