MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Onleesbare logo's

zoeken in:
lambf
Berzerker schreef:

(afbeelding)

Crimsoy ?

Berzerker
Crimson.

En er hoort nog iets achter.

Volgens mij heb ik dat derde logo ooit uitgekotst.

sxesven
Berzerker schreef:
Raad maar

(afbeelding)

't Zijn in elk geval luitjes met een gezellige overtuiging. Konden ze dat ding ook niet een beetje vermommen? De bandfoto is zo mogelijk nog erger: bah

Maar goed, on-topic. Xenophobia, die eerste. Iets met art en light ofzo, die tweede?

rico-bballer
crimson light ofzo maar inderdaad leuk logo . Maar weetje van origine is een hakenkruis het teken van vrijheid dnek alleen niet dat hun dat bedoelen.

sxesven
rico-bballer schreef:
Maar weetje van origine is een hakenkruis het teken van vrijheid dnek alleen niet dat hun dat bedoelen.

De geschiedenis van het symbool is wel iets gecompliceerder dan dat, natuurlijk. En ik weet wel zéker dat ze dat niet bedoelen, als je band Xenophobia heet, je frontman zich Warhead Jewgrinder noemt, en je plaatjes o.m. The Molestation of Anne Frank, Reclaiming Celtic Glory en Vomit on the Rabbi heten.

Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

rico-bballer
Smerige namen .

Berzerker
We hebben:

(afbeelding)

Xenophobia

(afbeelding)

Crimson .... Light

(afbeelding)

? en

(afbeelding)

?

Geen mooie logo's
Onbegrijpe logo's is nog niet zo erg, maar als ze zo lelijk worden gemaakt is het zonde

HammerHead schreef:
Het leukste eraan is nog om te proberen te ontcijferen wat er staat zonder dat je van tevoren de bandnaam weet, al is dat af en toe redelijk onmogelijk. Wat staat hier bijvoorbeeld?

(afbeelding)

Cattle Decapitation

EDIT: ach verdomme, niet verder gelezen, ik dacht het toch echt te herkennen.

Fza
Er staan gewoon letters in!

*kan niks ontcijferen*

Deze dingen zijn zo lelijk dat ze bijna weer mooi worden.

bro
Hopelijk komt hier weer wat leven in. Ik vind die logos altijd leuk om te bekijken

(afbeelding)

edris.
Heaven Shall Burn. En zo'n eerdere was Crimson Moonlight. En die vierde van The Berzerker is Mysticism Black.

Stijn_Slayer
Ik heb zo gauw geen plaatjes, de death metal logo's zijn nog enigzins te zien maar bij black metal is het vaak totaal niet te zien. Maar who cares, ik vind die logo's over het algemeen hartstikke mooi en kunstzinnig.

Stijn_Slayer schreef:
Ik heb zo gauw geen plaatjes, de death metal logo's zijn nog enigzins te zien maar bij black metal is het vaak totaal niet te zien. Maar who cares, ik vind die logo's over het algemeen hartstikke mooi en kunstzinnig.

Ik ook eigenlijk. Vooral bij Black Metal, sommige Death Metal/Grind-logo's zijn ook zeer mooi.

(afbeelding)

(afbeelding)

Succes

edris.
Black ...

... Howling

godlydevil7
Ik kan uit die laatste "black" en een "W" opmaken, misschien een H of een M aan het begin.

Die eerste is geloof ik Black Holocaust.

EDIT: edris. helpt me een handje, de eerste is volgens mij Black Holocaust en de tweede Black Howling

Black Howling klopt, tussen Black en Holocaust staat nog een ander woord...

edris.
Black Winter Holocaust.

With Blood Comes Cleansing?

max en joep
nog zo'n fraaie....

(afbeelding)

Arrie schreef:
With Blood Comes Cleansing?

En de bovenstaande: Human ...

max en joep
even raden nog

tipje van de sluier:
je moet het niet in de vrede, bloemetjes en vriendschappelijke hoek zoeken

Human Dismemberment

max en joep schreef:
even raden nog

tipje van de sluier:
je moet het niet in de vrede, bloemetjes en vriendschappelijke hoek zoeken

Nee toch...

Gast
geplaatst: vandaag om 13:03 uur

geplaatst: vandaag om 13:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.