Genres / Rock / Maak kennis met Punk en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2012, 14:32 uur
Ah, een progfan?
The Feederz krijgen van mij overigens een 5,5. Niet slecht, maar ik kan er niet veel mee. Even zelf iets zoeken om te nomineren...
The Feederz krijgen van mij overigens een 5,5. Niet slecht, maar ik kan er niet veel mee. Even zelf iets zoeken om te nomineren...
0
geplaatst: 9 juli 2012, 14:34 uur
Aha, het wordt Nowhere van Lionheart.
Nu ga ik even het sinds kort ontstane puin in mijn huis opruimen.
Nu ga ik even het sinds kort ontstane puin in mijn huis opruimen.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 01:05 uur
platedraaier schreef:
6 nummers binnen 26 minuten posten is overkill. 0,5*
6 nummers binnen 26 minuten posten is overkill. 0,5*
Je hebt gelijk hoor.
Eentje dan maar;
0
aslan (crew)
geplaatst: 10 juli 2012, 07:46 uur
lionheart een dikke 8,5
bonesaw is een nieuwe ontdekking
9
bonesaw is een nieuwe ontdekking
9
0
geplaatst: 12 juli 2012, 21:54 uur
Lionheart - aardig 6
Bonesaw - zeker leuk 7
1 album per keer plaatsen - beter
een 8
Boiling Point - vind ik niet zo... 5
Right Direction - meer mijn stijl 7
Aus-rotten - lekkker hoor 8
Bonesaw - zeker leuk 7
1 album per keer plaatsen - beter
een 8Boiling Point - vind ik niet zo... 5
Right Direction - meer mijn stijl 7
Aus-rotten - lekkker hoor 8
0
aslan (crew)
geplaatst: 12 juli 2012, 22:31 uur
MDC jajaja!! 't waren plezante tijden met MDC
deze Borrowed TIme 8/10
deze Borrowed TIme 8/10
0
aslan (crew)
geplaatst: 20 juli 2012, 12:23 uur
in memory of CARLO GIULIANI (14 maart 1978 - 20 juli 2001)
0
geplaatst: 25 juli 2012, 01:39 uur
Aus Rotten 7
MDC 7,5
Heibel 7,5
Conflict 6,5 (DIe had je op 29 maart ook al gepost)
Circle Jerks;
MDC 7,5
Heibel 7,5
Conflict 6,5 (DIe had je op 29 maart ook al gepost)
Circle Jerks;
0
geplaatst: 25 juli 2012, 09:51 uur
Heibel - 5 (doet me niet zo veel)
Conflict - een 7
Circle Jerks - 8 Klassieker
Conflict - een 7
Circle Jerks - 8 Klassieker

0
geplaatst: 25 juli 2012, 22:40 uur
Waarom komt er zoveel hardcore voorbij in dit topic? Try this:
YouTube - The Mekons - Where Were You
YouTube - Wire - Brazil
YouTube - Dead Boys - Sonic Reducer
YouTube - Johnny Moped- panic button
YouTube - RADIO BIRDMAN - New Race
Amen......
YouTube - The Mekons - Where Were You
YouTube - Wire - Brazil
YouTube - Dead Boys - Sonic Reducer
YouTube - Johnny Moped- panic button
YouTube - RADIO BIRDMAN - New Race
Amen......
0
geplaatst: 30 juli 2012, 12:15 uur
In Moskou is het proces begonnen tegen de drie leden van de rockband Pussy Riot. In februari zong de rockband in de Christus Verlosserkathedraal in Moskou een protestlied tegen president Vladimir Poetin.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 07:11 uur
Zero Boys: speelden 2 weken geleden op 25km van m'n deur, en ik wist er niks van...

Zero Boys - "Civilization's Dying" - YouTube
Zero Boys "Civilization's Dying" Emo's 4/19/08. - YouTube

Zero Boys - "Civilization's Dying" - YouTube
Zero Boys "Civilization's Dying" Emo's 4/19/08. - YouTube
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 08:55 uur
blunt force trauma, lekker hoor. 7
Die Kreuzen is een gemis in mijn opvoeding. De naam doet wel een belletje rinkelen, maar ik ga eens even achter de rest aan. Dit doet mijn oude punk hartje sneller kloppen. 8
Die Kreuzen is een gemis in mijn opvoeding. De naam doet wel een belletje rinkelen, maar ik ga eens even achter de rest aan. Dit doet mijn oude punk hartje sneller kloppen. 8
0
geplaatst: 11 december 2012, 11:09 uur
Eén van de voor mij meest intrigerende mensen uit de punkgeschiedenis is Doc Corbin Dart, vooral bekend als zanger van The Crucifucks. het 1ste track komt van de 1ste LP, de toenmalige drummer speelt nu nog bij Sonic Youth.
YouTube - Inner terrestrials - Enter the dragon
DCD doet zijn uiterste best om alles en iedereen te shockeren met z'n teksten - later overgenomen in het rap- en hiphop-milieu. Z'n schelle kinderstem geeft een heel ander gevoel dan de agressie in de teksten.
YouTube - crucifucks- Pig in a Blanket
" What about that copter crash that took off piggy's head; we celebrated all weekend caus' we're glad that he 's dead..."
"Eight months pregnant she (the police woman) sat on the stand... there's got to be something really wrong here if the pigs are allowed to reproduce"
Na de wtc-aanslag in 1993:
YouTube - The Crucifucks- Lights Over Baghdad
"the day your babies were mangled to bits is a holiday of mine"
Het gevolg van teksten en groepsnaam was dat de band bijzonder moeilijk aan optredens geraakte, en is daardoor ook nooit echt bekend geworden.
Totààl andere teksten op zijn solowerk, waar hij bijna tot in detail over z'n liefdesverdriet zingt. De LP heet Patricia: de voornaam van de psychologe bij wie hij in behandeling was voor z'n problemen.
YouTube - Doc Corbin Dart - Out My Window
"You know i got hung up once trying to get accross town, i couldn't move, i was paralized. And when i finally hurried back to the safety of my room, i couldn't see through the tears in my eyes"
En nog steeds actief, veel politiek, mensen- en dierenrechten op de CD The Messiah die hij uitbracht onder z'n nieuwe naam '26'.
YouTube - 26 - The Age of Pisces
YouTube - Inner terrestrials - Enter the dragon
DCD doet zijn uiterste best om alles en iedereen te shockeren met z'n teksten - later overgenomen in het rap- en hiphop-milieu. Z'n schelle kinderstem geeft een heel ander gevoel dan de agressie in de teksten.
YouTube - crucifucks- Pig in a Blanket
" What about that copter crash that took off piggy's head; we celebrated all weekend caus' we're glad that he 's dead..."
"Eight months pregnant she (the police woman) sat on the stand... there's got to be something really wrong here if the pigs are allowed to reproduce"
Na de wtc-aanslag in 1993:
YouTube - The Crucifucks- Lights Over Baghdad
"the day your babies were mangled to bits is a holiday of mine"
Het gevolg van teksten en groepsnaam was dat de band bijzonder moeilijk aan optredens geraakte, en is daardoor ook nooit echt bekend geworden.
Totààl andere teksten op zijn solowerk, waar hij bijna tot in detail over z'n liefdesverdriet zingt. De LP heet Patricia: de voornaam van de psychologe bij wie hij in behandeling was voor z'n problemen.
YouTube - Doc Corbin Dart - Out My Window
"You know i got hung up once trying to get accross town, i couldn't move, i was paralized. And when i finally hurried back to the safety of my room, i couldn't see through the tears in my eyes"
En nog steeds actief, veel politiek, mensen- en dierenrechten op de CD The Messiah die hij uitbracht onder z'n nieuwe naam '26'.
YouTube - 26 - The Age of Pisces
* denotes required fields.