Genres / Rock / New wave / post-punk / gothic aanraders
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 22:05 uur
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 22:11 uur
reptile71 schreef:
Esoteric Post-Punk noemen ze het zelf: Mankes. Geef gerust je stem na het beluisteren!
Esoteric Post-Punk noemen ze het zelf: Mankes. Geef gerust je stem na het beluisteren!
Ik wil best mijn stem geven, maar na jou ?
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 23:39 uur
Helaas, ik stem al lang niet meer. Ik heb nul stemmen. Maar een mooie 4 is hij zeker waard. Ik hoop nog aan een review toe te komen.
0
geplaatst: 11 oktober 2014, 11:47 uur
Vandaar mijn ��, Paul. Vind het wel jammer dat je niet meer stemt, maar je zult er je goede redenen voor hebben.
Om even op Mankes terug te komen, heel aardige release van eigen bodem. Ik hou wel van een minimalistische aanpak, doet qua sfeer daarom wel denken aan de hoogtijdagen van de nederwave begin jaren tachtig.
Om even op Mankes terug te komen, heel aardige release van eigen bodem. Ik hou wel van een minimalistische aanpak, doet qua sfeer daarom wel denken aan de hoogtijdagen van de nederwave begin jaren tachtig.
0
geplaatst: 11 oktober 2014, 12:56 uur
Daarom wil ik wel wat bij het album schrijven zodat ik terug te vinden ben bij albums als je op 'meningen' klikt. Maar ja, dat komt er vaak niet zo van.
Maar leuk dat je het wel wat vindt. Ik zou zeggen: support the artist, buy the album!
Vanavond ik ga ik ze trouwens wsl. live zien in 't Blok in Nieuwerkerk a/d IJssel.
Maar leuk dat je het wel wat vindt. Ik zou zeggen: support the artist, buy the album!

Vanavond ik ga ik ze trouwens wsl. live zien in 't Blok in Nieuwerkerk a/d IJssel.
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 23:46 uur
DjFrankie schreef:
Ritual Howls fans van Eldritch zo te horen
Ritual Howls fans van Eldritch zo te horen
Het eerste nummer zeker, tweede nummer is andere koek
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 22:37 uur
Klinken als hun Zweedse neefjes, Principe Valiente. Wel mooi natuurschoon in de video
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 oktober 2014, 22:56 uur
Premonition schreef:
Klinken als hun Zweedse neefjes, Principe Valiente. Wel mooi natuurschoon in de video
Dan moet reptile71 dit ook aanspreken

0
geplaatst: 9 november 2014, 21:46 uur
Het Romeinse trio Der Noir heeft precies een jaar geleden hun tweede album Numeri e Figure afgeleverd, die volledig langs mij en MM is gegaan. Ik zal 'm toevoegen. Hier de twee singles van het album.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 november 2014, 23:12 uur
Premonition schreef:
Het Romeinse trio Der Noir heeft precies een jaar geleden hun tweede album Numeri e Figure afgeleverd, die volledig langs mij en MM is gegaan. Ik zal 'm toevoegen. Hier de twee singles van het album.
mooi hoor Henry
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 november 2014, 07:59 uur
ja die Turkse wave band, staat op mijn stickie in de auto
zie Genres >> Rock >> New wave / post-punk / gothic aanraders
0
geplaatst: 3 januari 2015, 11:39 uur
Bij onze oosterburen al redelijk populair, maar hier onbekend, het Hamburgse trio Trümmer
0
geplaatst: 3 januari 2015, 14:16 uur
Voorproefje van het nieuwe Feeding Fingers album, de nieuwe single: "Your Candied Laughter Crawls"
0
geplaatst: 3 januari 2015, 14:20 uur
Ligt het aan mij of heeft nog niemand hier het Zweedse - uitermate smakelijke - Makthaverskan genoemd?
Heerlijk fris en onbevangen -zegt het voort

0
geplaatst: 3 januari 2015, 17:34 uur
Premonition schreef:
Bij onze oosterburen al redelijk populair, maar hier onbekend, het Hamburgse trio Trümmer
(embed)
(embed)
Wo ist die Euforie? "Wo ist de Bahnhof?" zul je bedoelen....Do!
0
geplaatst: 3 januari 2015, 18:08 uur
Chameleon Day schreef:
Sie meinen, herr CD? Lieber ein Sonderzug nach ...
0
geplaatst: 3 januari 2015, 18:21 uur
Mjuman schreef:
Ligt het aan mij of heeft nog niemand hier het Zweedse - uitermate smakelijke - Makthaverskan genoemd?
Da's meer löke powerpop met wat (post)punk randjes, meer onderhoudend in een achteraf zaaltje met fijn gezelschap met alcoholische versnaperingen dan thuis te luisteren ...
0
geplaatst: 2 mei 2015, 00:52 uur
Zal ook weer eens wat toevoegen hier. 
Laatste is uit Rotterdam. Even door de slechte geluidskwaliteit heen luisteren.
Laatste tijd weer eens wat op zoek naar leuke post-punk releases, met name op vinyl dan. Ook in de webwinkel zal regelmatig wel wat verschijnen. Richt me op releases die je in reguliere winkels niet snel zal tegenkomen.

Laatste is uit Rotterdam. Even door de slechte geluidskwaliteit heen luisteren.
Laatste tijd weer eens wat op zoek naar leuke post-punk releases, met name op vinyl dan. Ook in de webwinkel zal regelmatig wel wat verschijnen. Richt me op releases die je in reguliere winkels niet snel zal tegenkomen.
* denotes required fields.