MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
vet, Sissy Spacek, nu zeker weer Troniks deze maand. Nog Tourette, Rhinestone, Night of the Bloody Tapes en LHD nodig. Zie nog wel wat ik met die 5e doe. Sewer Election?

jeko
Twee nieuwe 3"cdr's verkrijgbaar in m'n winkeltje!

Waaronder en nieuwe Fyarl!

Muzikaal Kabaal Overview

Muzikaal Kabaal

muzikaalkabaal.bandcamp.com

sxesven
ThirdEyedCitizen schreef:
vet, Sissy Spacek, nu zeker weer Troniks deze maand. Nog Tourette, Rhinestone, Night of the Bloody Tapes en LHD nodig. Zie nog wel wat ik met die 5e doe. Sewer Election?

ik tel er al 5? mocht je nog iets willen, er zijn sowieso twee LHDs te krijgen nog (Curtains helaas niet, is toch de beste). weet verder niet wat je precies al hebt. vrij essentieel imo is sowieso nog wel iets van The Rita, met als persoonlijke favoriet The Voyage of the Decima MAS. Oscallating Innards is tof. Total Slitting of Throats is wel een ultiem walldocument en sowieso bij Troniks bijna uitverkocht. Sewer Election is wel ok maar dan is bijvoorbeeld die met Treriksroset veel beter (helaas niet meer via troniks te krijgen). En had je Black Witchery al (beter dan Night...). ik ga binnenkort ook nog even bestellen, twijfel nog een beetje maar zoiets denk ik;

Phil Blankenship - Sex Magik
Sissy Spacek - Harm
White Gold - White Gold
BT.HN - Her Serpent
Mania - Armed To The Teeth

oid

twijfel over de laatste

sxesven
sendotsklin schreef:
zojuist deze besteld:

http://www.discogs.com/rele...
leuk hebbedingetje voor maar $2 !

ditto

van The Rita heb ik Bodies bear Traces Of Carnal Violence, Black Witchery heb ik ook al ja.

jeko
sendotsklin schreef:
zojuist deze besteld:

http://www.discogs.com/rele...
leuk hebbedingetje voor maar $2 !

sxesven schreef:
(quote)

ditto

Meer als een hebbedingetje is het idd ook niet lijkt mij, vage zelf in elkaar gedraaide comp.

sxesven
en meer niet idd desalnietteplus handig, hoef ik mn 7"es niet meer te draaien

mp3 zei u? ken ik niet

voer voor de gerofanaten, denk ik, die kopen alles wat de naam draagt ook gare comps, bootleg en fan club comps enzo.

sendotsklin
haha klopt, zal iets typisch voor gerofanaten zijn

Heb me aangemeld voor de Richard Ramirez Subscription Series 2012, dus iedere maand 3" op de mat van een nieuw project van Richard, ik ben benieuwd!

jeko
Ook aangemeld, hopelijk nog net op tijd!

Deze net op de mat:

(afbeelding)

sendotsklin
Ah die krijg ik als het goed is ook een deze dagen binnen + HNW Vol. 1 Homage To Harsh Noise Wall Tapes 4xcd-r

sendotsklin
Ondertussen ontvangen, whore of babylon is geniaal!
en vandaag op de mat:
Various Artists "8-way for destroy the music #1"
Various Artists "Feline Fury" C90
Emiel ten Brink "Tape Music" CDR

en wat zines:
"DIRT RUB BABY #2"
"AMNIOTIC WASTE #6 (ERA OBSCURA)"
"AMNIOTIC WASTE #5 (SCHEIßE)"
"AMNIOTIC WASTE #4 (SPAß MIT URAN)"

jeko
O die Emiel ten Brink "Tape Music" is lekker!
En die Feline Fury is natuurlijk
Mijn kat is degene die als een lui noise monster op die kast ligt

Sietse
Heel wat anders dan de harsh noise waar het hier over het algemeen over gaat...
Iemand bekend met White Dog?
Gitaarnoise.

white dog - triturate (album preview) by experimedia on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

sxesven
mee bekend, heb een split white dog/gomeisa, waarvan de gomeisakant overigens veel beter is...

sendotsklin
En weer bezig aan een nieuwe sendot sklin:

The black mausoleum 2 (version vocale)
zelfde thema en sfeer als de eerste black mausoleum, maar ditkeer enkel stem als geluidsbron

sample:
http://soundcloud.com/trait...

sxesven
FUCK YAY

sendotsklin

(afbeelding)

zojuist besteld, voor een vrij schappelijke prijst van 170 euro inclusief verzendkosten

jeko
Wow, mooie box!
Wil deze nog wel eens hebben:
Box Is Stupid

Sietse
sxesven schreef:
mee bekend, heb een split white dog/gomeisa, waarvan de gomeisakant overigens veel beter is...

ik heb een plaat van ze die ik erg tof vind. Gomeisa ben ik niet mee bekend.

sendotsklin
jeko schreef:
Wow, mooie box!
Wil deze nog wel eens hebben:
Box Is Stupid

Die incapacitants box is ook erg gaaf ja!, ben er al een tijdje naar op zoek. op discogs recentelijk nietmeer voorbij gekomen helaas

jeko
Shit Music For Shit People pakketje binnen met:

Nxfxtxex "TCM-359000v" (CDR)
Outermost "3 track EP" (3" CDR)
Bad Algorithm "Bad Algorithm" (3" CDR)

en Dirt Rub Baby #2 zine met an uninspired interview met mij

sendotsklin
Dirt rub baby is een vermakelijke zine!
vrij standaard interview qua vragen, maar toch leuk om te lezen!

Nieuw probeerseltje omdat ik er zin in had. Het is waarschijnlijk weer niet veel, maar ik en mijn mp3'tje vonden het best leuk om in elkaar te knutselen (hoewel het misschien niet zo gezond is voor het mp3'tje)

Klik

spit.tsvnami

Heb zelf een Noise nummer gemaakt. Als iemand feedback wilt geven, mag aub wel. Het is mijn eerste noise nummer en had er spontaan zin in vanochtend.

spit.tsvnami
Klinkt goed Niels Het enige minpuntje vind ik dat er al veel noise liedjes daarop lijken en dat er misschien wat '' variatie '' in zou mogen. Bv een klein beetje melodie of geruis verschil. Maar niet slecht

jeko
Leuke probeersels hierboven en een opmerkelijke top tien voor een 15 jarige

spit.tsvnami
jeko schreef:
Leuke probeersels hierboven en een opmerkelijke top tien voor een 15 jarige

14* Bedankt voor beide complimenten!

Jouw stuk klonk best goed, hoe heb je dat gemaakt?

Wat betreft je commentaar: je hebt gelijk dat ik geen originele noise maak tot dusver (was ook mijn tweede probeerseltje). In de toekoemst ben ik ook wel van plan om wat nieuwe dingen die het misschien wat 'origineler' maken uit te proberen, heb ook wel wat ideetjes. Maar verder doe ik het natuurlijk puur voor de lol en ik vind het leuk om gewoon een bak teringherrie te maken Tevens hoeft afwisseling van mij niet zo nodig aangezien mijn stukje noise al redelijk 'actief' is, maar dat zal een verschil in smaak zijn misschien.

En inderdaad grappig dat je op je 14e zo'n top 10 hebt. Ik ben eigenlijk pas kortgeleden met noise in aanraking gekomen, via deze site, en ken er ook nog niet zoveel van, maar hoe ben jij daar dan in verzeild geraakt? Ben ik wel benieuwd naar

En bedankt Jelle

Originele noise is in zekere zin overrated, als je kijkt dat een Vomir ook altijd min of meer hetzelfde maakt en er effectief mee wegkomt en zo zijn er veel meer in het wereldje.

spit.tsvnami
niels94 schreef:
Jouw stuk klonk best goed, hoe heb je dat gemaakt?

Wat betreft je commentaar: je hebt gelijk dat ik geen originele noise maak tot dusver (was ook mijn tweede probeerseltje). In de toekoemst ben ik ook wel van plan om wat nieuwe dingen die het misschien wat 'origineler' maken uit te proberen, heb ook wel wat ideetjes. Maar verder doe ik het natuurlijk puur voor de lol en ik vind het leuk om gewoon een bak teringherrie te maken Tevens hoeft afwisseling van mij niet zo nodig aangezien mijn stukje noise al redelijk 'actief' is, maar dat zal een verschil in smaak zijn misschien.

En inderdaad grappig dat je op je 14e zo'n top 10 hebt. Ik ben eigenlijk pas kortgeleden met noise in aanraking gekomen, via deze site, en ken er ook nog niet zoveel van, maar hoe ben jij daar dan in verzeild geraakt? Ben ik wel benieuwd naar

En bedankt Jelle

Ik was eerst vooral fan van noise pop en noise rock. Maar eigenlijk vooral van Tumblr, ja dé hipster website Niet dat ik een hipster blog heb ofzo, maar ben in aanraking gekomen met Merzbow zo'n 6 maand geleden door Tumblr (ook niet zo heel lang dus), en verdere research gedaan naar Noise (op Last.fm en Discogs) Bedankt dat je het mijne leuk vond! Heb gewoon oude fragmenten van muziek, videogames of films laten afspelen op Youtube en wat effecten erop geplaatst en hup Heb gewerkt met Logic 9 Pro trouwens.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.