Overig / Algemeen / Wat is je beltoon?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:25 uur
Knettergek word ik van die koelereherrie de godsganse dag op mijn werk. Iedereen heeft zo´n ding, met allemaal een ander geluidje. Rot op. Dauw hem in je broekzak en zet dat ding op trillen. Ik heb hem meestal op "stil" staan. Als iemand me nodig heeft spreekt ie maar wat in.
0
The Light
geplaatst: 6 februari 2006, 21:34 uur
rayman schreef:
Knettergek word ik van die koelereherrie de godsganse dag op mijn werk. Iedereen heeft zo´n ding, met allemaal een ander geluidje. Rot op. Dauw hem in je broekzak en zet dat ding op trillen. Ik heb hem meestal op "stil" staan. Als iemand me nodig heeft spreekt ie maar wat in.
Precies, een vreselijke uitvinding. En die mensen hebben elke week een andere, en dan nog presteren ze het dat die nieuwe nog irritanter is dan de vorige.
Het ergste vind ik nog dat ik op mijn mobiel geen eens een normale toon heb staan. Eerst trilt hij drie keer en dan komt er een halfgare drumsolo...
En ik zet hem niet alleen op trillen omdat hij niet altijd in mijn broekzak zit.
0
geplaatst: 6 februari 2006, 22:41 uur
Ik vind het eigenlijk wel aardig dat je je telefoon het geluidje kan geven dat je zelf wilt. Volledig nutteloos, maar ik heb me bij het uitzoeken naar een leuke ringtone er kostelijk mee vermaakt. Ik heb gezocht naar mp3tjes die ten eerste de moeite waard waren om als ringtone te hebben, en ten tweede een intro had, die in ieder geval ergens een raakvlak heeft met het afgaan van een telefoon.
O.a. Ready, Steady Go van Paul Oakenfold en Untitled van Interpol waren opties (maar die hoor je niet zo goed en laat tevens elke oproep klinken als een slecht-nieuws-bericht
). Dus t is Cold Sun of Circumstance van dEUS geworden, en nee: dus niet alleen omdat het mn favoriete bandje is
.
BTW: bij mij staat ook 95% van de tijd mn telefoon op trillen, dus het uitzoeken was boeiender dan nu het gebeld worden
.
O.a. Ready, Steady Go van Paul Oakenfold en Untitled van Interpol waren opties (maar die hoor je niet zo goed en laat tevens elke oproep klinken als een slecht-nieuws-bericht
). Dus t is Cold Sun of Circumstance van dEUS geworden, en nee: dus niet alleen omdat het mn favoriete bandje is
.BTW: bij mij staat ook 95% van de tijd mn telefoon op trillen, dus het uitzoeken was boeiender dan nu het gebeld worden
.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 10:40 uur
HammerHead schreef:
Gewoon een standaard tring geluid, het is immers een.... TELEFOON! Al die idiote ring-tones zouden verboden moeten worden.
Gewoon een standaard tring geluid, het is immers een.... TELEFOON! Al die idiote ring-tones zouden verboden moeten worden.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 10:58 uur
Family Affair - Mary J. Blige
of
Break Ya Neck - Busta Rhymez
of
Crazy - Seal
of
Break Ya Neck - Busta Rhymez
of
Crazy - Seal
0
geplaatst: 15 februari 2006, 12:03 uur
Op dit moment 'Let it be' van de beatles. Telefoon van mijn zusje gekregen en ik heb geen idee hoe ik er wat anders in moet zetten.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 18:56 uur
Eigenlijk ben ik niet zo van de ringtones, maar heb er toevallig een paar gekregen van een vriendinnetje. Ik heb nu Ain't no mountain high enough een lekker vrolijk nummertje 

0
geplaatst: 15 februari 2006, 23:14 uur
Aangezien ik een nieuwe GSM heb een update:
Ik heb Mardy Bum van the Arctic Monkeys als beltoon nu.
Ik heb Mardy Bum van the Arctic Monkeys als beltoon nu.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 23:33 uur
Als ik hem niet uit heb staan (90% van de tijd staat hij uit) heb ik nu 65daysofstatic - The Fall of Math erop, het eerste stuk met die explosie (voor de mensen die het wat zegt). Dit werkt ook absurd goed als wekker, als ik hier niet van wakker wordt is het ook maar beter voor me dat ik blijf liggen.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 23:38 uur
Ik heb er drie:
The Incredible Bongo Band - Apache
Paradisio - Bailando
Crystal Waters - Gypsy Woman

Ik heb wel een 'eerst trilfunctie dan ringtone'-profiel aanstaan.
Paradisio - Bailando
Crystal Waters - Gypsy Woman

Ik heb wel een 'eerst trilfunctie dan ringtone'-profiel aanstaan.
0
geplaatst: 16 februari 2006, 16:39 uur
T.O. schreef:
Da's wel een hele goede inderdaad! Als je dan toch een beltoon neemt...

0
geplaatst: 16 februari 2006, 17:07 uur
Ik heb geeneens meer een mobiele telefoon 
Dat weerhield me er trouwens niet van om the Boys are back in town van Thin Lizzy op mijn moeders mobieltje te zetten..

Dat weerhield me er trouwens niet van om the Boys are back in town van Thin Lizzy op mijn moeders mobieltje te zetten..

0
geplaatst: 16 februari 2006, 21:41 uur
tom helsen - rocket
of
john mayer - heavier things (een aanrader, begint heel rustig maar herkenbaar)
en een paar personen mogen aangekondigd worden door jimmy eat world -sweetness
of
john mayer - heavier things (een aanrader, begint heel rustig maar herkenbaar)
en een paar personen mogen aangekondigd worden door jimmy eat world -sweetness
0
geplaatst: 17 februari 2006, 00:55 uur
HiLL schreef:
Wow geen GSM...hmm das knap!
Wow geen GSM...hmm das knap!
Ik heb er eerlijk gezegd ook pas sinds een jaar eentje, omdat ik sindsdien geen vaste tel. lijn meer heb. Maar ik laat 'm ook vaak gewoon thuis liggen als ik weg ga.
De mensheid is tenslotte al eeuwenlang niet op elk moment bereikbaar geweest, dat behoort dus nog steeds tot de mogelijkheden.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 11:00 uur
Dat ben ik met je eens HH, maar helemaal zonder zou bij mij niet kunnen.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 11:04 uur
Tuurlijk kunnen we helemaal zonder. Hebben we altijd gekund.
Maar eerlijk is eerlijk; als mijn vriendin de deur uitgaat zonder dat ding ben ik niet blij met haar. Sta je dan met panne langs de weg, zonder mobiel. Dan ben je goed zuur.
In andere gevallen ben ik mijn mobiel liever kwijt dan rijk.
Maar eerlijk is eerlijk; als mijn vriendin de deur uitgaat zonder dat ding ben ik niet blij met haar. Sta je dan met panne langs de weg, zonder mobiel. Dan ben je goed zuur.
In andere gevallen ben ik mijn mobiel liever kwijt dan rijk.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 11:11 uur
Ik begrijp dat jullie wat oudere mensen dat misschien wel kunnen.... hahaha 

0
geplaatst: 17 februari 2006, 12:08 uur
Mwa. Ik sms me de hele dag ongans. Dus ik snap de leukigheid wel van die apparaten. Maar zonder zo'n ding houdt mijn leven echt niet op.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 15:17 uur
Ik heb geen mobiel meer, en in de tijd dat ik hem nog wel had stond altijd de trilfunctie aan. 

0
geplaatst: 18 februari 2006, 02:29 uur
Ook bij mij staat ie vrijwel altijd op de trilfunctie, zeker omdat ik voor m'n werk nogal veel gebeld wordt en ik het uitermate irritant en storend vind als dat elke keer met een hoop herrie gepaard zou moeten gaan.
Toch heb ik mezelf ook schuldig gemaakt aan het downloaden van 2 ringtones:
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Dick Dale & His Del-Tones - Misirlou [Pulp Fiction]
Toch heb ik mezelf ook schuldig gemaakt aan het downloaden van 2 ringtones:
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Dick Dale & His Del-Tones - Misirlou [Pulp Fiction]
0
geplaatst: 13 maart 2006, 00:50 uur
'k heb zo'n ding niet en zal 'm ook nooit kopen
iedereen roept maar dat 't altijd handig is om altijd bereikbaar te zijn' maar zijn dag en nacht bezig met de domste spelletjes of SMS-jes (waar ben je en wat ben je aan het doen-onzin)
als ze me nodig hebben lukt ze dat echt wel
iedereen roept maar dat 't altijd handig is om altijd bereikbaar te zijn' maar zijn dag en nacht bezig met de domste spelletjes of SMS-jes (waar ben je en wat ben je aan het doen-onzin)
als ze me nodig hebben lukt ze dat echt wel
* denotes required fields.