MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
Dat is toch die gezamenlijke tape van de mensen hier? Zou ik mogen weten wie wie is (alleen van Ikodora '65 weet ik het)? En is die al af dan?

Ben wel benieuwd eigenlijk, ik ga 'm denk ik luisteren

sxesven
tape is af, ik ga binnenkort even meeten met Dennis, willen nog wat bij tapeline bestellen dus dan kunnen we dat in 1 keer doen. Sorry voor de vertraging, te druk gehad met m'n nieuwe werk kerstvakantie maar eens nuttig gaan gebruiken

w.b. de tape:

Ikodora '65 = jelle (jeko)
TRAITORS = dennis (sendotsklin)
img_0941 = ronald (tuktak)
solak = gijs (gallow)
nènè = wouter (lambf)
panic & immaculate affection = sven (ik dus)

op mijn soundcloud staat een snippetmix, niels, als je benieuwd benthttp://soundcloud.com/panic-plague

Snippets beluisterd Ikodora '65 (jeko) klonk met zijn stortbui stukje toch het beste denk ik, erg lekker, maar IMG_9401 (tuktak - gave naam heb je ook) klonk ook erg interessant, beetje anders dan anders (voor zover ik het kan weten). Bij de track van panic & immaculate affection (Sven) vond ik het erg gaaf dat er een soort 'storm' op de achtergrond te horen is. De rest klonk ook goed, al moet ik de hele nummers nog beluisteren voor ik het goed weet, bij een enkel nummer vroeg ik me af hoe lang het leuk zou blijven, maar ik weet niet hoe de rest van de track dan klinkt. Dit wordt wel een leuk tapeje denk ik

En waarom ik bij sommige stukjes denk: dit is gááf, terwijl iets in mij zegt 'Niels, je luistert naar fucking ruis' weet ik nog steeds niet...

sxesven
niels94 schreef:
Bij de track van panic & immaculate affection

tracks dit zijn twee aparte projecten, ook elk met eigen bandcamp:

Panic - panichnw.bandcamp.com
Immaculate Affection - immaculateaffection.bandcamp.com

Vind Metselwerken zelf erg geslaagd, mede door de diversiteit aan texturen, van hele brute (jelle, dennis) tot hele spaarzame (ronald) walls. w.b. deze twee projecten van mij, Panic is in geluid vooral vrij traditionele mid-tempo wall (hoewel er wat andere bij zitten, zoals Bitores Mendez en de 8-bit wall), met Immaculate Affection mik ik op andersoortige texturen.

sendotsklin
Het downloaden duurt even, maar lijkt me zeer de moeite waard

(afbeelding)

Various - Good Alchemy Video (DVDr) at Discogs

link: Free File Sharing Made Simple - MediaFire

sxesven
ja heel vet

heb net brick by brick binnen, fijn om hem eindelijk echt te hebben zoals verwacht erg mooi verzorgd. nu aan het draaien, gewoon op volgorde. net AVFN gehad, typische AVFN-track met zware saturatie en overstuurde bas. erg lekker, hoewel ik zijn verder uitgediept recenter werk beter vind (zoals die schijf onlangs op evan z'n label). nu ryan bloomer (vroeger van het heel degelijke flatline construct) in de speler, prettig minimaler gekraak tot dusver

sendotsklin
Erg mooie box inderdaad!
Ik heb heb nu denk ik 4 keer in zijn geheel beluisterd, erg gaaf en gevarieerde compilatie!
voor hoeverre variatie mogelijk is binnen HNW

jeko
Iemand nog een adresje voor 8CM CDR"s? Lijkt erop dat ze nergens meer te verkrijgen zijn op dit moment

sxesven
iwonatec ook niet meer?

jeko
Nee helaas geen verzending naar Nederland!

Edit: heb wel wat gevonden maar moet nog even uitvogelen wat de verzendkosten zijn.

ProDisc Spin-X Mini CD-R 24X White Thermal Hub Printable Blank CDR Media Discs 22R24S-WTH100B - meritline.com

jeko
Wat een fuckzooitje! Levering naar Nederland wil nergens meer lukken

sendotsklin
op ebay staan nog wel 3" cd's aangeboden, maar dat kan dan denk ik weer problemen met de douane opleveren. ik ben er namelijk ook nog naar op zoek

sendotsklin
Net thuisgekomen vind ik toch wel een hele mooie stapel op de mat!

Vomir HNW shirt
Vomir - Untitled cdr (rokot)
YcosahateRon - La Nuit cd
Incapacitants - El Shanbara Therminosis cd
Hanatarash - 4 cd
Museums of sleep - st cassette
Ptomain - Plague Stream 3" cd
Werewolf Jerusalem - Nang Nak cd
LDH - Limbs of the fawn cd
Dead Body Love - Maximum dose cd
K2 - Molekular terrorism cd
Total Slitting Of Throats cd
Knurl - Scyamine cd
Richard Ramirez/Skin Crime - Pleasure, commerce and disease cd
BT.HN - Her serpent cd
Phil Blankenship/David Reed - Rhinestone cd
Black Leather Jesus/Incapacitants - A purpose not necessary cd
Vomir - Untitled cd-r (gold soundz)
As Loud As Possible noise zine
Fckn Bstrds - Powertrash 2008 dvd

sxesven
_O_

Phil Blankenship/David Reed - Rhinestone cd

zo. fucking. goed!

sendotsklin
nog een aanrader:

(afbeelding)

Vomir - Empty (verb)
Limited to 22 copies.
Nearly 30 minutes. Nothing else needed to know.
CDr in half sized DVD box wrapped in black plastic bag and black rope = best way to enjoy!
No insert, no print, no concept, no label.

voor een kleine €5,50 inclusief verzending te bestellen bij : [email protected]

jeko
Hee die kreeg ik gister binnen! Moest eerst weer even nadenken van wie die ook al weer kwam!
Maar ja die vuilniszak zei eigenlijk al genoeg

sendotsklin
En weer een nieuwe!

TRAITORS - Recluse (HWN cdr, limited to 10 copies)

2 tracks, ongeveer een een uur in totaal

spraypaint cd-r in plastic sleeve met zwart/transparant papier.

3,50 inclusief verzendkosten, bij voorkeur trade

Recluse | TRAITORS - traitors.bandcamp.com

jeko
Bewaar er een voor mij Dennis!

Morgen drie nieuwe releases verkrijgbaar bij Muzikaal Kabaal records. Waaronder (nog) een nieuwe TRAITORS!
Hier alvast wat luistervoer!

Muzikaal Kabaal - muzikaalkabaal.bandcamp.com

sendotsklin
Komt in orde Jelle!

sendotsklin
hou voor mij nog een Draak II apart jelle!

Die Good Alchemy Video is echt vet. Heb m ff ergens anders sneller vandaan getrokken (prive siteje), tof spul. Vooral die Incapacitants video haha.

jeko
Had al geprobeerd hem te downloaden maar was zo gedoe met al die losse files dat ik het maar heb laten zitten. Dus mocht je een link hebben pm me maar even!

Mijn eerste cadeautje aan jullie dit jaar, nog niet op een release en vandaag pas af. Wie weet maak ik nog een album op deze manier: You Will Not Steal My Contr... meer een soort tribute, dan iets serieus. Hij is gelukkig nog aardig gelukt.

sxesven
straks ff luisteren

tevens hulde voor de MuKa bandcamp

tuktak
je gaat hard jeko! dat krijg ik allemaal niet bijgehouden. tof die female harakiri! jammer van de sold out.

sxesven
sendotsklin schreef:
nog een aanrader:
(afbeelding)

Vomir - Empty (verb)
Limited to 22 copies.
Nearly 30 minutes. Nothing else needed to know.
CDr in half sized DVD box wrapped in black plastic bag and black rope = best way to enjoy!
No insert, no print, no concept, no label.

voor een kleine €5,50 inclusief verzending te bestellen bij : [email protected]

zag 'm voorbijkomen op chondritic, sjiek ding qua looks iig wel lastig bij vomir wat je nu wel en niet moet kopen (alles is wat te ambitieus, zeker met die backcatalogue) aangezien de man zo veel uitbrengt (en, het blijft vomir, veel is vergelijkbaar). Heb zelf een stuk of wat releases van de man waaronder mijn favorieten Proanomie en Indecente. Maar zal deze toch nog eens overwegen, Vomir = kwaliteitswalls

sxesven
tevens incapacitantsfilmpjes = per definitie heers. is ook een heel tof filmpje van mikawa die achter de schermen bij no fun fest tijdens een ander optreden echt he-le-maal los gaat. fantastisch!

sowieso op youtube verrassend veel moois, waaronder de klassieke gerovid, de legendarische opname van merzbow in korea en mijn favo hanatarash set ooit (45 seconden EYE epileptisch krijsend)

jeko
tuktak schreef:
je gaat hard jeko! dat krijg ik allemaal niet bijgehouden. tof die female harakiri! jammer van de sold out.

Een labeltje runnen is ook een leuke 'linkse' hobby En ja die FH ging erg hard!

Hier een interessant video magazine van een van m'n favo labeltjes:

OKTOMEDIA_MAG #01 on Vimeo

Deze net binnen: Een cassette release met o.a. een Ikodora '65 track:

(afbeelding)

sxesven
euj tof, waar is die te halen? fysieke ikodora = WANT. (edit: ah SMfSP dus - natuurlijk, zag nog dat eli voor die comp aan het ronselen was, heb helaas geen kat )

zag net schommel op discogs voorbijkomen, ziet er tof uit, kan ik vast een GERO versie reserveren?

tevens Instruments Disorder's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

wat plannetjes, as usual, en as usual hopelijk eens de tijd ervoor maar goed... misschien moet ik gewoon eens wat uit handen geven ipv zelf willen doen maar ok little fictions is pure lo-fi pedalenobsessie, niet eens harsh maar puur piep en kraak. fathomed wordt PE.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:25 uur

geplaatst: vandaag om 04:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.