MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Vraag van de dag #3

zoeken in:
dix schreef:
Ik zit mij te bedenken dat er users meelezen die gemeenschap hebben terwijl Radiohead te horen is. Misschien zelfs met elkaar.
Bedoel je nu, terwijl ze meelezen?

Slowgaze schreef:
Ik verbied mijn ouders, Michael Stipe en Rudi S om antwoord te geven op deze vraag.

Ik wist niet dat Rudi S en Michael Stipe jouw ouders waren.

Verklaart nochtans een heleboel.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik wist niet dat Rudi S en Michael Stipe jouw ouders waren.

Verklaart nochtans een heleboel.

Waarom denk jij anders dat hij mijn grappen leuk vindt.

Tsja, vraag van de dag:

Op welk nummer beleef (of beleefde) jij het meest plezier (hoogtepunt) terwijl je de liefdesdaad bedrijft (of hebt bedreven) of ‘een nummertje’ maakt(e).

- Meneer (ja, ik moet nu wel): Mirrorball van Elbow. Lekker ritme ook. Aanrader !
- angelin: tegenwoordig gebeurt alles zonder muziek, maar in 'the before time', lang geleden inmiddels, schuurde ik mijn tong op Keith Sweat, R Kelly en Jodeci. De dames waren vrijwel altijd ouder dan ik.
-dix: Anything (Viva!) van Scraping Foetus Off The Wheel, nou goed. [/quote]
- ZAP!: iets van De Raggende Manne, maar als er wat meer tijd is Die Zauberflöte natuurlijk…
- Kramer: Angine de Poitrine. Of O-Zone.
- Fathead: de Stoopjes - Bananen met Slagroom

Tsja, vraag van de dag:

Op welk nummer beleef (of beleefde) jij het meest plezier (hoogtepunt) terwijl je de liefdesdaad bedrijft (of hebt bedreven) of ‘een nummertje’ maakt(e).

- Meneer (ja, ik moet nu wel): Mirrorball van Elbow. Lekker ritme ook. Aanrader !
- angelin: tegenwoordig gebeurt alles zonder muziek, maar in 'the before time', lang geleden inmiddels, schuurde ik mijn tong op Keith Sweat, R Kelly en Jodeci. De dames waren vrijwel altijd ouder dan ik.
- ZAP!: iets van De Raggende Manne, maar als er wat meer tijd is Die Zauberflöte natuurlijk…
- Graf: Robyn & Kindness - Who Do You Love (Wolfgang Voigt GAS Remix)

Tsja, vraag van de dag:

- Graf: Robyn & Kindness - Who Do You Love (Wolfgang Voigt GAS Remix)
- Juul1998B: Portishead - Glory Box

dix
De Heerlijkheidsdoos, ik vat 'm.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:29 uur

geplaatst: vandaag om 22:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.