Zal Greenleaf eens opzetten. Vond die laatste High on Fire niet zo'n denderende toevoeging aan hun oeuvre, maar wellicht dat deze me beter bevalt. Zelf hou ik de stonerrock niet meer zo heel fanatiek in de gaten, maar op de lineup van Sonic Whip (tof festival!) staan vaak leuke bandjes.
En haha, de hierboven genoemde Radarmannen maakten de eerste 2/3 albums inderdaad wel een soort van stoner. Vanaf de Bestial Light ben ik die wel uit het oog verloren, maar alles daarvoor was gaaf in ieder geval. Zal het nieuwe album ook eens checken!
crosskip, die nieuwe Greenleaf is een stuk melodieuzer en prettiger in het gehoor dan die van High on Fire. Maar stoer genoeg en reden temeer om een baard te laten te staan.
Ik volg het ook niet meer zo. Het genre begon op den duur een beetje dood te bloeden en het werd wel echt veel van hetzelfde. Vorig jaar heb ik nog wel leuke stoner ontdekt in de vorm van Acid Magus en Sergeant Thunderhoof. De enige band die me van dit jaar te binnen schiet is The Lunar Effect. Ik ga binnenkort ook de nieuwe van Sunnata checken.
Ik mis trouwens wel de tijd dat je nog veel toffe stoner had op Roadburn. Misschien ook omdat ik toen nog geen kinderen had, hehehe.