menu

Overig / Algemeen / Laatst bekeken tv-serie

zoeken in:

avatar van GrafGantz
Osiris Apis schreef:
(afbeelding)
Frances McDormand


Een van de beste (mini-)series die ik in tijden gezien heb. Echt onthutsend goed

avatar van Bakema NL
Seizoen 3 van Overlord.....4e seizoen is in de maak.

https://image.tmdb.org/t/p/original/yxJoznl2VUe1kxtJZ7MHz8eUxyE.jpg


avatar van Arno
https://www.moviemeter.nl/series/images/cover/1000/1026.300.jpg
Eerste seizoen was subliem, tweede eerder een flauw afkooksel.




avatar van ZAP!
Wegens uitstel door De Slimste Mens vorige week pas uitgekeken:

https://www.moviemeter.nl/series/images/photo/0/164.jpg?cb=1502654475




avatar van exsxesven
Inmiddels bij seizoen 5 van Veep aanbeland, echt fantastisch. Daarnaast bezig met het zoetsappige maar uiterst gezellige Crash Landing On You.

avatar van GrafGantz
exsxesven schreef:
Inmiddels bij seizoen 5 van Veep aanbeland, echt fantastisch.




Zelf bezig met de laatste 2 seizoenen Simpsons. Uiteraard niet meer zo sterk als voorheen, maar tevens helemaal niet zo dramatisch als vaak wordt beweerd.










avatar van trebremmit
Deadwood seizoen 1.

Vond er maar weinig aan.

avatar van exsxesven
Brooklyn 99 seizoen 8, inmiddels helaas toch een schim van wat het ooit was, misschien maar goed dat het afgelopen is.

avatar van ZAP!
exsxesven schreef:
Brooklyn 99 seizoen 8, inmiddels helaas toch een schim van wat het ooit was, misschien maar goed dat het afgelopen is.
Echt een vreselijke serie, vanaf dag 1 al. Die Samberg kan ik niet uitstaan.

avatar van exsxesven
De eerste paar seizoenen vind ik echt leuk en Samberg kon ik eerst ook niet hebben maar inmiddels wel. Weet nog dat hij en Joanna Newsom een relatie kregen en dat ik daar weinig van snapte, haha. Overigens nog een cameo van Joanna in de laatste aflevering.

Weer verder met Veep, seizoen 7 nu, écht geniaal.

bennerd
Godver zijn echtgenote is dus Joanna Newsom? :’) Wist dat het een muzikante was, richting het klassieke, blijkt het gewoon de MusicMeter-heldin te zijn.

Schitterende serie. Seizoen 8 trok ik eerst ook slecht (vanaf seizoen 6 ging het allemaal al snel-sneller-snelst), maar bij herbekijken toch weer ernstig veel genoten.

Nu aan Veep bezig, halverwege seizoen 2. Geweldig. Ook bezig met Curb Your Enthousiasm (seizoen 3), ik hoop dat ik net zoals bij Seinfeld ineens besef hoe hilarisch het is. Maar het is nog even wachten.

Voor de “serieuzere televisie” aan de Succession. Ook seizoen 2. Geweldig.

Handmaid’s Tale laatste seizoen hangt ook ergens vast, moet toch best wel wat moeite doen om me eraan te zetten. Heb mijn series graag ontspannend, dat lukt daar wat minder goed mee.

avatar van ZAP!
De Slimste Mens seizoen zoveel zit er ook weer op.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:09 uur

geplaatst: vandaag om 13:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.