MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Dat je blij bent dat MuMe het weer doet, hoewel je in de tussentijd leuk tikkertje hebt gespeeld

Lin
Lukas schreef:
Dat je blij bent dat MuMe het weer doet, hoewel je in de tussentijd leuk tikkertje hebt gespeeld

jaa, dat had ik net precies

Dat je 650 Czech Kronen betaalt (en declareert ) alleen maar om ff op Music Meter te kijken

Wat doet de tsjechische kroon vandaag de dag?

een luizige 206 euro voor 5200 kronen. Jij werkt bij een bank dus reken maar uit. ben ik niet zo goed in natuurlijk Laat ff weten wat er uit komt

EN op die bank ligt mijn zakjapanner, dus we laten het maar aan de declaratieafdeling.

Lukas schreef:
(quote)

Was ooit een mooie column over in de Volkskrant. Twee jaar lang is bij elke keer AIVD in het nieuws bovendien consequent 'voorheen RVD' erachteraan gezegd. Vandaar

Ben je niet in de war met de BVD?

Ruby1966
Lijkt me wel ja

Status Seeker schreef:

Ben je niet in de war met de BVD?

Komt door die afkortingen he. Vraag maar aan c-moon. Voor meer informatie verwijs ik naar Nieuwspoort.

...dat je het idee hebt dat je bijna alleen nog maar aan het vergaderen bent.

...dat je het Review-topic erg leuk vind, ook al ben je niet tevreden over je eigen recensies.

Ik merk wel dat je er echt zin in moet hebben. Ik moet er ook nog 2 doen, maar wil er echt voor gaan zitten. En iedereen schrijft op zijn eigen manier, prima toch? Ik heb er geen moeite mee, je schrijft prima Ward!

Ja, ik ben gewoon jaloers op de spitsvondigheid en originaliteit die sommige users hier ten toonspreiden in hun reviews. Maar zoals ik al zei vind ik het wel heel leuk om te schrijven en bovendien is het een prima manier om te beslissen welk album je gaat luisteren.

Klopt, een aantal users hebben pure schrijfkunst in zich, maar daar moeten mensen zich niet van laten afschrikken. Allemaal lekker doorgaan met schrijven, daar is deze site ook voor! Ik schrijf ook niet super, maar als je je ei maar kwijt kunt. En ik merk ook dat ik veel intenser naar muziek luister als ik een album moet gaan reviewen. Hef heeft zo zijn voordelen

Ward schreef:
Ja, ik ben gewoon jaloers op de spitsvondigheid en originaliteit die sommige users hier ten toonspreiden in hun reviews.

Heb ik ook altijd. Ik pretendeer best een beetje te kunnen schrijven (zou dan ook mijn werk moeten worden ), maar ik kan ook niet zo in muziek op gaan dat ik met allerlei prachtige metaforen voor de dag kan komen.

Ik vind niemand slecht schrijven eigenlijk. Lukas vind ik ook prima schrijven

... dat je je ineens afvraagt waarom er nergens een topic is om toplijstjes voor beste nummers per jaar te spammen. En om er nu weer 42 bij te openen...

Wel leuk idee zeg! Favoriete songs van elk jaar.

Ruby1966
musicfriek schreef:
Wel leuk idee zeg! Favoriete songs van elk jaar.

zeker

nieuwe topics voor openen of in de bestaande per album doen?

Zeg Aero, Yak of iemand anders, mogen er nieuwe topics geopend worden voor favoriete songs per jaar?

musicfriek schreef:
Klopt, een aantal users hebben pure schrijfkunst in zich, maar daar moeten mensen zich niet van laten afschrikken. Allemaal lekker doorgaan met schrijven, daar is deze site ook voor! Ik schrijf ook niet super, maar als je je ei maar kwijt kunt. En ik merk ook dat ik veel intenser naar muziek luister als ik een album moet gaan reviewen. Hef heeft zo zijn voordelen

Inderdaad, dat merk ik ook. Zo besefte ik bij het recenseren van Starsailor ineens dat hij eigenlijk gewoon mijn top 10 in moest.

handsome_devil
Ward schreef:
Ja, ik ben gewoon jaloers op de spitsvondigheid en originaliteit die sommige users hier ten toonspreiden in hun reviews.

Heb ik ook

musicfriek schreef:
Zeg Aero, Yak of iemand anders, mogen er nieuwe topics geopend worden voor favoriete songs per jaar?
natuurlijk

handsome_devil
...dat je iPod de hele dag een duidelijke voorkeur voor Björk en Blood or Whiskey heeft gehad

...Dat je het gevoel hebt dat als je morgenmiddag inlogd er zomaar ineens 10.000+ users zijn

.... dat je blij bent dat het spinseizoen weer gestart is?

L_T_B schreef:
.... dat je blij bent dat het spinseizoen weer gestart is?

Was het gestopt dan ?
Maar in ieder geval, zeker weten!

Dat je gewoon nog 2 dagen na een optreden helemaal vrolijk bent?

Ja, best vaak, en soms ook de dag dat je kaartjes koopt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:01 uur

geplaatst: vandaag om 05:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.