menu

Overig / Algemeen / Wat is je beltoon?

zoeken in:
avatar van HiLL
Ik weet het geen hoog intellectueel gehalte heeft dit topic. Maar anno 2006 kunnen we van alles en nog wat als beltoon instellen. Heb jij een leuke beltoon (realtone, polyfonisch) van je favoriete artiest? Deel het met ons! Ik heb een saaie Nokia 6100 beltoon dus. En hij staat altijd op trillen.

avatar van HammerHead
Gewoon een standaard tring geluid, het is immers een.... TELEFOON! Al die idiote ring-tones zouden verboden moeten worden.

avatar van HiLL
HammerHead schreef:
Gewoon een standaard tring geluid, het is immers een.... TELEFOON! Al die Idiote ring-tones zouden verboden moeten worden.


avatar van Onderhond
"polyphonisch" ?

avatar van HiLL
Och foutje. Held.

avatar van Onderhond
Ik bedoelde vooral "... en wtf is dat ?"

avatar van HiLL
Onderhond schreef:
Ik bedoelde vooral "... en wtf is dat ?"

huh? Je meent het?

avatar van Onderhond
Naast het niet kijken van TV ben ik ook erg bedrijvig in het niet meedoen aan de hele GSM shit .

Ik kan me er echt niks bij voorstellen.

avatar van aERodynamIC
Realtone:

Algemeen: het telefoongeluid van de serie 24

Partner: Eple van Royksopp

En verder heb ik er nog andere realtones in staan (om zo af en toe eens te rouleren, wat eigenlijk nooit vookomt *lol*): I feel good-James Brown, Hello I Love You- The Doors, Rock 'n Roll- Daft Punk, Hey Boy Hey Girl-Chemical Brothers en 2 speciaal gecomponeerde tunes, nl. very annoying ringtone (erg funky) en dr. break (ook behoorlijk funky).

De laatste 2 zijn hier te vinden en daar hebben erg originele en leuke ringtones: http://ringtonesociety.com/


avatar van VanDeGriend
Ik heb ook dat beltoontje van CTU. tuutuu tuduuuuuuu

avatar van HiLL

Cool! Jij hebt I'm Only Sleeping van the Beatles dus?

avatar van Arno
HammerHead schreef:
Gewoon een standaard tring geluid, het is immers een.... TELEFOON! Al die Idiote ring-tones zouden verboden moeten worden.

Helemaal mee akkoord

avatar van The Scientist
Ik heb een mp3-tje als beltoon...

en wel de aankondigingsmuziek van Borat in Ali G, lekker vrolijk deuntje, en de associatie met Borat kan ook geen kwaad

Ook een lekker volume en lekker opvallend.

avatar van Jordy
Onderhond schreef:
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.


De naam beschijft anders uitstekend wat het is een ringtone waarbij gebruik wordt gemaakt van meerdere geluiden (tegelijk).

Die van mij trilt ook alleen maar, vind het nogal een droevige manier om een gebrek aan aandacht te componseren, een ringtone

avatar van HammerHead
Wat ik tegenwoordig ook steeds vaker tegenkom: jongeren die ongegeneerd keihard hun muziek door hun telefoon laten knallen, dus zonder hoofdtelefoontje. Bijzonder irritant.

avatar van aERodynamIC
Ach ik mag ze dan wel hebben: ze gaan nauwelijks af

Ik gebruik dat ding eigenlijk nauwelijks.

En ik zet hem vaak uit: niets zo erg als hard pratende mensen in bv. de trein.
Dus als ie dan eens gaat durf ik alleen maar te fluisteren. Raar, ik weet het

avatar van The Scientist
HammerHead schreef:
Wat ik tegenwoordig ook steeds vaker tegenkom: jongeren die ongegeneerd keihard hun muziek door hun telefoon laten knallen, dus zonder hoofdtelefoontje. Bijzonder irritant.


Daar heb ik ook last van ja... gelukkig gaat mijn koptelefoon ook flink hard

avatar van sq
sq
Mijn ringtoon heet geloof ik 'communicator#2'.

avatar van BoordAppel
Fuck ringtones. De trilfunctie heerst.

avatar van The Scientist
Ik moet ook zeggen dat ik hem zelden aan heb staan, mijn ringtone, meestal staat ie in de stille modus. Mijn ringtone (Borat dus) werkt echter ook zeer goed als wekker.

avatar van HiLL
BoordAppel schreef:
Fuck ringtones. De trilfunctie heerst.


avatar van Ward
Meestal staat mijn telefoon op trilfunctie met het geluid uit. Maar anders heb ik Mylo - Drop the Pressure als ringtone.

Hier ook de trilfunctie, het vraagt weinig aandacht en is gewoon het meest functioneel. Hoef je ook nooit bang te zijn dat ie afgaat op plaatsen waar dat niet mag

Sietse
Onderhond schreef:
"polyphonisch" ?


Je hebt monophone geluiden, geluiden van maar een noot te gelijk. Polyphone is meerdere tonen te gelijk. Het zijn al eeuwen oude termen, zo is een trompet monophone en een piano polyphone.
Dat is het enige, heeft dus eigenlijk niet zo heel veel met telefoons te maken, alleen dat tegenwoordig de gemiddelde telefoon dus polyphone dingen kan doen.

Sietse
mijn ringtoon is een combi van tril en Tsukimono - Dada Poem for S.

Binnenkort ga ik weer nieuwe muziek op mijn telefoon aka mp3speler zetten en dan waarschijnlijk (eindelijk) over op de merzbow ringtone (of ik zet hem toch weer terug naar die ene piep die ik heel goed hoorde)
(ik gebruik dus mp3's)

word trouwens maar heel weinig gebeld (ongeveer 1x in de 2 a 3 dagen, dus het valt allemaal wel mee)

Ruby1966
Mijn algemene ringtoon is The Drugs Don't Work van The Verve.
Voor mijn zoon heb ik Hey Ya van Outkast ingesteld.
Voor husband heb ik Stairway To Heaven van Led Zeppelin.
Voor mijn beste vriendin Tainted Love van Soft Cell.
En voor mijn goede collega The Scientist van Coldplay.

avatar van herman
Ik heb hem ook altijd op trilfunctie staan, behalve 's ochtends en als ie in de oplader zit. Zou niet eens weten hoe ik liedjes in mijn telefoon moet zetten.

avatar van Metalhead88
Polyphoontje van Metallica - Battery, verder componeer ik ze zelf gewoon:P

maja, trilfunctie ruleed idd

avatar van Paalhaas
Dave Brubeck - Take five

Gast
geplaatst: vandaag om 14:53 uur

geplaatst: vandaag om 14:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.