MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sendotsklin
Doe mij ook maar zon Fyarl - Ontbijt en hoofdpijn

1.Sven
2.Jelle
3. Sendostsklin (Dennis, las ik net?)
4. ?????

tuktak
4. tuktak
heb nieuwe weer werkende spullen, dus kan eindelijk eens wat te ruilen aanbieden zsm

1.Sven
2.Jelle
3. Sendostsklin (Dennis, las ik net?)
4. tuktak

en dank je allemaal. Gehoopt dat 5 een realistisch nr. was, maar niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Hopelijk deze week nog verzenden.

sendotsklin
cool, ben benieuwd!
en ja het is inderdaad Dennis

Cd's zijn onderweg. Degene die 5/5 heeft moet maar even PMen voor de hoes in jpeg formaat (kun je m zelf opnieuw uitprinten haha) en nog wat bonus spul, die hoes is niet zo goed gelukt, want mn printer was leeg aant raken.

jeko
Cool

Van die printers ken ik! Zuipen inkt die krengen. Jaratondo's zijn eveneens de deur uit!
Wie er nog wil hebben, pm vostaat!

sendotsklin
En alweer een nieuwe!!
TRAITORS-Bisque Doll

(afbeelding)

Zoals gewoonlijk een oplage van 10 stuks, allemaal met uniek artwork en ditkeer een cd-r in een dvd hoes

voor Sven,Jelle en Frank heb ik er zoieso al eentje appart gelegd, dus voor iedereen die belangstelling heeft ik heb er nog 7 over!

3,50 inclusief verzending of trade(laatste heeft mn voorkeur)

sxesven
yay wat kunnen we verwachten? deze ziet er iig super uit btw

sendotsklin
3 tracks, de eerste heb ik opgenomen in een museum daar stond een soort electro akoestisch instrument ingebouwd in een tafel, en daarna nog 2 lange tracks aan pure harsh, hoewel ditkeer met een lichte psychedelische invalshoek

jeko
Gaaf Niet bij te houden die noise gasten

sxesven
fyarl net ontvangen

sxesven
Positieve review van Panic - Hunter op musiquemachine.com

En ja, Roger is dlycysekelitksctisch, evenals de main editor, vandaar.

jeko
Cool!

Cool Sven. Hmm als je zo hard lacht weet ik al wel welke hoes je hebt ja.

Jaratondo ook binnen. Ziet er tof uit!

Trouwens, ga nog t gevecht met de mods aan om Fyral geplaatst te krijgen op Musicmeter. Gaat niet meevallen denk ik.

tuktak
moet je hem op bandcamp zetten dan mag het wel, doen die hiphoppers ook met hun pulp.

naja ik heb nog geen PM gehad, hoor t wel. maar als t officiëler moet, is dat inderdaad een oplossing.

jeko
Of eerst op Discogs! Net geluisterd en valt me niet tegen. Vooral eerste en tweede nummer zijn erg lekker. Track 3 is . Track vier doet me niet zo veel.
Ik zou zeggen keep on going!

Tuurlijk is track 3 nogal random. . Kreeg inderdaad gezeur omdat ik nergens naartoe kon linken. Mocht ik t voor morgen nog niet opgelost hebben, kunnen jullie er even naar kijken. Ik ben morgen weg namelijk, tot maandag en dan krijg je dat gezeur van "Je hebt 48 uur de tijd, blabla"

sxesven
ik had m al op discogs gezet dus link daar gerust naar :-P een label helpt btw...

jeko
Jij hebt dus die ranzige Discogs cover

sxesven
ja, smerig

tuktak
nice

sxesven
oh, das niet mijn kuvvert btw, die heeft frank er zelf opgezet (zie de history, kun je zien wie wat toevoegt) ik heb een naakte cornflakesliefhebber dacht dat je bedoelde dat mijn hoesje eruit zag als zon standaard discogshoesje had ik ook wel klasse gevonden

sxesven
we moeten trouwens nog maar eens noisefest organiseren met de mume noisers, moet ook leuk zijn

sendotsklin
Ja! met die gedachte speelde ik dus ook al een tijdje
hier in de regio zijn wel wat podia die daar interesse in zouden hebben, rotterdam: Worm, Wolfart, Roodkapje, en in eindhoven weet ik ook nog wel wat podia waar wat te regelen valt

sxesven
fyarl ff aan het draaien, kan tracks 3 en 4 erg goed waarderen moet ik zeggen, hoor track 3 herinnert me aan een thread op noiseguide of soundo maso (weet niet meer welke board precies) met oproepen voor een 'scream' comp, onbewerkte screams en verder niks die comp is er verder nooit gekomen, misschien leuk om dat hier nog eens te doen, op een bizcard ofzo. wat me er weer aan herinnert dat het helemaal de shit zou zijn als we hier ook nog eens een PE-comp in elkaar kunnen gooien

vind de fade-in in 4 niet zo knap maar verder een toffe track, ik hou wel van popsampletjes of andere freakdom-combinaties, de noise mist wat lage regionen wmb maar is verder lekker heeft net als de rest een wat dronende kwaliteit die me wel aanspreekt

/edit/

dit was mijn scream btw scream.wav - mediafire.com

/edit edit/

elke keer als ik scream wil typen typ ik screamo

sxesven
sendotsklin schreef:
Ja! met die gedachte speelde ik dus ook al een tijdje
hier in de regio zijn wel wat podia die daar interesse in zouden hebben, rotterdam: Worm, Wolfart, Roodkapje, en in eindhoven weet ik ook nog wel wat podia waar wat te regelen valt

zou vet zijn ja

sendotsklin
fyarl net ook even gedraaid, en ik moet zeggen voor een eerste release is dit zeer goed
hier en daar zijn er uiteraard zoals bij iedereen wat op en aanmerkingen maar ik zeg hulde en ga zo door!!!
favoriete tracks: 1 en 4

Jaratondo ga ik nu even opzetten!

Dank dank voor de positieve woorden jullie! 1 en 4 nog wel zelfs. Ik ben persoonlijk t meest tevreden over 2 . De donkere laag in die track is een bron die ik nog veel vaker ga gebruiken in ieder geval. 4 tsjah.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:04 uur

geplaatst: vandaag om 05:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.