menu

Genres / Overigen / Encyclopaedia Metallum aka The Metal Archives

zoeken in:
avatar van ZAP!
Even een update:

Sorry FOSSA11, Encyclopaedia Metallum was forced to reject your submission for the band Disfigured Elegance (Canada), for the following reason:

Not a metal band; does not belong on Encyclopaedia Metallum. Please read (or re-read) our rules next time to see what qualifies as metal.

If you want to object to this rejection, please do so in the Band Appeals forum (read the rules thread first). Do not e-mail moderators directly about this. If you need help digging up more information about a band for your submission, you can try posting about it in this thread.

Sincerely,
- Azmodes, Encyclopaedia Metallum


Het zij zo.



avatar van Kronos
Een topic dat ik nu pas ontdek maar veel heb ik niet gemist zo te zien. Ik las ook wel eens hele discussies over waarom Tool er niet op mocht. Mij maakt het niet uit. Ik gebruik de site wel eens om iets op te zoeken en dan vind ik het ook bijna altijd. Af en toe lees ik er reviews maar vaak zijn er geen te vinden bij onbekendere albums. En de witte lettertjes op zwarte achtergrond vind ik maar niks. Heb er nog nooit iets toegevoegd of geschreven. Dat doe ik hier wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:18 uur

geplaatst: vandaag om 14:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.