MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / New wave / post-punk / gothic aanraders

zoeken in:

Gewoon psychedelische rock, als je mij vraagt

reptile71 schreef:
Esoteric Post-Punk noemen ze het zelf: Mankes. Geef gerust je stem na het beluisteren!

Ik wil best mijn stem geven, maar na jou ?

Helaas, ik stem al lang niet meer. Ik heb nul stemmen. Maar een mooie 4 is hij zeker waard. Ik hoop nog aan een review toe te komen.

Vandaar mijn ��, Paul. Vind het wel jammer dat je niet meer stemt, maar je zult er je goede redenen voor hebben.
Om even op Mankes terug te komen, heel aardige release van eigen bodem. Ik hou wel van een minimalistische aanpak, doet qua sfeer daarom wel denken aan de hoogtijdagen van de nederwave begin jaren tachtig.

Daarom wil ik wel wat bij het album schrijven zodat ik terug te vinden ben bij albums als je op 'meningen' klikt. Maar ja, dat komt er vaak niet zo van.

Maar leuk dat je het wel wat vindt. Ik zou zeggen: support the artist, buy the album!

Vanavond ik ga ik ze trouwens wsl. live zien in 't Blok in Nieuwerkerk a/d IJssel.

DjFrankie (moderator)
Ritual Howls fans van Eldritch zo te horen

Zemmoa

Final Service

DjFrankie schreef:
Ritual Howls fans van Eldritch zo te horen

Het eerste nummer zeker, tweede nummer is andere koek

DjFrankie (moderator)
Nieuwe uni_form klinkt toch weer lekker

Uni_form - Valkyria

Klinken als hun Zweedse neefjes, Principe Valiente. Wel mooi natuurschoon in de video

DjFrankie (moderator)
Premonition schreef:
Klinken als hun Zweedse neefjes, Principe Valiente. Wel mooi natuurschoon in de video

Dan moet reptile71 dit ook aanspreken

Dat natuurschoon, bedoel je

Natuurschoon sta ik altijd voor open.

Ik zie noch natuur, noch schoon.

Het Romeinse trio Der Noir heeft precies een jaar geleden hun tweede album Numeri e Figure afgeleverd, die volledig langs mij en MM is gegaan. Ik zal 'm toevoegen. Hier de twee singles van het album.

DjFrankie (moderator)
Premonition schreef:
Het Romeinse trio Der Noir heeft precies een jaar geleden hun tweede album Numeri e Figure afgeleverd, die volledig langs mij en MM is gegaan. Ik zal 'm toevoegen. Hier de twee singles van het album.

mooi hoor Henry

Iemand bekend met She Past Away?

DjFrankie (moderator)
nclo schreef:
Iemand bekend met She Past Away?
(embed)

ja die Turkse wave band, staat op mijn stickie in de auto

zie Genres >> Rock >> New wave / post-punk / gothic aanraders

jedimaster schreef:
Een lijst van goede gothic bands:

Tristania
Moonspell
Tiamat

Wie vult aan?

Gothic? Dit zijn alle drie metalbands...

Bij onze oosterburen al redelijk populair, maar hier onbekend, het Hamburgse trio Trümmer

Voorproefje van het nieuwe Feeding Fingers album, de nieuwe single: "Your Candied Laughter Crawls"

Ligt het aan mij of heeft nog niemand hier het Zweedse - uitermate smakelijke - Makthaverskan genoemd?

Heerlijk fris en onbevangen -zegt het voort

Premonition schreef:
Bij onze oosterburen al redelijk populair, maar hier onbekend, het Hamburgse trio Trümmer

(embed)

Wo ist die Euforie? "Wo ist de Bahnhof?" zul je bedoelen....Do!

Chameleon Day schreef:
Wo ist die Euforie? "Wo ist de Bahnhof?" zul je bedoelen....Do!

Sie meinen, herr CD? Lieber ein Sonderzug nach ...

Mjuman schreef:
Ligt het aan mij of heeft nog niemand hier het Zweedse - uitermate smakelijke - Makthaverskan genoemd?

Heerlijk fris en onbevangen -zegt het voort

Da's meer löke powerpop met wat (post)punk randjes, meer onderhoudend in een achteraf zaaltje met fijn gezelschap met alcoholische versnaperingen dan thuis te luisteren ...

DjFrankie (moderator)

Zal ook weer eens wat toevoegen hier.

Laatste is uit Rotterdam. Even door de slechte geluidskwaliteit heen luisteren.

Laatste tijd weer eens wat op zoek naar leuke post-punk releases, met name op vinyl dan. Ook in de webwinkel zal regelmatig wel wat verschijnen. Richt me op releases die je in reguliere winkels niet snel zal tegenkomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.