MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Klein metalband quizje

zoeken in:
toch duidelijk geen objectieve makers van deze quiz...

Ik heb Iced Earth als ik voor grunts + cleane zang kies en Cryptopsy als ik voor growls kies.
(ik kan namenlijk nooit kiezen, ik ben me net aan het interesseren in de Death Metal)
Cryptopsy toch maar eens proberen.

Bedankt voor deze quiz, Cryptopsy rules gewoon, om het maar even te zeggen.

Leuk Quizje! Death als result! Niks mis mee

Iced Earth

You are Iced Earth! Your music stems from classic heavy metal with slight thrash roots. You love melody in your music, and you definitely love adding the element of fantasy with reality when you write your songs. Rhythm speed, heaviness, and melody are what you're all about!

Waarom niet, hehe? Goede band, maar dacht eerder dat ik Death zou krijgen..

clutch
Dissection

You are Dissection! You really detest the idea of organized religion, and speak out against it in your music. Your music rules, but your character is questionable. Your core member was arrested and convicted of murder, which really hurt your reputation. When he gets out, your band shall return!

Nooit van deze band gehoord, maar misschien dat ik er toch voor de grap naar ga luisteren.

Berzerker
Ze lopen een beetje achter, die gast heeft namelijk na zijn vrijlating nog een album gemaakt en toen zelfmoord gepleegd....

You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans!

Heeft iemand nog iets aan te raden als ik naar Opeth gaat luisteren, ken ze nl. niet.

Berzerker
Ghost Reveries, Morningrise, Blackwater Park, en voor alleen clean Damnation

Bobiej
Blackwater Park, Deliverance, My Arms Your Hearse, Morningrise, Orchid, en als je niet tegen grunten kan - Damnation.

Misschien is de Lamentations DVD een goed begin, bevat een acoustische en een "heavy" set, en het geeft een goed overzicht van Opeth's muziek.

Lukk0
Iced Earth, nog nooit van gehoord, behalve in dit topic:p

You're Moonspell! You have a very weird style of singing, but people are intrigued by you. Your music is like a drug, and everyone wants to buy it after they've tried it a few times. People can never get over how strange your music is, and that's why you're well liked.

lol ik vind moonspell niet eens zo geweldig,maar wel luisterbaar

Berzerker schreef:
Ghost Reveries, Morningrise, Blackwater Park, en voor alleen clean Damnation

Bobiej schreef:
Blackwater Park, Deliverance, My Arms Your Hearse, Morningrise, Orchid, en als je niet tegen grunten kan - Damnation.

Misschien is de Lamentations DVD een goed begin, bevat een acoustische en een "heavy" set, en het geeft een goed overzicht van Opeth's muziek.

Dank, heb gisteren Damnation beluisterd en was positief verbaasd. Heb op zich niets tegen grunten dus denk dat die andere suggesties ook nog wel aan een luisterbeurt toekomen.

Bij mij kwam Metallica uit.

bij mij Death, wooohooo.

The Deftone
Bij mij kwam Opeth eruit. Ken het eigenlijk alleen van naam maar zal het toch eens gaan luisteren.

voltazy
bij mij kwam ook opeth eruit

ben ik het wel mee eens hoor

max en joep
er kwam bij mij Iced Earth uit.

ik heb heel die band nog nooit gehoord.

Kos
What metal band are you?

Cryptopsy

You are Cryptopsy! You`re one of the most well rounded death metal bands around! You have everything anyone could want in a death metal band: speed, technicality, heaviness, and brutality. Lightning fast guitars, drums, and bass, amazing death metal growls are what you`re known for!

.

Resultaat Opeth, dat vind ik wel passend, heb ze live gezien en was onder de indruk. Ik hou ook van progrock zoals King Crimson, Symphony X en die sluiten ook bij Opeth aan voor mijn gevoel.

ICED EARTH

Bobiej
Trash metal

Your fast,crazy and have insain mosh pits! Metallica ,Megadeath, and overkill are all thrash bands. Rock on!

Trash Metal, huh, Megadeath, huh, daar heb ik nog nooit van gehoord!

Moeten ze maar beter op hun spelling letten, maar thrash metal is natuurlijk een prima uitkomst !

Ik vind de quiz niet, jammer

Bobiej
Klikje! Hier is de link naar de quiz !

Bij deze kom ik ook Thrash uit.

Al die fouten. Dat kan niet per ongeluk zijn!

Bobiej
Trash Metal, de maker van die quiz is een metalbasher!

Prachtig, trash metal!

What kind of heavy metal are you?

Metal core

A cross between thrash and Hard core, you yell and thrash around! HateBreed and other skin headd bands like that are Metal Core.

Redelijk akkoord, maar het zal wel aan mijn lyrics gelegen hebben, moet de regering maar niet zo dom zijn

HOW METAL ARE YOU?

nog een leuke

1) When you wake up you:
Eat some babyflakes for breakfast.
- Ik heb altijd reuzehonger en ik eet steeds van de cornflakes van den Aldi

2) At school, you're the:
One rampaging the halls breathing fire.

3) After school, you:
Go home and watch tv.
- Hoe rapper thuis in mijn zetel, hoe beter

4) Your extra-curricular activities include:
Music Theory, your band.
- Snap de vraag niet echt Heb deze gepakt omdat musicmeter hieronder valt, toch?

5) A night out might revolve around:
Carousing town doing illegal things.
- Tijdens een nachtelijke tent logeerpartij om 3:30 'snachts een zeer grote piraat (Voetzoeker) laten ontploffen in de woonwijk hier wat verder van ons rustig dorp valt hieronder zeker?

6)Before bed, you:
Play guitar, talk to your best friends.
- Wat chatten en TV kijken valt hieronder zeker?

---

You're the best of your breed.

You're my favorite. In fact, I love you. You have a great, widely-ranged taste in music but metal in your favorite. You're Unearth's advocate and you go to shows as often as possible. You probably love the likes of Avenged Sevenfold, As I Lay Dying, Demonhunter, and Remembering Never. Your life revolves around music. Are you in a band? It wouldn't surprise me because of your raw love for music. You kick ass.

Ik doe nog beter dan ik gedacht had

Gast
geplaatst: vandaag om 10:21 uur

geplaatst: vandaag om 10:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.