Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 27 mei 2012, 11:56 uur
ja, noise-park blijft leveren
beetje jammer van alle droneknakkers enzo maar goed, zitten echt wat geweldige bij 
mooie box trouwens, echt prachtig verzorgd! zacht prijsje ook!
Panic-nieuws: zoals je misschien nog wel weet had ik het plan opgevat een Buffy HNW tribute serie uit te gaan brengen met een tape voor elke aflevering (er staan twee previews op mijn bandcamp, Living Conditions en The Body). Deze gaat het licht zien mbv James Killick en zal dus uitgebracht worden op Vagary Records (de voortzetting van Sweet Solitude). Gezien de gigantische omvang van de serie bij eender welke oplage per tape (want 144 afleveringen) hebben we gekozen voor oplages van 5. Heb momenteel materiaal voor 15 tapes opgenomen en ben druk bezig met artwork. Afhankelijk van de logistiek zullen de tapes per 10 of 20 uitgebracht gaan worden (wel los te koop natuurlijk, want idioten die uiteindelijk de hele stapel thuis zullen hebben liggen zullen er behalve JK en mijzelf weinig zijn
). Tijdsspanne voor de hele serie durf ik nog niet te geven - tijdsdruk moet geen issue zijn namelijk, dus ik neem op wanneer het gaat en gebruik wat ik geschikt vind. Kan dus nog wel even duren voordat alle 144 tapes het levenslicht hebben gezien.
Hoe dan ook, keeping y'all posted! Previewtje van het nieuwe artwork:

beetje jammer van alle droneknakkers enzo maar goed, zitten echt wat geweldige bij 
mooie box trouwens, echt prachtig verzorgd! zacht prijsje ook!
Panic-nieuws: zoals je misschien nog wel weet had ik het plan opgevat een Buffy HNW tribute serie uit te gaan brengen met een tape voor elke aflevering (er staan twee previews op mijn bandcamp, Living Conditions en The Body). Deze gaat het licht zien mbv James Killick en zal dus uitgebracht worden op Vagary Records (de voortzetting van Sweet Solitude). Gezien de gigantische omvang van de serie bij eender welke oplage per tape (want 144 afleveringen) hebben we gekozen voor oplages van 5. Heb momenteel materiaal voor 15 tapes opgenomen en ben druk bezig met artwork. Afhankelijk van de logistiek zullen de tapes per 10 of 20 uitgebracht gaan worden (wel los te koop natuurlijk, want idioten die uiteindelijk de hele stapel thuis zullen hebben liggen zullen er behalve JK en mijzelf weinig zijn
). Tijdsspanne voor de hele serie durf ik nog niet te geven - tijdsdruk moet geen issue zijn namelijk, dus ik neem op wanneer het gaat en gebruik wat ik geschikt vind. Kan dus nog wel even duren voordat alle 144 tapes het levenslicht hebben gezien.
Hoe dan ook, keeping y'all posted! Previewtje van het nieuwe artwork:
0
jeko
geplaatst: 29 mei 2012, 15:58 uur
Ben wel benieuwd naar dit mega project. Misschien ben ik wel een van de idioten die ze allemaal wil hebben
Hoop dubwerk btw.
Hier nog een leuke podcast:
NO-CORE
Hoop dubwerk btw.
Hier nog een leuke podcast:
NO-CORE
0
geplaatst: 29 mei 2012, 17:06 uur
Benieuwd Sven. Echter de Giles als Fyarl aflevering mag je niet doen hoor, daar moet ik ooit nog eens een keer wat mee. 

0
sxesven
geplaatst: 29 mei 2012, 22:49 uur
A New Man 

Ik ga ze echt allemaal doen vrees ik, maar wat let je?

Ik ga ze echt allemaal doen vrees ik, maar wat let je?

0
geplaatst: 29 mei 2012, 23:43 uur
Ik had die afbeelding zo ongeveer in gedachten ja haha, maar er zijn genoeg leuke screenshots die ik kan maken uit die aflevering, dus dat komt wel goed. Tof!
0
sendotsklin
geplaatst: 30 mei 2012, 19:25 uur
Las vandaag in de Metro dat Worm dit jaar wellicht nog moet sluiten, in verband met extreme bezuinigingen van de gemeente. zou erg zonde zijn, veel gave concerten bijgewoond daar. en kom bijna wekelijks wel eventjes in de wormshop kijken.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 12:01 uur
Mijn inmiddels bejaarde EP "Rabbit Rape - Why Do Rabbits Rape Cats? " (16 minuten) gaat niet in Nederland uitkomen, aangezien een 2e verzendpoging van Leigh wederom is mislukt. Een belletje met TNT heeft niet mogen baten.
Mocht je de EP toch willen, mail even met Leigh: [email protected] .
Over een tijdje komt er uiteraard ook gewoon een nieuw project uit, die naar alle waaschijnlijkheid nog een stuk korter wordt trouwens.
Mocht je de EP toch willen, mail even met Leigh: [email protected] .
Over een tijdje komt er uiteraard ook gewoon een nieuw project uit, die naar alle waaschijnlijkheid nog een stuk korter wordt trouwens.
0
sxesven
geplaatst: 31 mei 2012, 14:18 uur
Mislukte verzendpoging - is het kwijtgeraakt in de post of is Leigh z'n poging het postkantoor te vinden mislukt?
Spijtig wel, ik was er wel voor te porren. Misschien meneer Stench zelf idd maar even mailen.
En erg jammer van Worm, hoewel ik er de laatste tijd concertgewijs niet zo veel boeiends voorbij zie komen. De shop is wel zo baas, zou het echt heel erg jammer vinden als die pleite ging
Spijtig wel, ik was er wel voor te porren. Misschien meneer Stench zelf idd maar even mailen.
En erg jammer van Worm, hoewel ik er de laatste tijd concertgewijs niet zo veel boeiends voorbij zie komen. De shop is wel zo baas, zou het echt heel erg jammer vinden als die pleite ging

0
geplaatst: 31 mei 2012, 14:26 uur
Tsjah, dat weet je maar nooit. Als ie in een dronken en depressieve bui (das bijna altijd) iets op de post doet, zal er wel eens wat misgaan, maar 2 keer op rij?
Neh, mijn bezorging is slecht in Houten, daar weet Jelle alles van.
TNT is mijn (bijna maandelijkse) klachten inmiddels ook al beu, maja als t niet beter wordt...
Neh, mijn bezorging is slecht in Houten, daar weet Jelle alles van.
TNT is mijn (bijna maandelijkse) klachten inmiddels ook al beu, maja als t niet beter wordt...
0
geplaatst: 1 juni 2012, 03:08 uur
Ah, uiteraard zijn er ook mensen die me liever kwijt willen: Rabbit Rape cdr's
alleen bij die ene dude vind ik "Comments: Brand New and Never Played item" toch wel jammer. Waarom niets eens de moeite genomen om te luisteren, alvorens door te verkopen? haha
alleen bij die ene dude vind ik "Comments: Brand New and Never Played item" toch wel jammer. Waarom niets eens de moeite genomen om te luisteren, alvorens door te verkopen? haha
0
sendotsklin
geplaatst: 5 juni 2012, 12:07 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Haha erg herkenbaar, in het verleden ook wel gezien.
Snap dat niet zo goed, nieteens de moeite nemen er naar te luisteren.
vind het vooral jammer dat het 9 van de 10 keer dingen zijn die mensen gratis van mij hebben gekregen, en dan vervolgens er geld voor proberen te vangen.
Maarja, we noisen gewoon lekker verder!

0
sxesven
geplaatst: 6 juni 2012, 20:54 uur
Vaak mensen die er een kleine distro op nahouden (Bodobulldog/To.Bo van Shit-Noise enz bijvoorbeeld, MCM, en zo nog wel een paar) en dus allemaal 'nieuwe' (niet ironisch bedoeld btw) dingen verkopen. Tja. Niet altijd trouwens hoor. Zo staat er nu ook een exemplaar van de horsing/Zebra Mu split te koop bij iemand die hem vorig jaar nog bij mij heeft gekocht... 'new, not played'. Spijtig.
Mensen die gratis verkregen shit doorverkopen zijn ernstig irritant idd, kom op zeg, geef die gratis shit dan weer lekker gratis weg als je het kut vindt. Ook een ernstige hekel aan van die kunstmatige hoge prijzen voor 'zeldzame' releases. Nou weet ik, hoe jammer ik het ook vind, dat het vrij 'done' is om je toffe Incapacitants-CD's voor €60 aan te bieden, maar als ik dan vrij recente HNW-releases die ik toch wel graag had willen hebben voor $40 in Richard Ramirez zijn lijstje zie staan dan kan ik dat toch wel zo irritant vinden... Donder op zeg, lekker 'scene' ben je dan. Als je een beetje liefde voor het hele gebeuren hebt verkoop je het voor een normale prijs aan liefhebbers. Nu staat het voor eeuwig te koop en heeft niemand er wat aan (Richard luistert het blijkbaar ook niet). Echt, dikke fu.
Enigszins related: het spook van de copyright waart ook in de HN-blogosphere rond en verschillende grote blogs zijn al gesommeerd te sluiten (Need a Hypocrite God Lying Goodness, Statis Fanatic) - het wordt allemaal vaag gehouden maar het schijnt dat Dom/Prurient/Hospital Recs er een advocaatje op heeft gezet. Beetje sneu. "BEST NOISE RELESEA EVAR LIMITED 8 COPY!!!!!!" uitverkocht? Dikke poep dan, horen zul je hem nooit. Gelukkig inspireert het hele gebeuren. Tim/Chinese Church schreef het volgende mooie gedichtje:
Kan ik me erg in vinden. Keep noising babes.
Btwizzle:

Jeuj!
Mensen die gratis verkregen shit doorverkopen zijn ernstig irritant idd, kom op zeg, geef die gratis shit dan weer lekker gratis weg als je het kut vindt. Ook een ernstige hekel aan van die kunstmatige hoge prijzen voor 'zeldzame' releases. Nou weet ik, hoe jammer ik het ook vind, dat het vrij 'done' is om je toffe Incapacitants-CD's voor €60 aan te bieden, maar als ik dan vrij recente HNW-releases die ik toch wel graag had willen hebben voor $40 in Richard Ramirez zijn lijstje zie staan dan kan ik dat toch wel zo irritant vinden... Donder op zeg, lekker 'scene' ben je dan. Als je een beetje liefde voor het hele gebeuren hebt verkoop je het voor een normale prijs aan liefhebbers. Nu staat het voor eeuwig te koop en heeft niemand er wat aan (Richard luistert het blijkbaar ook niet). Echt, dikke fu.
Enigszins related: het spook van de copyright waart ook in de HN-blogosphere rond en verschillende grote blogs zijn al gesommeerd te sluiten (Need a Hypocrite God Lying Goodness, Statis Fanatic) - het wordt allemaal vaag gehouden maar het schijnt dat Dom/Prurient/Hospital Recs er een advocaatje op heeft gezet. Beetje sneu. "BEST NOISE RELESEA EVAR LIMITED 8 COPY!!!!!!" uitverkocht? Dikke poep dan, horen zul je hem nooit. Gelukkig inspireert het hele gebeuren. Tim/Chinese Church schreef het volgende mooie gedichtje:
I believe the community owns art,
the artist gets too much credit;
"if you didn't do it someone else would have";
there's nothing worse than a painting being bought privately,
there's nothing worse than a release selling out;
keep it all in the museums,
keep all the mp3s on the internet -
and the wav files too,
with high quality scans.
the artist gets too much credit;
"if you didn't do it someone else would have";
there's nothing worse than a painting being bought privately,
there's nothing worse than a release selling out;
keep it all in the museums,
keep all the mp3s on the internet -
and the wav files too,
with high quality scans.
Kan ik me erg in vinden. Keep noising babes.
Btwizzle:

Jeuj!
0
sxesven
geplaatst: 6 juni 2012, 22:48 uur
had nog een lovende incapspost getiept maar internet vloog er plots uit hier dus alles weg D: morgen maar in der herkansing.
gewoon ff dan maar: Incaps is grooooooots
morgen bewijs
gewoon ff dan maar: Incaps is grooooooots

morgen bewijs

0
geplaatst: 7 juni 2012, 12:33 uur
Ziet er tof uit.
Mooie rant ook. Ennuh, Dom werkt de noise scene juist tegen? Das wel zielig. Man wordt ook steeds meer een verzuurde (ex-)noiser met hipster dromen. Al heb ik een hekel aan t woord hipster om iemand aan te duiden, je weet wel gelijk wat ik bedoel.
Mooie rant ook. Ennuh, Dom werkt de noise scene juist tegen? Das wel zielig. Man wordt ook steeds meer een verzuurde (ex-)noiser met hipster dromen. Al heb ik een hekel aan t woord hipster om iemand aan te duiden, je weet wel gelijk wat ik bedoel.
0
sendotsklin
geplaatst: 7 juni 2012, 23:27 uur
Volledig met je post eens Sven! 
Aankomende woensdag is er Traitors materiaal te horen tijdens stront op radio patapoe!
Net Rhinestone nog eens opgezet, die plaat blijft ook echt fenomenaal!!

Aankomende woensdag is er Traitors materiaal te horen tijdens stront op radio patapoe!
Net Rhinestone nog eens opgezet, die plaat blijft ook echt fenomenaal!!
0
jeko
geplaatst: 8 juni 2012, 13:04 uur
Laatst nog een bijdrage geleverd (track 21) aan een cassette compilatie project. Nu gratis te downloaden.
CCC #2
CCC #2
0
sendotsklin
geplaatst: 9 juni 2012, 22:03 uur
Vanmiddag een nieuw speeltje gebouwd bij worm onder toeziend oog van Yuri Landman 

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-ax2wCjvaYE[/embed]

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-ax2wCjvaYE[/embed]
0
jeko
geplaatst: 10 juni 2012, 08:00 uur
@ Sven, gister besteld 
@ Dennis, die gast doet wel toffe dingen. Bouwt ook voor S.Y. en Liars.

@ Dennis, die gast doet wel toffe dingen. Bouwt ook voor S.Y. en Liars.
0
sendotsklin
geplaatst: 17 juni 2012, 11:40 uur
Aangezien ik dit jaar toch niet op vakantie ga heeft mijn vakantiegeld een andere bestemming gekregen:

een hoop geld, maar het moest er toch een keer van komen!

0
sendotsklin
geplaatst: 19 juni 2012, 20:37 uur
De nieuwe Traitors tape is zo goed als af! 
er staat ook nog een Fils De Pute tape in de planning, ik verwacht beide volgendeweek af te hebben!
trouwens Sven en Jelle, ik ben ook bezig met materiaal voor splits met jullie. Nog een voorkeur qua lengte per project? en die traitors/horsing split eindelijk maar eens afmaken?

er staat ook nog een Fils De Pute tape in de planning, ik verwacht beide volgendeweek af te hebben!
trouwens Sven en Jelle, ik ben ook bezig met materiaal voor splits met jullie. Nog een voorkeur qua lengte per project? en die traitors/horsing split eindelijk maar eens afmaken?

0
Sietse
geplaatst: 19 juni 2012, 20:45 uur
Nieuwe noise track van mij
Niet heel bijzonder, maar ff als reactie op wat flauwekul op een ander forum waar ik actief ben.
Niet heel bijzonder, maar ff als reactie op wat flauwekul op een ander forum waar ik actief ben.
0
Sietse
geplaatst: 19 juni 2012, 20:46 uur
sendotsklin schreef:
Aangezien ik dit jaar toch niet op vakantie ga heeft mijn vakantiegeld een andere bestemming gekregen:
(afbeelding)
(afbeelding)
En vette aankoop...ik wil hem heel graag hebben maar niet voor het geld dat ze er voor vragen...
0
sxesven
geplaatst: 19 juni 2012, 20:52 uur
sendotsklin schreef:

woei

en ja, goed idee
damn
ik heb bijna zomervakantie, dus dan echt tijd 
0
sendotsklin
geplaatst: 20 juni 2012, 00:17 uur
Preview van de nieuwe Traitors tape, geen hnw op het moment. was weer tijd voor wat variatie 
http://soundcloud.com/trait...

http://soundcloud.com/trait...
0
jeko
geplaatst: 20 juni 2012, 07:41 uur
Sietse schreef:
(embed)
(embed)
happy hardcore

edit:
wow, da's even wennen die 'nieuwe' sxesven avatar.
* denotes required fields.