MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / New wave / post-punk / gothic aanraders

zoeken in:
ja, Ro-robot zoek ik

google: ro-robot wazee

Dank,
het eerste wat ik al heb gehoord klinkt heel aardig.

Heb je Black Week al gehoord?

Ja, ben hem nu weer aan 't beluisteren.
jammie!

Treden ze nog eens live op? bestaan ze nog?

Nee ze bestaan niet meer. Vrij kort na die EP zijn ze gestopt.

Zonde, ik begin ze steeds beter te vinden

Je weet de weg naar de cd's.

Ja, inderdaad. Maar ik ken ook de weg naar de inhoud van mijn beurs die zegt dat ik even moet wachten

The Crüxshadows

Een tijdje helemaal vergeten maar laatst weer eens gehoord. Heerlijke (dance)gothic

Volgens mij gewoon eurodisco, gatver...

Voor een Joy Divisionfan, is deze niet te versmaden.

Premonition schreef:
Volgens mij gewoon eurodisco, gatver...
Paar aardige nummers hebben ze wel hoor, maar ook een soort eurodisco ja... denk dat hun oudere werk nog wel te doen is.

Mordor
The Cruxshadows zijn mij ook net even te zielloos. reptile71 weet jij trouwens of er een verzamelcd wordt uitgebracht van The Lucy Show dit jaar? Of zijn dat meer geruchten?

Ik heb het even aan Eric, een hele aardige kerel van het Words on Music label gevraagd (zij hebben de re-release op cd van Mania gedaan). Persoonlijk lijkt het me vrij onlogisch, want in 2005 is Mania voor het eerst op cd uitgekomen en we wachten nu natuurlijk op "...Undone". Aan de andere kant zou het goed kunnen dat A&M nu even van hun rechten gebruik gaat maken een slaatje te slaan uit The Lucy Show, in deze tijd van nu wave, die natuurlijk toch een post-punk revival inhoudt.
Maar behalve die 2 albums hebben ze toch weinig gemaakt?

Ik laat het weten zodra ik antwoord heb gehad.

@ premonition ; ik ben een joy divisionfan maar ik vind het eigelijk vrij weinig. Na 4 nummers was ik de stem al helemaal beu, de teksten vind ik niet echt sterk, het enige wat mij boeide was het geheel maar om meer als 4 nummers achter elkaar te luisteren van deze band is mij iets te veel

ALLE GOTHICS VERZAMELEN.....en wel hierom:

de maan

Sheplays
Ik kan die hele maan niet vinden dus de verduistering zal wel zichtbaar zijn

*edit: Inmiddels (22.07) zie ik een randje maan, best wel mooi!

Ik zie de maan ook niet, zal hier ook wel helemaal verduisterd zijn dan.

Ik ben nog bezig om alle Gothics te verzamelen.

deric raven schreef:
Ik ben nog bezig om alle Gothics te verzamelen.
Doe maar snel dan, voor je het weet zie je de maan weer en dan heb je alles gemist!

Sheplays
De maan komt langzaam weer tevoorschijn. Wel een mooi gezicht!

Jeetje Janine, zie jij een gezicht in de maan?

Sheplays
...euh, eigenlijk wel ja, nu je 't zo vraagt

:-D

azra schreef:
ja, Ro-robot zoek ik
Toen ik die cd's van Ro-robot bij ze gekocht had kreeg ik er 2 unieke cd-r's bij genaamd Pretakes. Heel bizar om te horen (had hem vanavond weer even opstaan). Er staat wat ellende op maar ook hele kicke* freaky dingen, soort progessieve post-punk zou ik het willen noemen.

* = een woord dat zo'n 10 á15 jaar geleden populair was voor aanduidingen als te gek, tof, gaaf e.d. waarvan ik nu niet weet of het nog gangbaar is, omdat ik wat stil ben blijven staan in die ontwikkelingen. **

** = overbodige informatie

Sheplays
Een beetje zoals deze smiley

*edit: @ reptile
Ja, ik was nog over de maan aan 't mijmeren; kicke, man!
* = nu 'vet', denk ik

Ziet de maan er een beetje zo uit vanavond?

Mordor schreef:
reptile71 weet jij trouwens of er een verzamelcd wordt uitgebracht van The Lucy Show dit jaar? Of zijn dat meer geruchten?

antwoord op mijn vraag via e-mail:
The Lucy Show - we are preparing a rarities/demo album called "Remembrances" - which will be released soon. There is a small chance we will release "Undone" but there are many licensing complications with Universal Music which has prevented / delayed that for 4+ years.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:36 uur

geplaatst: vandaag om 18:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.