Genres / Rock / New wave / post-punk / gothic aanraders
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2008, 21:03 uur
Nee ze bestaan niet meer. Vrij kort na die EP zijn ze gestopt.
0
geplaatst: 14 augustus 2008, 19:04 uur
Ja, inderdaad. Maar ik ken ook de weg naar de inhoud van mijn beurs die zegt dat ik even moet wachten 

0
geplaatst: 15 augustus 2008, 21:21 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 22:27 uur
Premonition schreef:
Volgens mij gewoon eurodisco, gatver...
Paar aardige nummers hebben ze wel hoor, maar ook een soort eurodisco ja... denk dat hun oudere werk nog wel te doen is.Volgens mij gewoon eurodisco, gatver...
0
Mordor
geplaatst: 16 augustus 2008, 12:36 uur
The Cruxshadows zijn mij ook net even te zielloos. reptile71 weet jij trouwens of er een verzamelcd wordt uitgebracht van The Lucy Show dit jaar? Of zijn dat meer geruchten?
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 13:28 uur
Ik heb het even aan Eric, een hele aardige kerel van het Words on Music label gevraagd (zij hebben de re-release op cd van Mania gedaan). Persoonlijk lijkt het me vrij onlogisch, want in 2005 is Mania voor het eerst op cd uitgekomen en we wachten nu natuurlijk op "...Undone". Aan de andere kant zou het goed kunnen dat A&M nu even van hun rechten gebruik gaat maken een slaatje te slaan uit The Lucy Show, in deze tijd van nu wave, die natuurlijk toch een post-punk revival inhoudt.
Maar behalve die 2 albums hebben ze toch weinig gemaakt?
Ik laat het weten zodra ik antwoord heb gehad.
Maar behalve die 2 albums hebben ze toch weinig gemaakt?
Ik laat het weten zodra ik antwoord heb gehad.
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 13:30 uur
@ premonition ; ik ben een joy divisionfan maar ik vind het eigelijk vrij weinig. Na 4 nummers was ik de stem al helemaal beu, de teksten vind ik niet echt sterk, het enige wat mij boeide was het geheel maar om meer als 4 nummers achter elkaar te luisteren van deze band is mij iets te veel 

0
geplaatst: 16 augustus 2008, 19:50 uur
0
Sheplays
geplaatst: 16 augustus 2008, 22:02 uur
Ik kan die hele maan niet vinden dus de verduistering zal wel zichtbaar zijn 
*edit: Inmiddels (22.07) zie ik een randje maan, best wel mooi!

*edit: Inmiddels (22.07) zie ik een randje maan, best wel mooi!
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 22:07 uur
Ik zie de maan ook niet, zal hier ook wel helemaal verduisterd zijn dan. 

0
geplaatst: 16 augustus 2008, 22:42 uur
deric raven schreef:
Ik ben nog bezig om alle Gothics te verzamelen.
Doe maar snel dan, voor je het weet zie je de maan weer en dan heb je alles gemist! Ik ben nog bezig om alle Gothics te verzamelen.

0
Sheplays
geplaatst: 17 augustus 2008, 00:29 uur
De maan komt langzaam weer tevoorschijn. Wel een mooi gezicht!
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 00:45 uur
:-D
Toen ik die cd's van Ro-robot bij ze gekocht had kreeg ik er 2 unieke cd-r's bij genaamd Pretakes. Heel bizar om te horen (had hem vanavond weer even opstaan). Er staat wat ellende op maar ook hele kicke* freaky dingen, soort progessieve post-punk zou ik het willen noemen.
* = een woord dat zo'n 10 á15 jaar geleden populair was voor aanduidingen als te gek, tof, gaaf e.d. waarvan ik nu niet weet of het nog gangbaar is, omdat ik wat stil ben blijven staan in die ontwikkelingen.
**
** = overbodige informatie
Toen ik die cd's van Ro-robot bij ze gekocht had kreeg ik er 2 unieke cd-r's bij genaamd Pretakes. Heel bizar om te horen (had hem vanavond weer even opstaan). Er staat wat ellende op maar ook hele kicke* freaky dingen, soort progessieve post-punk zou ik het willen noemen.
* = een woord dat zo'n 10 á15 jaar geleden populair was voor aanduidingen als te gek, tof, gaaf e.d. waarvan ik nu niet weet of het nog gangbaar is, omdat ik wat stil ben blijven staan in die ontwikkelingen.
**** = overbodige informatie
0
Sheplays
geplaatst: 17 augustus 2008, 00:49 uur
Een beetje zoals deze smiley

*edit: @ reptile
Ja, ik was nog over de maan aan 't mijmeren; kicke, man!
* = nu 'vet', denk ik

*edit: @ reptile
Ja, ik was nog over de maan aan 't mijmeren; kicke, man!
* = nu 'vet', denk ik

0
geplaatst: 17 augustus 2008, 16:40 uur
Mordor schreef:
reptile71 weet jij trouwens of er een verzamelcd wordt uitgebracht van The Lucy Show dit jaar? Of zijn dat meer geruchten?
reptile71 weet jij trouwens of er een verzamelcd wordt uitgebracht van The Lucy Show dit jaar? Of zijn dat meer geruchten?
antwoord op mijn vraag via e-mail:
The Lucy Show - we are preparing a rarities/demo album called "Remembrances" - which will be released soon. There is a small chance we will release "Undone" but there are many licensing complications with Universal Music which has prevented / delayed that for 4+ years.
* denotes required fields.