MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sxesven
luister atm juist weer heel veel en niet zo bezig met maken, hoewel het verder niet veel met mijn gemoedstoestand te maken heeft oid, gewoon content met shit draaien nu

tronikspakketje is trouwens lekker zeg White Gold een fantastische pot krakende teringherrie met veel HNW-elementen, Sissy Spacek een heerlijk schraal en overgesatureerd klinkende schijf met brakke noisecore (met nadruk op noise), Damion Romero zeer sfeervolle, regenachtige drone + field recordings met wat subtiele glitches, LHD natuurlijk de bazen-twee-discer die hij wel moest zijn. LHD is zo een uber harsh noise tof ook dat die laatste batch gewoon in jewel cases zit, noise in jewel cases = a good thing. god troniks is weer zo episch, die Rhinestone was ook al zo fokking geniaal.

Dat verbaasde me dus ook al, die jewelcases, maar wel een stuk beter in mn kast.

jeko
Luisteren bijna dagelijks, maken schiet er de laatste tijd wat bij in. Vaak te lui!
Jewel cases vind ik dan weer een stuk minder! Dan liever zip bags of slim dvd cases.

minder, waarom? tenminste stevig, de rest is zo kwetsbaar in mn kast.

sxesven
vind ik ook, plus ziet er gewoon goed uit en makkelijk terug te vinden. al die zooi in plastic inschuifhoesjes vind ik onmogelijk terug te vinden. Verder erg kwetsbaar idd en voelt imo altijd een beetje kaal. Slim DVD cases vind ik echt helemaal niks (en dan bedoel ik dus die op DVD-formaat), heel cheap en lelijk en past bovendien niet normaal in mijn kast. Heb een paar DVD-size dingen in mijn kast ertussen gestoken en de rest ligt ergens op een achteraf stapeltje, samen met vage verpakkingen van Toxic Industries en wat oversized envelopdingen enzo. Die doosjes zoals Jelle voor MuKa gebruikt vind ik wel weer ok, ziet er netjes uit en is goed terug te vinden. Digipacks vind ik ook fijn. Toch, jewelcases, echt uitstekend hoor. Goeie trend. Maakt de 'terugkomst' van Troniks er alleen maar beter op. Heel benieuwd of/wat er nog meer op stapel staat. Ik zou wel een mooi TCP-overzichtje lusten na die uitstekende LHD-comp.

jeko
Voor de noise dingen gebruik ik aparte bakjes / doosjes. Zal wel even een foto plaatsen binnenkort. Kan zo alles prima terugvinden en er door heen bladeren. In de kast werkt idd niet.

Edit:

Een deel van mijn noisezooi

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

jeko
Voor de die hards, 3 nieuwe Muka's (geen grap)

HNW

sxesven
Lekker laat (had de foto's al lang gezien) maar ziet er goed uit jelle! Ben jaloers op die taperekjes, heb nu wegens ruimtegebrek al mijn tapes vier rijen dik in een vak in onze kast gestapeld zie je er helemaal niks van. Box sets een paar uitgestald en de rest in de overgebleven ruimte gepropt

btw ff

Released May 4th 2012.

RAMLEH
"Awake !"
8 CD & book boxset
HARBINGER054

After many hold-ups and much painstaking remastering, the long-delayed RAMLEH boxset will be available from the weekend starting May 4th 2012. Launched to coincide with the NEVER SAY WHEN - 30 YEARS OF BROKEN FLAG festival ( see http://www.asloudaspossible.org for more details on that event ) the set is the final word on the early 'Power Electronics' phase of the band.
Originally released as a cassette set back in 1985, this new version contains the complete known recorded archives of the band from their inception on 21/5/1982 to the disbanding on 21/7/1984. This CD set contains all the material featured on that original set along with additional recordings from that same phase. The eight CDs contain over 100 tracks clocking at over 500 minutes of playing time.
Each CD is housed inside an individual digipack and all held within a pro-printed 300 x 270 box featuring the classic Broken Flag marine blue and black colour scheme. The set also contains a 60 page glossy booklet featuring artwork, flyer reproductions, lyrics, interviews and other documentation, a large poster and two 1" pins. The set is limited to #500 copies. The boxes are due here during the middle of next week and the CDs are in production now. The bulk of the edition has already been spoken for by various international distributers, but for those unable to attend NEVER SAY WHEN I'm making a limited number available for individual pre-orders over the next two weeks. The sets will ship on , or soon after, May 11th.

The pre-order price is GBP £40 ( UK ), £43 ( Europe ) and £45 ( US / World ). PayPal to : world (DOT)alap(AT)gmail(DOT)com
Proof of Postage certificate is standard.

godver

+ voor de liefhebbers van Vast Glory, nieuwe tape van het project uit op Brise-Cul (genaamd 'Ontario'), net besteld, is een zeer schappelijke $8,50 inc

jeko
Interessant wel!

Vandaag twee tracks de deur uitgedaan voor een disabled records release. De opdracht was een 3"cdr met unplugged harsh noise wall. Ik doe mee onder m'n Chantal alias en heb hiervoor een slacentrifuge en m'n fiets met kapotte trapper gebruikt.
Was een leuke uitdaging.

sxesven
tof

btw leuk initiatief, noiseradio:

noiselove

staat ook een horsingtrackje bij je kunt je shit submitten naar legionsudan AT gmail DOTTTTT com (eli/nxfxtxex etc.)

jeko
Meezingen lukt niet zo goed maar toffe track
Zal ook eens wat submitten.

Cool. zal ook eens wat zenden binnenkort

Edit: Verzonden, leuk trackje. Ik nog heel understated zeggen dat ie mn werk waarschijnlijk niet kent, terwijl ie volgens mij Schommel heeft. lol. Ach, we gaan horen.

Jep, hij komt erop bij de volgende update

Sta er inmiddels op, met een Rabbit Rape trackje. Krijgt dat tenminste ook eindelijk wat aandacht hehe.

jeko
Mooi

sxesven
gisteren bij de wormwinkel twee van dennis zn schijfjes gekocht (Xerox Machine en Weakness) leuk om die zo fysiek in de winkel te kunnen kopen

jeko
Heb ze ooit ook daar gekocht! Was ook blij verrast dat ik ze daar zag liggen toen! Op de toonbank nota bene

sxesven
nice ik heb ze uit de noisebakjes geplukt

net nog ff besteld btw:

(afbeelding)
Vat - Piss Slit

noisefanatics.com • View topic - Vat - Piss Slit - chondriticsound.com

samples klinken echt gruwelijk

jeko
Ah mooi, misschien kan ik ruilen!

sxesven
idd, sowieso niet duur trouwens á $7 shipped!

sendotsklin
sxesven schreef:
gisteren bij de wormwinkel twee van dennis zn schijfjes gekocht (Xerox Machine en Weakness) leuk om die zo fysiek in de winkel te kunnen kopen

Thanks!
Ik ben op het moment niet zo actief qua opnemen, luisteren nogsteeds het zelfde als voorheen..dagelijks dus haha.
binnekort ga ik weer eens wat walls opnemen, heb pas nog 100 tapes besteld bij tapeline dus dat zit wel goed

jeko
Split doen?

Kwam deze tegen op FB,

(afbeelding)

sxesven
Haha, tof

Ik hou me ook aanbevolen voor een split btw (hoewel horsing/TRAITORS nog altijd in de steigers staat )

jeko
hm, misschien moet ik eerst de vorige nog eens een kans geven.

sendotsklin
Vet! vanavond maar eens even voor gaan zitten

Beide splits zie ik wel zitten! geef wel een gil als ik weer nieuw materiaal heb

sxesven
ik dacht weer eens te kijken of Box Is Stupid nog ergens te krijgen is maar potver, echt nergens. wat een spijt dat ik dat ding niet gewoon meteen gekocht heb vanmiddag maar even good ol' Incaps besteld met Asset Without Liability + een tof schijfje van Hijokaidan ('Modern') met Jojo op gitaar, Junko op bas en met shrieks en met ons aller Incaps-chef Mikawa op 'the Mikawa'

kwam trouwens deze scans van het ontzettend toffe boekje bij Stupid Is Stupid tegen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

het stripverhaaltje is meesterlijk, maar ook dit soort foto's vind ik zo priceless incaps is toch de coolste noisers ter Welt of niet zoms

jeko
Hopelijk kan je hem ooit bemachtigen! Die reissue op Pica Disk is trouwens ook best vetjes. En OOP!

Ipv Koninginnedag vandaag m'n beste walls ever gemaakt
Binnenkort te verkrijgen op Muzikaal Kabaal als
Cult Of The Smiling Jesus - Songs Of Love (yeah)

sxesven
box is stupid is op pica, en die bedoelde ik dus idd SIS is een taperelease, en oude Incaps-tapes zijn - indien al verkrijgbaar - helemaal niet te betalen. Wat ik zou geven voor een exemplaar van Peony Crackers

/edit/

het leed maar even verzacht met Incapacitants - Pariah Tapes (5CD) at Discogs - dan is het voorlopig wel weer even genoeg met aankopen, heb zo ongeveer 20 uur noise naar me toekomen nu met deze, de Ramleh box en een zootje andere orders Pariah Tapes = de gehele output van Toshiji Mikawa's oude label (dus ). Vroege 80s incaps

sxesven
na Merzbient weer een nieuwe boxset trouwens, ditmaal genaamd Merzphysics. Ziet er sjiek uit! 10 discs met vooral erg noisy materiaal. Unreleased spul uit de period 1993-1995 ( ). Is omgerekend €85 incl. Beetje pricy, maar klinkt interessant. Maar eens overwegen.

The set focuses on pure noise from before the introduction of synthesizers and other electronic instruments. The noise is described as being linked to grindcore, having a sense of speed, and was recorded live to cassette. Merzphysics can be considered to be a sequel to Merzbient, which also features unreleased vintage cassette recordings.

Merzphysics Overseas Mail Order - merzbow.net

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 00:49 uur

geplaatst: vandaag om 00:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.