Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 01:33 uur
Hij staat daar maar een beetje suf te zijn naast zn stoeltje. Komt die net uit bed ofzo? Wel tof verder.
0
sxesven
geplaatst: 1 juli 2011, 01:37 uur
8:13
MOVES
PT runt het geniale SNSE maar kan zelf ook goed noise. dikke set met vette performance
MOVES
PT runt het geniale SNSE maar kan zelf ook goed noise. dikke set met vette performance

0
sendotsklin
geplaatst: 2 juli 2011, 08:56 uur
Ik was nog niet bekend met paranoid time, maar dat is zeker een vette set die hij daar neerzet!!
dit schijnt trouwens ook echt vette noise te zijn
TRAITORS - 1 (2011)
TRAITORS - 2 (2011)
dit schijnt trouwens ook echt vette noise te zijn

TRAITORS - 1 (2011)
TRAITORS - 2 (2011)
0
jeko
geplaatst: 2 juli 2011, 09:48 uur
Paranoid time is behoorlijk goed zelfs! Is dat iets contact mics achtigs ,wat hij in z'n hand houdt?
Traitors lijkt me ook wel wat.
Traitors lijkt me ook wel wat.
0
Sietse
geplaatst: 2 juli 2011, 19:06 uur
by popular demand (althans, Jeko die er om vroeg)
Mijn oude noise project "De Buffel"
From the archives by De Buffel on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Mijn oude noise project "De Buffel"
From the archives by De Buffel on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
geplaatst: 2 juli 2011, 19:26 uur
Ik vind de titels eigenlijk een stuk leuker dan de nummers zelf, maar er zit leuk spul tussen. I have lost it all is cool en Eardrum en Kaboom ook best wel.
0
jeko
geplaatst: 3 juli 2011, 07:53 uur
jeko schreef:
Is dat iets contact mics achtigs ,wat hij in z'n hand houdt?
Is dat iets contact mics achtigs ,wat hij in z'n hand houdt?
O nee, waarschijnlijk gewoon het eind van z'n snoertje waar die op zit te tikken. Waardoor je feedback, rumble of crackle krijgt (of hoe je dat ook wilt noemen).
Ziet er idd erg suf uit maar het resultaat is GROOT.
De Buffel is cool! Geen harsh maar meer noise/electronic/drones a la Danieël Menche en misschien een beetje Kevin Drumm.
I have lost it all, Eardrum en Kaboom zijn ook mijn favorieten. My little pony en Barbie and Ken mogen er trouwens ook wezen.
0
sxesven
geplaatst: 3 juli 2011, 09:23 uur
jeko schreef:
O nee, waarschijnlijk gewoon het eind van z'n snoertje waar die op zit te tikken. Waardoor je feedback, rumble of crackle krijgt (of hoe je dat ook wilt noemen).
(quote)
Ik vroeg me ook af wat het precies is inderdaad, ik gok toch op een contactmic tussen, tja, eindjes metaal ofzo?
0
Gallow
geplaatst: 3 juli 2011, 10:06 uur
Hij heeft in ieder geval iets vast met een contact mic inderdaad
0
sendotsklin
geplaatst: 3 juli 2011, 12:23 uur
Hier mijn bijdrage voor de HNW cassette!
TRAITORS - 03-07-11 Compilation track by traitors noise on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
TRAITORS - 03-07-11 Compilation track by traitors noise on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
jeko
geplaatst: 3 juli 2011, 12:52 uur
Mooi, vanmiddag even luisteren.
Om nog even terug te komen op de Hum and Hiss downloads dit is een hele mooie. (al is de bandnaam en zijn de track titels vrij puberaal)
Om nog even terug te komen op de Hum and Hiss downloads dit is een hele mooie. (al is de bandnaam en zijn de track titels vrij puberaal)
0
Sietse
geplaatst: 5 juli 2011, 21:32 uur
Wederom een nieuwe merzbow, en dit keer toch wel een erg gevarieerde zo te horen:
MERZBOW Yaho-Niwa [extract] - Metal 22 by nuun_records on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
MERZBOW Yaho-Niwa [extract] - Metal 22 by nuun_records on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
jeko
geplaatst: 9 juli 2011, 16:24 uur
Te ruil, voor liefst eigen werk! (of te koop voor 3 euro, inclusief verzending)

Limited to ten. (dus wees snel)

Limited to ten. (dus wees snel)
0
sxesven
geplaatst: 13 juli 2011, 11:08 uur
Jelle, bewaar mij er eentje!
Eind deze week kom ik terug van vakantie en ga ik de comp(s) samenstellen. Materiaal mag via pm naar mij, liefst via uploadsite als .wav
Eind deze week kom ik terug van vakantie en ga ik de comp(s) samenstellen. Materiaal mag via pm naar mij, liefst via uploadsite als .wav

0
jeko
geplaatst: 13 juli 2011, 11:45 uur
sxesven schreef:
Sterker nog, er moet inmiddels al een exemplaar op je deurmat liggen

0
sendotsklin
geplaatst: 14 juli 2011, 09:36 uur
Top schijfje van Ikodora'65! 
Ik zal dit weekend de laatste hand leggen op mijn track(s) voor de HN tape en dan stuur ik alles naar jou sven!

Ik zal dit weekend de laatste hand leggen op mijn track(s) voor de HN tape en dan stuur ik alles naar jou sven!
0
jeko
geplaatst: 14 juli 2011, 12:45 uur
Dank je

Nog één schijfje over. Dus voor de liefhebber, een pm volstaat!
0
geplaatst: 14 juli 2011, 16:12 uur
Uit pure nieuwsgierigheid, hoe maak jij noise, jeko? (of hoe maakt men noise in het algemeen) Met een computerprogramma?
Er zijn hier meerdere mensen die zelf noise maken heb ik al begrepen, dus de vraag kan ook aan jullie zijn
Er zijn hier meerdere mensen die zelf noise maken heb ik al begrepen, dus de vraag kan ook aan jullie zijn

0
jeko
geplaatst: 14 juli 2011, 16:29 uur
Als je een beetje bladert door dit topic kom je wel het een en ander tegen. Pagina 5 bijv. 
Edit: Hier is ook nog wel wat te vinden.

Edit: Hier is ook nog wel wat te vinden.
0
geplaatst: 14 juli 2011, 16:32 uur
Ah ik zie het, had ik nog niet eens gezien ondanks dat ik hier nog wel eens kijk 

0
sendotsklin
geplaatst: 16 juli 2011, 00:23 uur
it's so... by dansediagonale2 on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
geen noise, maar ik denk dat dit hier ook wel in de smaak valt!
een opname van mijn laatste band, Zonderpit
geen noise, maar ik denk dat dit hier ook wel in de smaak valt!
een opname van mijn laatste band, Zonderpit
0
sendotsklin
geplaatst: 16 juli 2011, 19:06 uur
nooit van gehoord om eerlijk te zijn
alles wat we met zonderpit deden was geimproviseerd, en de overige bandleden zaten meer in de kunst dan muziek scene dus betwijfel dat die ooit van natural snow buildings hebben gehoord
maar ik zal het eens checken, ben nu eigenlijk wel benieuwd
alles wat we met zonderpit deden was geimproviseerd, en de overige bandleden zaten meer in de kunst dan muziek scene dus betwijfel dat die ooit van natural snow buildings hebben gehoord

maar ik zal het eens checken, ben nu eigenlijk wel benieuwd
0
sendotsklin
geplaatst: 17 juli 2011, 19:04 uur
vet! vocal noise is altijd interresant!
en hier een filmpje van het meest indrukwekkende (noise)concert wat ik heb bijgewoond.
Dave Philips
ik moet toegeven, na een minuut of 5 ben ik weggelopen, ik trok de intens nare sfeer die werd neergezet echt niet. heb buiten de zaal verder geluisterd, toen was het wat beter te verdragen dan in combinatie met die projecties op de achtergrond
en hier een filmpje van het meest indrukwekkende (noise)concert wat ik heb bijgewoond.
Dave Philips
ik moet toegeven, na een minuut of 5 ben ik weggelopen, ik trok de intens nare sfeer die werd neergezet echt niet. heb buiten de zaal verder geluisterd, toen was het wat beter te verdragen dan in combinatie met die projecties op de achtergrond
* denotes required fields.