Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2006, 21:37 uur
Dat je blij bent dat MuMe het weer doet, hoewel je in de tussentijd leuk tikkertje hebt gespeeld 

0
geplaatst: 25 september 2006, 21:45 uur
Lukas schreef:
Dat je blij bent dat MuMe het weer doet, hoewel je in de tussentijd leuk tikkertje hebt gespeeld

jaa, dat had ik net precies

0
geplaatst: 25 september 2006, 21:49 uur
Dat je 650 Czech Kronen betaalt (en declareert
) alleen maar om ff op Music Meter te kijken
) alleen maar om ff op Music Meter te kijken
0
geplaatst: 25 september 2006, 22:06 uur
een luizige 206 euro voor 5200 kronen. Jij werkt bij een bank dus reken maar uit. ben ik niet zo goed in natuurlijk
Laat ff weten wat er uit komt
Laat ff weten wat er uit komt
0
geplaatst: 25 september 2006, 22:07 uur
EN op die bank ligt mijn zakjapanner, dus we laten het maar aan de declaratieafdeling.
0
geplaatst: 26 september 2006, 09:29 uur
Lukas schreef:
Was ooit een mooie column over in de Volkskrant. Twee jaar lang is bij elke keer AIVD in het nieuws bovendien consequent 'voorheen RVD' erachteraan gezegd. Vandaar
(quote)
Was ooit een mooie column over in de Volkskrant. Twee jaar lang is bij elke keer AIVD in het nieuws bovendien consequent 'voorheen RVD' erachteraan gezegd. Vandaar

Ben je niet in de war met de BVD?
0
geplaatst: 26 september 2006, 10:10 uur

Komt door die afkortingen he. Vraag maar aan c-moon. Voor meer informatie verwijs ik naar Nieuwspoort.

0
geplaatst: 26 september 2006, 19:48 uur
...dat je het idee hebt dat je bijna alleen nog maar aan het vergaderen bent.
0
geplaatst: 26 september 2006, 20:12 uur
...dat je het Review-topic erg leuk vind, ook al ben je niet tevreden over je eigen recensies.
0
geplaatst: 26 september 2006, 20:20 uur
Ik merk wel dat je er echt zin in moet hebben. Ik moet er ook nog 2 doen, maar wil er echt voor gaan zitten. En iedereen schrijft op zijn eigen manier, prima toch? Ik heb er geen moeite mee, je schrijft prima Ward! 

0
geplaatst: 26 september 2006, 20:28 uur
Ja, ik ben gewoon jaloers op de spitsvondigheid en originaliteit die sommige users hier ten toonspreiden in hun reviews. Maar zoals ik al zei vind ik het wel heel leuk om te schrijven en bovendien is het een prima manier om te beslissen welk album je gaat luisteren.
0
geplaatst: 26 september 2006, 20:31 uur
Klopt, een aantal users hebben pure schrijfkunst in zich, maar daar moeten mensen zich niet van laten afschrikken. Allemaal lekker doorgaan met schrijven, daar is deze site ook voor! Ik schrijf ook niet super, maar als je je ei maar kwijt kunt. En ik merk ook dat ik veel intenser naar muziek luister als ik een album moet gaan reviewen. Hef heeft zo zijn voordelen 

0
geplaatst: 26 september 2006, 20:31 uur
Ward schreef:
Ja, ik ben gewoon jaloers op de spitsvondigheid en originaliteit die sommige users hier ten toonspreiden in hun reviews.
Ja, ik ben gewoon jaloers op de spitsvondigheid en originaliteit die sommige users hier ten toonspreiden in hun reviews.
Heb ik ook altijd. Ik pretendeer best een beetje te kunnen schrijven (zou dan ook mijn werk moeten worden
), maar ik kan ook niet zo in muziek op gaan dat ik met allerlei prachtige metaforen voor de dag kan komen.
0
geplaatst: 26 september 2006, 20:41 uur
Ik vind niemand slecht schrijven eigenlijk. Lukas vind ik ook prima schrijven 

0
geplaatst: 26 september 2006, 20:48 uur
... dat je je ineens afvraagt waarom er nergens een topic is om toplijstjes voor beste nummers per jaar te spammen. En om er nu weer 42 bij te openen...
0
geplaatst: 26 september 2006, 21:04 uur
nieuwe topics voor openen of in de bestaande per album doen?
0
geplaatst: 26 september 2006, 21:15 uur
Zeg Aero, Yak of iemand anders, mogen er nieuwe topics geopend worden voor favoriete songs per jaar?
0
geplaatst: 26 september 2006, 21:42 uur
musicfriek schreef:
Klopt, een aantal users hebben pure schrijfkunst in zich, maar daar moeten mensen zich niet van laten afschrikken. Allemaal lekker doorgaan met schrijven, daar is deze site ook voor! Ik schrijf ook niet super, maar als je je ei maar kwijt kunt. En ik merk ook dat ik veel intenser naar muziek luister als ik een album moet gaan reviewen. Hef heeft zo zijn voordelen

Inderdaad, dat merk ik ook. Zo besefte ik bij het recenseren van Starsailor ineens dat hij eigenlijk gewoon mijn top 10 in moest.

0
handsome_devil
geplaatst: 26 september 2006, 21:50 uur
Ward schreef:
Heb ik ook

0
geplaatst: 27 september 2006, 00:05 uur
musicfriek schreef:
Zeg Aero, Yak of iemand anders, mogen er nieuwe topics geopend worden voor favoriete songs per jaar?
natuurlijkZeg Aero, Yak of iemand anders, mogen er nieuwe topics geopend worden voor favoriete songs per jaar?
0
handsome_devil
geplaatst: 27 september 2006, 15:30 uur
...dat je iPod de hele dag een duidelijke voorkeur voor Björk en Blood or Whiskey heeft gehad 

0
geplaatst: 27 september 2006, 22:28 uur
...Dat je het gevoel hebt dat als je morgenmiddag inlogd er zomaar ineens 10.000+ users zijn 

0
geplaatst: 27 september 2006, 23:18 uur
.... dat je blij bent dat het spinseizoen weer gestart is?
0
geplaatst: 30 september 2006, 14:00 uur
Dat je gewoon nog 2 dagen na een optreden helemaal vrolijk bent?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.