MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat is je beltoon?

zoeken in:
Ik heb geen mobiele telefoon!

L_T_B schreef:
Ik heb geen mobiele telefoon!

Ik zit er aan te denken om ook mobielloos te worden.

Yak
Ik zou dit topic eigenlijk wel willen samenvoegen met deze, maar helaas onmogelijk.

ettettummu schreef:
'k heb zo'n ding niet en zal 'm ook nooit kopen
iedereen roept maar dat 't altijd handig is om altijd bereikbaar te zijn' maar zijn dag en nacht bezig met de domste spelletjes of SMS-jes (waar ben je en wat ben je aan het doen-onzin)

als ze me nodig hebben lukt ze dat echt wel

Ik heb geen vaste telefoonlijn en wil graag bereikbaar zijn voor zieke familie die niet zo vertrouwd is met e-mail en ook niet zomaar even langs kan komen, voor het geval 'dat'. SMS'en doe ik verder ook niet veel; ik bel liever, da's goedkoper.

Electro_
Ik heb al sinds november 2005 geen beltegoed meer gehad. Gebruik m'n telefoon de laatste tijd alleen om te kijken hoe laat het is als ik op school zit.

Beltoon? Heb ik eigenlijk niet. Staat constant op vibreren.

Toine Rorije
Echt waar? Lijkt me bijzonder onprettig. Die van mij vibreert alleen als ik gebeld word.
Ik heb trouwens nog nooit een beltoon gehad, die willen nog wel eens op de verkeerde momenten af gaan. Zelfs op momenten dat het wel kan, lijkt het mij op een of andere manier gênant.

Electro_
Toine Rorije schreef:
Echt waar? Lijkt me bijzonder onprettig. Die van mij vibreert alleen als ik gebeld word.

Dat bedoelde ik natuurlijk ook he.

Ik heb al sinds november 2005 geen beltegoed meer gehad.

Pas maar op. Ik heb dat ook lange tijd niet meer opgewaardeerd en toen had Vodafoon doodleuk mijn nummer geblokkeerd.

Oja, en weet iemand toevallig een betrouwbare site voor mobiele telefoons . De mijne moet ik nu toch echt te grave dragen.

Kos
Ik had vroeger altijd de Simpsons theme .

En ook Nuthin' but a G thang van Dre heel lang. (dat hoge geluidje tuudududududuuuuuu duduuuududuuuuu )

Nu alleen een saaie .

Coldplay - Clocks maar dan wel de realtone .

Rammstein - Mutter

Een simpele ouderwets klinkende tring-tring...

Yak
sushi schreef:
Een simpele ouderwets klinkende tring-tring...

Moet je er wel zo eentje bij kopen natuurlijk

(afbeelding)

Een jordaanse kroegzanger die het volgende zingt op zn plat amsterdams:

Kim (= mijn naam), er jeukt wat je zak, neem nou je telefoon op en leuter op je gemak, Kim er is iemand aan de lijn, oh ow, wie zou het nou weer zijn.

Erg charmant als je telefoon in de les nog aanstaat

SelmaDuim

SelmaDuim
Freezepop - Duct Tape My Heart

Electro_
Alter Ego - Rocker en MYLO - Otto's Journey afgewisseld

SelmaDuim

Op m'n Nokia 3410 staat een beltoon die Extreme Agression van Kreator zou moeten voorstellen, maar ik kan het er maar amper in herkennen. Blijft er toch opstaan wegens gebrek aan beters.

Die van mij trilt alleen maar ...

(En dat is wat mij betreft al teveel herrie )

Chainsaw schreef:
Die van mij trilt alleen maar ...

(En dat is wat mij betreft al teveel herrie )

Ben je niet in war met iets anders!

lambf
Ik heb de standaard tring die op mijn mobiel al stond ingesteld.

O nee, ik heb er eentje gemaakt die ik gebruik en dat is een lange en storende pieptoon, zodat je wel moet opnemen.
(Gelukig word ik haast nooit gebeld )

Snappy schreef:
(quote)

Ben je niet in war met iets anders!

Zijn dáár dan ringtones voor?

Kan iemand me helpen aan een realtone van het theme van Pulp Fiction Misirlou of zoiets heet het. Ik heb een mooi nieuw telefoontje en kan alleen maar mono uitvoeringen vinden?
Bij voorbaat dank, Carol

kun je niet gewoon het liedje wat je bedoelt op je computer downloaden en via een USB kabeltje of bluetooth van je computer op je telefoon zetten?

The Arcade Fire - Haiti (de eerste 20 seconden). Op pc gezet, geknipt, omgezet in mp3, geupload naar de telefoon

Anthony Hamilton - Comin' From Where I'm From

dEUS - Suds & Soda. Ik geneer mezelf de ruimte uit, maar ik laat hem er toch lekker op staan

Love Generation - Bob SinClair

Gast
geplaatst: vandaag om 16:10 uur

geplaatst: vandaag om 16:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.