MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
Hij staat daar maar een beetje suf te zijn naast zn stoeltje. Komt die net uit bed ofzo? Wel tof verder.

sxesven
8:13

MOVES

PT runt het geniale SNSE maar kan zelf ook goed noise. dikke set met vette performance

sendotsklin
Ik was nog niet bekend met paranoid time, maar dat is zeker een vette set die hij daar neerzet!!

dit schijnt trouwens ook echt vette noise te zijn
TRAITORS - 1 (2011)
TRAITORS - 2 (2011)

sxesven
*zeer benieuwd is*

binnenkort ff ruilen maar

jeko
Paranoid time is behoorlijk goed zelfs! Is dat iets contact mics achtigs ,wat hij in z'n hand houdt?

Traitors lijkt me ook wel wat.

Sietse
by popular demand (althans, Jeko die er om vroeg)
Mijn oude noise project "De Buffel"

From the archives by De Buffel on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

jeko

Ik vind de titels eigenlijk een stuk leuker dan de nummers zelf, maar er zit leuk spul tussen. I have lost it all is cool en Eardrum en Kaboom ook best wel.

Gallow
Eardrum is gaaf inderdaad

jeko
jeko schreef:
Is dat iets contact mics achtigs ,wat hij in z'n hand houdt?

O nee, waarschijnlijk gewoon het eind van z'n snoertje waar die op zit te tikken. Waardoor je feedback, rumble of crackle krijgt (of hoe je dat ook wilt noemen).
Ziet er idd erg suf uit maar het resultaat is GROOT.

De Buffel is cool! Geen harsh maar meer noise/electronic/drones a la Danieël Menche en misschien een beetje Kevin Drumm.
I have lost it all, Eardrum en Kaboom zijn ook mijn favorieten. My little pony en Barbie and Ken mogen er trouwens ook wezen.

sxesven
jeko schreef:
(quote)

O nee, waarschijnlijk gewoon het eind van z'n snoertje waar die op zit te tikken. Waardoor je feedback, rumble of crackle krijgt (of hoe je dat ook wilt noemen).
Ziet er idd erg suf uit maar het resultaat is GROOT.

Ik vroeg me ook af wat het precies is inderdaad, ik gok toch op een contactmic tussen, tja, eindjes metaal ofzo?

Gallow
Hij heeft in ieder geval iets vast met een contact mic inderdaad

jeko
Mooi, vanmiddag even luisteren.

Om nog even terug te komen op de Hum and Hiss downloads dit is een hele mooie. (al is de bandnaam en zijn de track titels vrij puberaal)

tuktak
nice shit allemaal!

Sietse
Wederom een nieuwe merzbow, en dit keer toch wel een erg gevarieerde zo te horen:
MERZBOW Yaho-Niwa [extract] - Metal 22 by nuun_records on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

jeko
Te ruil, voor liefst eigen werk! (of te koop voor 3 euro, inclusief verzending)

(afbeelding)

Limited to ten. (dus wees snel)

jeko
Nog twee exemplaren over!!!

sxesven
Jelle, bewaar mij er eentje!

Eind deze week kom ik terug van vakantie en ga ik de comp(s) samenstellen. Materiaal mag via pm naar mij, liefst via uploadsite als .wav

jeko
sxesven schreef:
Jelle, bewaar mij er eentje!

Sterker nog, er moet inmiddels al een exemplaar op je deurmat liggen

sendotsklin
Top schijfje van Ikodora'65!

Ik zal dit weekend de laatste hand leggen op mijn track(s) voor de HN tape en dan stuur ik alles naar jou sven!

jeko
sendotsklin schreef:
Top schijfje van Ikodora'65!

Dank je

Nog één schijfje over. Dus voor de liefhebber, een pm volstaat!

Uit pure nieuwsgierigheid, hoe maak jij noise, jeko? (of hoe maakt men noise in het algemeen) Met een computerprogramma?

Er zijn hier meerdere mensen die zelf noise maken heb ik al begrepen, dus de vraag kan ook aan jullie zijn

jeko
Als je een beetje bladert door dit topic kom je wel het een en ander tegen. Pagina 5 bijv.

Edit: Hier is ook nog wel wat te vinden.

Ah ik zie het, had ik nog niet eens gezien ondanks dat ik hier nog wel eens kijk

sendotsklin
it's so... by dansediagonale2 on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

geen noise, maar ik denk dat dit hier ook wel in de smaak valt!
een opname van mijn laatste band, Zonderpit

Gallow
Ge hebt wel veel natural snow buildings geluisterd

sendotsklin
nooit van gehoord om eerlijk te zijn
alles wat we met zonderpit deden was geimproviseerd, en de overige bandleden zaten meer in de kunst dan muziek scene dus betwijfel dat die ooit van natural snow buildings hebben gehoord

maar ik zal het eens checken, ben nu eigenlijk wel benieuwd

jeko
Interessant wel!

sendotsklin
vet! vocal noise is altijd interresant!

en hier een filmpje van het meest indrukwekkende (noise)concert wat ik heb bijgewoond.

Dave Philips

ik moet toegeven, na een minuut of 5 ben ik weggelopen, ik trok de intens nare sfeer die werd neergezet echt niet. heb buiten de zaal verder geluisterd, toen was het wat beter te verdragen dan in combinatie met die projecties op de achtergrond

Gast
geplaatst: vandaag om 09:05 uur

geplaatst: vandaag om 09:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.