Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2006, 17:41 uur
..dat je al voor de 4e keer achter elkaar met dikke cijfers verliest met voetballen, maar er toch heel veel lol in hebt?
0
geplaatst: 24 september 2006, 20:58 uur
gemaster schreef:
..dat je al voor de 4e keer achter elkaar met dikke cijfers verliest met voetballen, maar er toch heel veel lol in hebt?
Dat ken ik ook, maar dan meestal 8 keer achter elkaar

0
geplaatst: 24 september 2006, 21:00 uur
... dat je ondanks een paar overwinningen op rij de lol juist kwijt bent.
0
geplaatst: 24 september 2006, 21:02 uur
Yep, ben daarom twee jaar geleden na 35 jaar voetballen gestopt
0
geplaatst: 24 september 2006, 21:23 uur
Aha. Kunnen jullie dan niet even tegen ons spelen, 1 keertje winnen lijkt me namelijk wel leuk

0
geplaatst: 24 september 2006, 21:47 uur
..Dat je het eigenlijk best leuk vind dat dat hypernerveuze kleine Italiaantje wereldkampioen is geworden 

0
geplaatst: 24 september 2006, 21:48 uur
DaarGaJeFaber schreef:
..Dat je het eigenlijk best leuk vind dat dat hypernerveuze kleine Italiaantje wereldkampioen is geworden

Forza Paolo Bettini
0
geplaatst: 24 september 2006, 22:02 uur
DaarGaJeFaber schreef:

Ik ook
Was ook gewoon de sterkste vandaag.
0
geplaatst: 24 september 2006, 22:05 uur
Puntje-van-de-stoel-finale trouwens. Ik heb de hele dag gevolgd. Het was een hele zit, maar met zo´n finale de moeite waard.
0
geplaatst: 24 september 2006, 22:26 uur
Dat je het wel kicken vind als je hoezen zit te verbeteren en hoeveel mooier de nieuwe er dan uit ziet?
0
geplaatst: 24 september 2006, 22:31 uur
Die gast is nu dus Italiaans, Wereld, en Olympisch kampioen. Ik ben benieuwd hoe hij dat allemaal in één tenue gaat integreren.
Paolo Bettini, de levende zuurstok

0
geplaatst: 24 september 2006, 23:25 uur
gemaster schreef:
Aha. Kunnen jullie dan niet even tegen ons spelen, 1 keertje winnen lijkt me namelijk wel leuk
(quote)

Wij doen zaalvoetballen, maar de meeste zijn toch veldvoetballers. Partijtje zou leuk zijn. Wij gaan voor een gelijkspelletje

0
geplaatst: 25 september 2006, 12:47 uur
... dat je het idee krijgt dat het koningshuis meer en meer op een konijnenhok begint te lijken. Maxima is alweer zwanger.
0
geplaatst: 25 september 2006, 12:50 uur
rayman schreef:
... dat je het idee krijgt dat het koningshuis meer en meer op een konijnenhok begint te lijken. Maxima is alweer zwanger.
En ze zijn alweer dankbaar en blij...

0
geplaatst: 25 september 2006, 13:18 uur
rayman schreef:
*zucht*

0
geplaatst: 25 september 2006, 14:45 uur
Jeetje, die Willem Alexander rampestampt er ook op los, zeg, met z'n oranje zaad.
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:04 uur
Nicolage Rico schreef:
Jeetje, die Willem Alexander rampestampt er ook op los, zeg, met z'n oranje zaad.
Blauw zaad he...
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:04 uur
Nicolage Rico schreef:
Kijk maar uit, voor je het weet heb je de AIVD achter je aan

0
geplaatst: 25 september 2006, 15:53 uur
...dat de DVD speler van de pc zoveel herrie maakt dat hij zowat boven de muziek uitkomt? 

0
geplaatst: 25 september 2006, 18:04 uur
rayman schreef:
Netjes toch. Als je het financieel aan kunt meer dan twee kinderen te krijgen, waarom niet. Is alleen maar goed voor ze.
0
geplaatst: 25 september 2006, 18:20 uur
*** ruikt weer een kans om aangetrouwde familie te worden
0
geplaatst: 25 september 2006, 18:36 uur
herman schreef:
Netjes toch. Als je het financieel aan kunt meer dan twee kinderen te krijgen, waarom niet. Is alleen maar goed voor ze.
(quote)
Voor iemand die wordt gevolgd door de AIVD een verstandige reactie.

0
geplaatst: 25 september 2006, 18:43 uur
BoordAppel schreef:
...dat de DVD speler van de pc zoveel herrie maakt dat hij zowat boven de muziek uitkomt?

lol.. ja dat heb ik ook ja..
0
Jornaquin
geplaatst: 25 september 2006, 19:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Geef hem eens ongelijk, voordat je het weet zit Maxima weer op de Argentijnse soja plantages.
0
geplaatst: 25 september 2006, 19:59 uur
psychonaatje schreef:
Of de RVD.
(quote)
Of de RVD.
Nee, de AIVD, voorheen RVD

0
geplaatst: 25 september 2006, 20:00 uur
0
geplaatst: 25 september 2006, 20:07 uur
Reijersen schreef:
Bestaat allebei toch nog, los van elkaar.
(quote)
Bestaat allebei toch nog, los van elkaar.
Was ooit een mooie column over in de Volkskrant. Twee jaar lang is bij elke keer AIVD in het nieuws bovendien consequent 'voorheen RVD' erachteraan gezegd. Vandaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.