MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
handsome_devil
Cath schreef:
Dat je gewoon nog 2 dagen na een optreden helemaal vrolijk bent?

Na Morrissey op pinkpop was ik een maand hyperactief en vrolijk En word nog steeds helemaal vrolijk als ik er aan terugdenk

Cath schreef:
Dat je gewoon nog 2 dagen na een optreden helemaal vrolijk bent?

, 2 maand is ook wel normaal en ik word nog steeds vrolijk als ik denk aan het Anathema-concert een half jaar terug

...dat je je na dit te zeggen opeens realiseert hoe snel de tijd gaat?

handsome_devil
..dat je een proef voor scheikunde moet uitwerken, maar je geen idee hebt hoe je moet berekenen hoeveel watermoleculen er samengaan met 'droog' aluin

handsome_devil
...dat je 10 minuten later het licht gezien hebt

Het aluin was nat?

Chemie... Ik heb twee uur wetenschappen per week, en dat vind ik al te veel, dus ik pas hier

handsome_devil
gemaster schreef:
Het aluin was nat?

zoiets ja

...dat je op een vrijdagmiddag zo moe bent dat je even in je bed gaat liggen en onvermijdelijk direct in slaap valt. Als je vervolgens om 17.33 weer wakker wordt, vind je het onglofelijk dat je zolang hebt geslapen... Daarna dringt het tot je door dat je eigenlijk moest werken op zaterdagochtend, dus je rent in paniek naar beneden bedenkend wat voor passend excuus je moet verzinnen. Wanneer je ouders je extreem raar aan lopen te kijken, dringt het langzaam door... het is nog vrijdag

Lin
hahahahaha

nee, heb ik nooit

Een variant op die heb ik wel gehad, nevyn .

Ook een variant ervaren, paar jaar geleden...

Tijdens mn ochtend dienst, om 5.10uur halverwege (in de auto) bedenken dat het toch wel raar rustig is vandaag...."het is zaterdag"

Ik heb het ook wel 's gehad. Ik woon tegenover een lagere school en als ik langer kan slapen word ik vaak wakker van de schoolbel om kwart over 8. Heb een keer uren liggen wachten tot de schoolbel kwam. Was er van overtuigd dat het al heel laat was, maar achteraf bleek ik om 5 uur al wakker te zijn geworden.

Ouwe schreef:
Ook een variant ervaren, paar jaar geleden...

Tijdens mn ochtend dienst, om 5.10uur halverwege (in de auto) bedenken dat het toch wel raar rustig is vandaag...."het is zaterdag"

Dát herken ik wel ja. Heeeeeeeeel vervelend.

Ja, herkenbaar. Normaal moet ik om 6.15 uit bed, maar vorig jaar was ik een keer om 2.15 uit bed gegaan (gewoon denkend dat het 6.15 is), gedoucht, naar beneden, brood klaargemaakt. Komt opeens mijn vader naar beneden in de veronderstelling dat ik een inbreker was. Prachtig

Dat is wel heel erg ja.

Mijn vriendin ging een keer ´s nacht rond half drie douchen. Komt volledig in paniek de slaapkamer in rennen. Shit, ik ben te laat. Bel mijn werk dat ik er aan kom. Doe iets!! Wat zit je nou stom te grijnzen.

Schatje, droog je af en kom maar weer lekker liggen. Je mag nog 4 uur plat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:01 uur

geplaatst: vandaag om 05:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.