Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 2 mei 2012, 19:51 uur
:D

Hanatarash - Live 1984 3.24 (Cassette) at Discogs

Hanatarash - Live 1984 3.24 (Cassette) at Discogs
Live at S-O オオサカ.
The gig's charge was ¥100000, so audience was zero.
The gig's charge was ¥100000, so audience was zero.

0
sxesven
geplaatst: 3 mei 2012, 15:34 uur
bij Rainbow Bridge nu alles $3 eraf. Dat maakt $7 (ong €5,50) incl voor de meeste tapes, en das natuurlijk best netjes 

0
jeko
geplaatst: 3 mei 2012, 16:12 uur
Zijn ook wel hele toffe tapes over het algemeen, alleen laatste keer nog al lang moeten wachten en reminderen voordat ik alles binnen had!
Heb het niet zo op net labels, maar dit is wel erg grappig:
Less Ego More Noise
Mijn bijdrage (ego) komt binnenkort uit, nl Mathurin Régnier -They Have Ever Been
Dus laat je creativiteit de vrije loop en stuur wat in
Heb het niet zo op net labels, maar dit is wel erg grappig:
Less Ego More Noise
Mijn bijdrage (ego) komt binnenkort uit, nl Mathurin Régnier -They Have Ever Been
Dus laat je creativiteit de vrije loop en stuur wat in

0
geplaatst: 9 mei 2012, 16:56 uur
Kan nog steeds niets met mn stem, na een weekje keelontsteking (vorige week) hersteld t nog niet echt. Leuk als je met een vocaal project bezig ben. Naja nog maar even een ander projectje opstarten voor tussendoor dan.
0
sxesven
geplaatst: 10 mei 2012, 21:23 uur
balen
weinig opgenomen laatste tijd, hier, weinig/geen tijd helaas
pariah tapes binnen
dikke shit
ook hiervoor helaas nog niet heel veel tijd gehad maar de eerste twee discs beluisterd (vormen tezamen de Eternal Paralysis c90 uit 1981) en die was erg tof, heel anders dan latere Incaps wel, iets minder wild maar meer constant noisy (zonder daarbij verder 'wall'ig te zijn). Cool spul, vooral de laatste cut op kant 2, lekker gescreech en goed harsh. peony crackers is de volgende, heel benieuwd alvast
erg leuke box tot dusver iig, voor €40 iig daarbij niet al te prijzig en sowieso een waardevol document
zat trouwens een interview met Mikawa te lezen en die had het nog over twee soloprojecten die Incapacitants voorgingen, namelijk Contradictory Bridge en eentje met een hele vage naam, had van beide nog nooit gehoord en kan er ook niks over vinden. fascinerend!
trouwens even aanrader voor iedereen: Hijokaidan - Modern. jezus wat goed! heb er een reviewtje neergekalkt. briljante shit, snap eindelijk waarom hijokaidan
weinig opgenomen laatste tijd, hier, weinig/geen tijd helaaspariah tapes binnen
dikke shit
ook hiervoor helaas nog niet heel veel tijd gehad maar de eerste twee discs beluisterd (vormen tezamen de Eternal Paralysis c90 uit 1981) en die was erg tof, heel anders dan latere Incaps wel, iets minder wild maar meer constant noisy (zonder daarbij verder 'wall'ig te zijn). Cool spul, vooral de laatste cut op kant 2, lekker gescreech en goed harsh. peony crackers is de volgende, heel benieuwd alvast
erg leuke box tot dusver iig, voor €40 iig daarbij niet al te prijzig en sowieso een waardevol documentzat trouwens een interview met Mikawa te lezen en die had het nog over twee soloprojecten die Incapacitants voorgingen, namelijk Contradictory Bridge en eentje met een hele vage naam, had van beide nog nooit gehoord en kan er ook niks over vinden. fascinerend!
trouwens even aanrader voor iedereen: Hijokaidan - Modern. jezus wat goed! heb er een reviewtje neergekalkt. briljante shit, snap eindelijk waarom hijokaidan

0
geplaatst: 11 mei 2012, 01:19 uur
Las t, maar 20+ dollar voor een noise album is wel prijzig. Wel benieuwd though,
0
sxesven
geplaatst: 11 mei 2012, 13:32 uur
duur idd, natuurlijk ook extragratis op het interwebs te vinden
0
sxesven
geplaatst: 14 mei 2012, 20:22 uur
Iemand nog interesse in The Cherry Point - Black Witchery (2006) (als er uberhaupt iemand is die m nog niet heeft)? Was m'n CD kwijt en had hem dus opnieuw besteld maar vond hem nu net terug in John Wiese - Teenage Hallucination
Zou wel voor een ruiltje in zijn ofzo, evt opsturen voor de verzendkosten (CD in kartonnen hoesje dus) of gratis ophalen, whutevz.
ramlehbox ziet er trouwens hipperdeflip uit hoor
benieuwd wanneer ie binnenkomt...

Zou wel voor een ruiltje in zijn ofzo, evt opsturen voor de verzendkosten (CD in kartonnen hoesje dus) of gratis ophalen, whutevz.ramlehbox ziet er trouwens hipperdeflip uit hoor
benieuwd wanneer ie binnenkomt...
0
sxesven
geplaatst: 19 mei 2012, 13:02 uur
was al aan t mailen met de verkoper voor foto's van de beschadigingen 

0
jeko
geplaatst: 19 mei 2012, 13:07 uur
Ah cool 
Voor mij toch veel te duur helaas!
Hier Chantal unplugged. Misschien later nog een psysical release, voorlopig deze net release:
HNW Unplugged

Voor mij toch veel te duur helaas!
Hier Chantal unplugged. Misschien later nog een psysical release, voorlopig deze net release:
HNW Unplugged
0
sxesven
geplaatst: 19 mei 2012, 16:16 uur
Ben alle OOP horsing aan het uploaden op een horsing bandcamp - check het hier:
horsing - horsing.bandcamp.com
horsing - horsing.bandcamp.com
0
sxesven
geplaatst: 20 mei 2012, 19:35 uur
Leuk leesvoer: The Hijokaidan Story. Opgetekend door Toshiji Mikawa (delen 1-3) en Jojo Hiroshige. Destijds (90s) in delen in een magazine gepubliceerd. Het verhaal is helaas nooit afgerond en eindigt nog net voor de tijd van de grote werken (vanaf Modern dus). Hoe dan ook, heel fascinerend leesvoer en heel gedetaileerd, memorabel en inzichtelijk beschreven door de altijd welbeschreven Mikawa (ook zijn linernotes bij bijv. Pariah Tapes en Wiese - Teenage Hallucination zijn geweldig, bijvoorbeeld) en Alchemy-goeroe Jojo. Check het hier.

Mikawa schreef:
The performance-art aspect of Hijokaidan became more distinct at this show. In addition to the direct violence which they had expressed before, Oka and Zuke decided to convey physical loathing through every possible sensory medium. To this end, before the show they mixed garlic, raw fish and such like with buckets of putrid water. During the performance they started throwing these buckets around the stage. As it happened, I had not been forewarned about their plans and I was thus struck dumb with amazement. I remember being rooted to the spot, unable to move. Finally I drew some strength from the sight of Taniyan in his loincloth, his face shining with a certain type of innocence all the while continuing to wail on his guitar, and I was somehow able to continue with the performance.
The performance-art aspect of Hijokaidan became more distinct at this show. In addition to the direct violence which they had expressed before, Oka and Zuke decided to convey physical loathing through every possible sensory medium. To this end, before the show they mixed garlic, raw fish and such like with buckets of putrid water. During the performance they started throwing these buckets around the stage. As it happened, I had not been forewarned about their plans and I was thus struck dumb with amazement. I remember being rooted to the spot, unable to move. Finally I drew some strength from the sight of Taniyan in his loincloth, his face shining with a certain type of innocence all the while continuing to wail on his guitar, and I was somehow able to continue with the performance.

0
sendotsklin
geplaatst: 22 mei 2012, 15:34 uur
Iedere woensdag op radio patapoe van 15 tot 17 uur Antiorde en van 17 tot 21 uur heb je Stront : Noise, low-fi experimenten
Is online te beluisteren, en heb al zat behoorlijk vet spul langs horen komen
Free Radio Patapoe Amsterdam - radiopatapoe.nl
binnekort 2 nieuwe tapes van mijn kant!!
Is online te beluisteren, en heb al zat behoorlijk vet spul langs horen komen

Free Radio Patapoe Amsterdam - radiopatapoe.nl
binnekort 2 nieuwe tapes van mijn kant!!
0
sxesven
geplaatst: 24 mei 2012, 20:21 uur
bbbbbbbbeeeeeeeesssssssstttttttteeeeeeeelllllllldddddddd
Incapacitants - ??? Box Is Stupid (CD) at Discogs

Incapacitants - ??? Box Is Stupid (CD) at Discogs

0
sxesven
geplaatst: 24 mei 2012, 20:32 uur
op Troniks wordt trouwens een stapel noiseCDrs aangeboden (40 stuks) voor 14 pond. Geen titels, alleen de beschrijving
voor 50 cent per stuk kun je bijna niet twijfelen, maar ik heb net box is stupid gekocht...
40 CDrs
Various styles
Ranging from Pro - DIY
All in good shape (where applicable!)
Various styles
Ranging from Pro - DIY
All in good shape (where applicable!)
voor 50 cent per stuk kun je bijna niet twijfelen, maar ik heb net box is stupid gekocht...
0
sendotsklin
geplaatst: 24 mei 2012, 21:55 uur
Haha ik zat er ook al aan te twijfelen m te bestellen, maar het is je van harte gegund! 
Pas al een hele stapel Keiji Haino cd's besteld, die eerst maar eens doorwerken.

Pas al een hele stapel Keiji Haino cd's besteld, die eerst maar eens doorwerken.

0
jeko
geplaatst: 27 mei 2012, 09:55 uur
Mooie box Dennis, tien cassettes als ik het goed heb. 
Ben niet zo op de hoogte van Kapotte Muziek, hoewel ik ooit het een en ander gepindakaast heb.
Zal weer eens gaan luisteren.
Voor de Gerogeregegege fans:

Ben niet zo op de hoogte van Kapotte Muziek, hoewel ik ooit het een en ander gepindakaast heb.
Zal weer eens gaan luisteren.
Voor de Gerogeregegege fans:

0
sendotsklin
geplaatst: 27 mei 2012, 11:18 uur

Klopt, een 10 cassette box!
Ik ben zelf ook niet zo enorm bekend met Kapotte Muziek, maar wat ik er van ken is zeker de moeite waard, ben dus enorm benieuwd naar deze box! voor 34 euro kon ik hem niet voorbij laten gaan
* denotes required fields.