Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 18 augustus 2011, 23:30 uur
sendotsklin schreef:
fyarl net ook even gedraaid, en ik moet zeggen voor een eerste release is dit zeer goed
fyarl net ook even gedraaid, en ik moet zeggen voor een eerste release is dit zeer goed
haha, ja, sowieso, eerste releases
zal mijn eerste (deze) eens een keertje uploaden for teh lulz
0
sendotsklin
geplaatst: 18 augustus 2011, 23:35 uur
Granuloma Inguinale / Pig Molester - Split (CDr) at Discogs dit was mijn eerste, heb de release in kwestie trouwens nooit in mn handen gehad ookal zijn er 100 van gemaakt 
zal binnekort zoieso wel een rar bestandje online gooien met de complete granuloma inguinale discografie

zal binnekort zoieso wel een rar bestandje online gooien met de complete granuloma inguinale discografie

0
sxesven
geplaatst: 18 augustus 2011, 23:37 uur
garbage noise blijft vet, die split met pig molester wil ik weleens horen

0
sendotsklin
geplaatst: 18 augustus 2011, 23:50 uur
Ik had destijds echt geen idee van wat ik deed, was echt net een paar maanden met noise bezig 
ben zelf ook niet zo weg van het granuloma materiaal
maar er zitten best toffe dingen tussen, ook nog een full length die nooit is uitgebracht

ben zelf ook niet zo weg van het granuloma materiaal
maar er zitten best toffe dingen tussen, ook nog een full length die nooit is uitgebracht
0
sxesven
geplaatst: 18 augustus 2011, 23:57 uur
ja, zelfde voor mijn all collapsed materiaal, was net bekend met het hele concept 'noise' (had er verder de ballen verstand van natuurlijk) en ben toen zelf wat dingen in elkaar gaan gooien. veel loops en maffe geluidjes, flikkerde gewoon zoveel geluid bij elkaar dat het herrie werd. achteraf bezien vind ik veel op een soort nostalgische manier leuk om te horen maar niet goed, zitten echter wel wat leuke dingen bij, waaronder een EP van 4:30 genaamd Khmer Rouge die verder het daglicht nooit gezien heeft maar die ik nog steeds wel de moeite waard vind. hier en daar wat losse tracks waarin leuke geluiden zitten die ik nu wel als bron zou kunnen hergebruiken.
0
tuktak
geplaatst: 19 augustus 2011, 12:16 uur
Ik heb wel belang bij Jaratondo - Echo Orbit en TRAITORS-Bisque Doll!
Ben eindelijk weer in staat om hoesjes te maken en te branden, dus ik heb aan een ieder te bieden ter ruil voor moois:
Schraepsol vs IMG_9041

54 minuten, 2 x Schraepsol, 2x IMG_9041
Schraepsol = mijn stereoprojectje, dynamische wall ofzo, IMG_9041 = meer mono rechtdoorzee
Dit in een oplage van 5 stuks in gekleurde hoesjes passend bij de voorkant (fancy
), eentje is al voor TEC voor zijn ontbijt en hoofdpijn.
Ben eindelijk weer in staat om hoesjes te maken en te branden, dus ik heb aan een ieder te bieden ter ruil voor moois:
Schraepsol vs IMG_9041

54 minuten, 2 x Schraepsol, 2x IMG_9041
Schraepsol = mijn stereoprojectje, dynamische wall ofzo, IMG_9041 = meer mono rechtdoorzee
Dit in een oplage van 5 stuks in gekleurde hoesjes passend bij de voorkant (fancy
), eentje is al voor TEC voor zijn ontbijt en hoofdpijn.
0
jeko
geplaatst: 19 augustus 2011, 18:25 uur
Heb er eentje achterover gedrukt, dus wees snel!
Met veel geklooi m'n diskettestation (weer) aan de praat gekregen, dus kom maar op met die floppy's
Zit van mij een floppy release in de pipeline onder een nog te bedenken alias!
En zo blijven we lekker a/h doe-het-zelven.
Met veel geklooi m'n diskettestation (weer) aan de praat gekregen, dus kom maar op met die floppy's

Zit van mij een floppy release in de pipeline onder een nog te bedenken alias!
En zo blijven we lekker a/h doe-het-zelven.

0
jeko
geplaatst: 21 augustus 2011, 10:15 uur
Ik zit al een tijdje te denken hoe en wat en zonder steeds bij Sven (Hoarse) te hoeven aankloppen.
Is er een manier om je muziek te laten verspreiden maar toch zelf je artwork en alles te doen?
Of is dit niets anders dan distro? En hoe werkt zoiets dan?
Of kan je ook het artwork doen (vind ik zelf een veel te leuk onderdeel) maar het onder een label laten uitbrengen (bijv. Hoarse)
Just some questions!
Is er een manier om je muziek te laten verspreiden maar toch zelf je artwork en alles te doen?
Of is dit niets anders dan distro? En hoe werkt zoiets dan?
Of kan je ook het artwork doen (vind ik zelf een veel te leuk onderdeel) maar het onder een label laten uitbrengen (bijv. Hoarse)
Just some questions!
0
jeko
geplaatst: 22 augustus 2011, 21:05 uur
Volgens mij komt mijn bovenstaande bericht nogal vaag over als ik het zo teruglees 

0
sxesven
geplaatst: 22 augustus 2011, 21:21 uur
Nee hoor
Wil er graag op antwoorden, alleen ff geen tijd gehad.
Long story short, ja, dat kan; ik ben zelf nogal picky en doe daarom veel in eigen beheer. Bij bepaalde labels wil ik wel graag mijn spul uitbrengen, mits ze mij willen natuurlijk, maar ik zie het a) niet zitten op allerhande labeltjes één van de tienduizend nikszeggende CDrs te zijn en b) ik heb graag presentatie, artwork, etc in eigen hand. Voor bijvoorbeeld Panic - Hunter en de reissue van horsing - Changzheng, om er twee te noemen, heb ik zelf het artwork aangeleverd. Bij andere labels waar ik graag mijn shit op zou willen uitbrengen zou ik wel weer vertrouwen hebben in het artwork; zo ben ik aardig psyched over de uitnodiging van Matt om wat op Monolithische Aktion uit te brengen (altijd geweldig artwork, en w.m.b. echt een kwaliteitslabel), en zou ik verder bijvoorbeeld zonder schroom iets aan AFP of Soundo Maso aanleveren.
Maar goed, er zijn dus wel degelijk labels die eigen artwork accepteren; overleg het gewoon met degene die het label runt en check wat de mogelijkheden zijn. Voor Hoarse doe ik bijvoorbeeld zelf graag het artwork (wederom pickiness), en veel labels met een huisstijl zullen er wat moeilijker in zijn. Op, om er een tof label bij te halen, Toxic Industries heb je echter de Irritant serie waarvoor je je gewoon kunt aanmelden en waarvoor je dan een afbeelding voor de hoes mag aanleveren, om maar iets te noemen - is misschien wel een idee; redelijk toegankelijk voor de artiest (check vereisten op de website) en met eigen inbreng, wel een toffe release temidden andere toffe releases. Tevens kun je altijd labels als Smell the Stench aanschrijven; daar móet je zelfs eigen artwork aanleveren. Zo bestaan er ongetwijfeld nog tonnen meer; dat zijn echter wel vaak de labels die dus niet zo van de quality control zijn en ongeacht de kwaliteit alles op CDr flikkeren (ik denk aan Shit Noise, Trashfuck, zulk soort labels). Een beetje aan jezelf of je daar tussen wil.
Distro'en is puur je eigen shit maken en voor een lage prijs in bulk (5+) doorverkopen; een paar distro's zijn daar wel happig op (A-pop bijvoorbeeld, HOMF misschien), hoewel CDrs niet zo populair zijn. Het gros van de distro's is waarschijnlijk totaal niet geïnteresseerd in eigen beheer dingen omdat het waarschijnlijk lastig/niet verkoopt, en dan helemaal als het CDr betreft. Je kunt altijd je dingen gratis opsturen of afspreken pas te innen als er een exemplaar verkocht wordt, maar dan nog schat ik de kans laag in.
Lekker kort maar niet heus
Wil er graag op antwoorden, alleen ff geen tijd gehad.
Long story short, ja, dat kan; ik ben zelf nogal picky en doe daarom veel in eigen beheer. Bij bepaalde labels wil ik wel graag mijn spul uitbrengen, mits ze mij willen natuurlijk, maar ik zie het a) niet zitten op allerhande labeltjes één van de tienduizend nikszeggende CDrs te zijn en b) ik heb graag presentatie, artwork, etc in eigen hand. Voor bijvoorbeeld Panic - Hunter en de reissue van horsing - Changzheng, om er twee te noemen, heb ik zelf het artwork aangeleverd. Bij andere labels waar ik graag mijn shit op zou willen uitbrengen zou ik wel weer vertrouwen hebben in het artwork; zo ben ik aardig psyched over de uitnodiging van Matt om wat op Monolithische Aktion uit te brengen (altijd geweldig artwork, en w.m.b. echt een kwaliteitslabel), en zou ik verder bijvoorbeeld zonder schroom iets aan AFP of Soundo Maso aanleveren.Maar goed, er zijn dus wel degelijk labels die eigen artwork accepteren; overleg het gewoon met degene die het label runt en check wat de mogelijkheden zijn. Voor Hoarse doe ik bijvoorbeeld zelf graag het artwork (wederom pickiness), en veel labels met een huisstijl zullen er wat moeilijker in zijn. Op, om er een tof label bij te halen, Toxic Industries heb je echter de Irritant serie waarvoor je je gewoon kunt aanmelden en waarvoor je dan een afbeelding voor de hoes mag aanleveren, om maar iets te noemen - is misschien wel een idee; redelijk toegankelijk voor de artiest (check vereisten op de website) en met eigen inbreng, wel een toffe release temidden andere toffe releases. Tevens kun je altijd labels als Smell the Stench aanschrijven; daar móet je zelfs eigen artwork aanleveren. Zo bestaan er ongetwijfeld nog tonnen meer; dat zijn echter wel vaak de labels die dus niet zo van de quality control zijn en ongeacht de kwaliteit alles op CDr flikkeren (ik denk aan Shit Noise, Trashfuck, zulk soort labels). Een beetje aan jezelf of je daar tussen wil.
Distro'en is puur je eigen shit maken en voor een lage prijs in bulk (5+) doorverkopen; een paar distro's zijn daar wel happig op (A-pop bijvoorbeeld, HOMF misschien), hoewel CDrs niet zo populair zijn. Het gros van de distro's is waarschijnlijk totaal niet geïnteresseerd in eigen beheer dingen omdat het waarschijnlijk lastig/niet verkoopt, en dan helemaal als het CDr betreft. Je kunt altijd je dingen gratis opsturen of afspreken pas te innen als er een exemplaar verkocht wordt, maar dan nog schat ik de kans laag in.
Lekker kort maar niet heus

0
jeko
geplaatst: 22 augustus 2011, 21:39 uur
Niet kort maar wel krachtig! Thanks 
Misschien maar eens contact opnemen met Leigh (Smell The) Stench. Behoorlijk depressieve gast, dus moet ik snel zijn voordat die er geen zin meer in heeft

Misschien maar eens contact opnemen met Leigh (Smell The) Stench. Behoorlijk depressieve gast, dus moet ik snel zijn voordat die er geen zin meer in heeft

0
geplaatst: 24 augustus 2011, 16:44 uur
Weer een trackje af. Ik moet zeggen, mijn keel heeft wel eens beter gevoeld. Zwaar spul in vergelijking met t Hoofdpijn spul, al is t daardoor wel wat rommeliger, voller en zeker minder minimaal.
0
jeko
geplaatst: 24 augustus 2011, 17:00 uur

Ben ook al een paar dagen flink bezig met muziek fabriceren! Floppy disk afgerond en zal ik binnenkort te ruil/koop aanbieden. Twee versies: 10 x floppy en/of 10 x cdr, Beide in 8 bit mono!!!
Voorlopige projectnaam : Totaal Geflopt
0
Gallow
geplaatst: 25 augustus 2011, 16:10 uur
Ben bezig aan een cd'tje, maar tussendoor nog even een nummertje om de gemoederen hoog te houden
Nen echte live track 
--- by gijs_luijsterburg on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Nen echte live track 
--- by gijs_luijsterburg on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
jeko
geplaatst: 25 augustus 2011, 16:23 uur
Af en toe doet tie raar! Of mep je op een tafel ofzo? Wel een lekker gruizig trackje verder 

0
Gallow
geplaatst: 25 augustus 2011, 16:41 uur
Ik ben ondertussen papier aan het nieten
nee dat is mijn gitaar die tegen de grond komt.
nee dat is mijn gitaar die tegen de grond komt.
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 18:39 uur
cool!
Hier ook een cadeautje van mijn kant. Die gister opgenomen track ga ik voorlopig nog niet gebruiken, omdat ik vandaag iets heb gemaakt wat ik nog veel vetter vind. Nu dus als download de track van gister: Scooby Gangbang | Fyarl - fyarl.bandcamp.com (vooral downloaden, die stream word ik persoonlijk niet zo vrolijk van)
Dit weekend hoogstwaarschijnlijk ook nog een andere versie van Noodle Soup en Cornflakes online.
Edit: die staat er nu dus ook, als bonustrack van Ontbijt en Hoofdpijn
Hier ook een cadeautje van mijn kant. Die gister opgenomen track ga ik voorlopig nog niet gebruiken, omdat ik vandaag iets heb gemaakt wat ik nog veel vetter vind. Nu dus als download de track van gister: Scooby Gangbang | Fyarl - fyarl.bandcamp.com (vooral downloaden, die stream word ik persoonlijk niet zo vrolijk van)
Dit weekend hoogstwaarschijnlijk ook nog een andere versie van Noodle Soup en Cornflakes online.
Edit: die staat er nu dus ook, als bonustrack van Ontbijt en Hoofdpijn
0
tuktak
geplaatst: 26 augustus 2011, 16:01 uur
zo, ik ben ook toegetreden tot het hnw forum. ziet er nice uit idd!
0
sxesven
geplaatst: 26 augustus 2011, 21:06 uur
weekend, need noise
dank voor de shit negers, ff draaien dus
binnenkort releeases enzo yayz
dank voor de shit negers, ff draaien dus
binnenkort releeases enzo yayz
0
tuktak
geplaatst: 30 augustus 2011, 21:38 uur
heb nu het fenomeen ambient noise ontdekt, hoe vet is dat.
deze bv:
Lungwash - By Myself To Myself Sacrificed

link
vette shit, vooral track 2
deze bv:
Lungwash - By Myself To Myself Sacrificed

link
vette shit, vooral track 2
0
sxesven
geplaatst: 30 augustus 2011, 22:40 uur
ANW is wel interessant inderdaad, check zeker Infinity Series.
ter documentatie, ben een serie begonnen waarvoor ik walls 1-op-1 opneem op gerecyclede cassettes; elk dus limited 1 en uniek. Koper krijgt de tape + mag de tape herdistribueren, uitgeven, etc., as (s)he wishes. De eerste drie waren:

Paniek - Brethren

Paniek - Normandy

Paniek - We Threw Our Mortars
ter documentatie, ben een serie begonnen waarvoor ik walls 1-op-1 opneem op gerecyclede cassettes; elk dus limited 1 en uniek. Koper krijgt de tape + mag de tape herdistribueren, uitgeven, etc., as (s)he wishes. De eerste drie waren:

Paniek - Brethren

Paniek - Normandy

Paniek - We Threw Our Mortars
0
jeko
geplaatst: 31 augustus 2011, 11:24 uur
Verkrijgbaar:

Totaal Geflopt - Fratsen
Op Floppy disk en Cd'r , (handig voor degene zonder diskette station!)
All tracks mp3 8,000KHz; Mono; 8 Kbps (limited to ten copies!)
Floppy disk + Cd'r samen voor 4,50 postage paid of een goede ruil!

Totaal Geflopt - Fratsen
Op Floppy disk en Cd'r , (handig voor degene zonder diskette station!)
All tracks mp3 8,000KHz; Mono; 8 Kbps (limited to ten copies!)
Floppy disk + Cd'r samen voor 4,50 postage paid of een goede ruil!
0
geplaatst: 1 september 2011, 17:22 uur
Ik krijg nog muziekjes van Sven (wil ook wel wachten op je volgende release hoor, cool zelfs), Dennis en Ronald? Just a reminder
0
sxesven
geplaatst: 1 september 2011, 18:45 uur
zal ff kijken wat ik nu heb, geen cdrs op stapel staan. tapes niet, toch?
* denotes required fields.