MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
sendotsklin
Thanks!

Mijn pc is ook langzaam tot zijn einde aan het komen, 3ehands ding. hij loopt nu om de 20 minuten vast en cd's afspelen zit er ook nietmeer in
Ik heb er totaal geen verstand van, dus binnekort maar eens bij mn broertje aankloppen voor wat computer tips haha

sxesven
Zaterdagmiddagfilmpjesdump

sxesven
heh

je wil bijna gillen, 'vijf voor $20 deal!', maar whutevz

echt he. naja in ieder geval heeft ze smaak,

sendotsklin
De nieuwe Sendot Sklin tape is eindelijk af!
ben er zelf enorm tevreden over, het is een C90 in een oplage van 8 stuks.

Kant A bevat 2 tracks van circa 20 minuten, beide zijn opnames van zelfgekraste locked grooves in een Music for the millions 7". eigenlijk had ik gewoon die 7" volgekrast met een schaar en het bleken dus locked grooves te zijn geworden, door mijn krasgeweld wel met een dikke laag crackle en hiss over de bestaande muziek heen.

Kant B bevat een 40 minuten lange loop van radio static/crackle opgenomen in een bos in noorwegen, door de fieldrecording heen heb ik een radio signalen opgevangen..terwijl er in een straal van dik 20 kilometer geen bewoonde wereld was.

De 7" die voor de A kant is gebruikt is na de opnames in stukken gebroken en iedere tape komt met een stukje van deze 7"

De hoesjes zijn al af enkel nog de tapes dubben, maar ik ben er duidelijk zeer enthousiast over

sxesven
Fuck. Yeah.

eh ja, wat Sven zei

sxesven
Vertaling van een tof en behoorlijk in-depth interview met Mikawa van eind 2011:

Any thoughts on the people you've performed with?