Overig / Algemeen / Moviemeter/Film Top 10
zoeken in:
0
simba
geplaatst: 3 september 2006, 15:21 uur
01. The Lion King
02. Final Fantasy X
03. Final Fantasy VII: Advent Children
04. Harry Potter and the Golbet of Fire
05. Dragonheart
06. Sin City
07. Underworld
08. Underwolrd: Evolution
09. Constantine
10. Gladiator
02. Final Fantasy X
03. Final Fantasy VII: Advent Children
04. Harry Potter and the Golbet of Fire
05. Dragonheart
06. Sin City
07. Underworld
08. Underwolrd: Evolution
09. Constantine
10. Gladiator
0
geplaatst: 3 september 2006, 15:28 uur
orbit schreef:
Ik heb ook weinig aziatisch gezien, maar wel wat meer dan 15 films
Van het merendeel kan ik echter de naam niet meer terugroepen om er speciaal op te gaan stemmen.. in die zin zegt zo'n stemlijst dus ook niet zoveel, want dat heb ik bij 66% van het aantal films dat ik heb gezien. Waren gewoon niet bijzonder genoeg om te onthouden en erop te stemmen en ik zal ook nog wel wat pareltjes zijn vergeten om op te stemmen.. tsjah.
Ik heb ook weinig aziatisch gezien, maar wel wat meer dan 15 films
Van het merendeel kan ik echter de naam niet meer terugroepen om er speciaal op te gaan stemmen.. in die zin zegt zo'n stemlijst dus ook niet zoveel, want dat heb ik bij 66% van het aantal films dat ik heb gezien. Waren gewoon niet bijzonder genoeg om te onthouden en erop te stemmen en ik zal ook nog wel wat pareltjes zijn vergeten om op te stemmen.. tsjah.Zwakke uitvlucht vind ik. Dat je namen vergeet duidt op weinig of geen intresse.
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 september 2006, 15:32 uur
orbit schreef:
Nou, het begon er anders mee dat er aan iemands filmkennis werd getwijfeld omdat ie juist géén top10 met kameroenese films over albinobevers uit 1870 heeft
(quote)
Nou, het begon er anders mee dat er aan iemands filmkennis werd getwijfeld omdat ie juist géén top10 met kameroenese films over albinobevers uit 1870 heeft

Onzin. Dat zijn jouw eigen woorden.
0
geplaatst: 3 september 2006, 16:15 uur
Orbit, je beweerde namelijk dat sommige met Pasolini's enzo alleen maar aan het pimpen zijn in hun top 10's, en niet omdat dat echt hun persoonlijk beste films waren. Dat is toch een vreemde gedachtegang?
0
geplaatst: 3 september 2006, 18:42 uur
0
geplaatst: 3 september 2006, 21:01 uur
volgens mij is dat een spel voor de ps2 en geen film. of bedoel je die gewone Final fantasy film? is trouwens wel een heel vet spel
0
geplaatst: 3 september 2006, 22:05 uur
1. Apocalypse Now (1979)
2. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
3. Silence of the Lambs, The (1991)
4. Thin Red Line, The (1998)
5. Clockwork Orange, A (1971)
6. Pulp Fiction (1994)
7. Full Metal Jacket (1987)
8. Fight Club (1999)
9. Untergang, Der (2004)
10. Big Lebowski, The (1998)
Veel oorlog ende geweld, erg mettol natuurlijk. Verder ken ik weinig kameroenese films over albinobevers uit 1870, dus die staan er dan ook niet in.
2. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
3. Silence of the Lambs, The (1991)
4. Thin Red Line, The (1998)
5. Clockwork Orange, A (1971)
6. Pulp Fiction (1994)
7. Full Metal Jacket (1987)
8. Fight Club (1999)
9. Untergang, Der (2004)
10. Big Lebowski, The (1998)
Veel oorlog ende geweld, erg mettol natuurlijk. Verder ken ik weinig kameroenese films over albinobevers uit 1870, dus die staan er dan ook niet in.
0
Omayyad
geplaatst: 3 september 2006, 22:12 uur
HammerHead schreef:
Verder ken ik weinig kameroenese films over albinobevers uit 1870...
Verder ken ik weinig kameroenese films over albinobevers uit 1870...
Cultuurbarbaar!

0
geplaatst: 3 september 2006, 22:13 uur
0
geplaatst: 3 september 2006, 23:52 uur
Tsjo-Wi schreef:
volgens mij is dat een spel voor de ps2 en geen film. of bedoel je die gewone Final fantasy film? is trouwens wel een heel vet spel
(quote)
De FMVs van het spel zijn gebundeld tot een 8 uur durende film geloof ik, en zo op DVD uitgebracht.
0
geplaatst: 4 september 2006, 00:00 uur
Na de aflevering van Zomergasten durf ik mijn top10 hier nu niet meer te plaatsen. 

0
geplaatst: 4 september 2006, 00:25 uur
op de een of andere manier geloof ik er niks van

hup, plaatsen die handel!

0
geplaatst: 4 september 2006, 00:25 uur
Omdat dit mijn top10 is en de heer Henk Jan Smits tijdens deze aflevering van Zomergasten besloot om zijn voorliefde uit te spreken voor mijn nummer 1 film, en ik het vreselijk vind om een gelijke smaak (als is het "maar" op film gebied) te hebben met deze commerciële, camerageile non-producer, of zoals hij zichzelf noemt a&r-manager.
Dat was nog eens een lange zin.
Dat was nog eens een lange zin.

0
geplaatst: 4 september 2006, 00:30 uur
Als je je daar echt zo veel van aantrekt, mag je van geluk spreken dat je het van veel personen die je niet mag niet weet indien het ook dezelfde is 

0
geplaatst: 4 september 2006, 00:38 uur
neo schreef:
Als je je daar echt zo veel van aantrekt...
Als je je daar echt zo veel van aantrekt...
Let op de knipoog.

En waarschijnlijk ben ik dyslectisch, maar ik snap helemaal niks van jouw commentaar.
0
geplaatst: 4 september 2006, 00:42 uur
L_T_B schreef:
en ik het vreselijk vind om een gelijke smaak te hebben met deze commerciële, camerageile non-producer, of zoals hij zichzelf noemt a&r-manager.
Je had ook gewoon een Soedanese film over het paargedrag van de wilde rode boskever op een van je lijstje moeten zetten!en ik het vreselijk vind om een gelijke smaak te hebben met deze commerciële, camerageile non-producer, of zoals hij zichzelf noemt a&r-manager.
Kijk, dán had je dit probleem vast niet gehad. Gewoon eigen schuld dus.

0
geplaatst: 4 september 2006, 00:46 uur
Onderhond schreef:
De FMVs van het spel zijn gebundeld tot een 8 uur durende film geloof ik, en zo op DVD uitgebracht.
(quote)
hey das zeker wel vet! moet ik maar eens naar op zoek gaan dan
0
geplaatst: 4 september 2006, 00:46 uur
L_T_B schreef:
En waarschijnlijk ben ik dyslectisch, maar ik snap helemaal niks van jouw commentaar.
Je zegt dat je het niet al te denderend vindt dat hij dezelfde nummer 1 heeft. Dan mag je dus van geluk spreken dat je het van andere mensen, die je niet mag, niet weet dat die dezelfde nummer 1 hebben. Snap je?
0
geplaatst: 4 september 2006, 00:55 uur
Sanvean schreef:
Je had ook gewoon een Soedanese film over het paargedrag van de wilde rode boskever op een van je lijstje moeten zetten!
Je had ook gewoon een Soedanese film over het paargedrag van de wilde rode boskever op een van je lijstje moeten zetten!

Ik hou niet zo van die overgeproduceerde, slecht geacteerde, geen verhaallijn hebbende Hollywood producties.

neo schreef:
Je zegt dat je het niet al te denderend vindt dat hij dezelfde nummer 1 heeft. Dan mag je dus van geluk spreken dat je het van andere mensen, die je niet mag, niet weet dat die dezelfde nummer 1 hebben. Snap je?
Ik denk wel dat ik begrijp waar je naar toe wilt. Maar toch moet ik even vermelden dat ik nergens gezegd heb dat ik de beste man niet mag. Hij is voor mij het prototype van een gesjeesde muziekproducer die commercialiteit voor artistieke vrijheid stelt, waar ik mezelf dus heel moeilijk in kan vinden. En daarbij zijn er uberhaupt weinig mensen die ik niet mag, en van die mensen geloof ik niet dat er veel The Sound of Music (laten we het beestje maar bij de naam noemen) als favoriete film hebben. Maar goed dit is een topic over films, dus laat ik stoppen met mijn topicvervuiling en voor de volledigheid even mijn totale top10 hier neer zetten.
01. The Sound of Music (1965)
02. In America (2002)
03. Bound for Glory (1976)
04. Die Fetten Jahre Sind Vorbei (2004)
05. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
06. Jeux d'Enfants (2003)
07. Big Fish (2003)
08. Taxi Driver (1976)
09. The Dreamers (2003)
10. Mystic River (2003)
0
geplaatst: 4 september 2006, 13:45 uur
Toon1 schreef:
Zwakke uitvlucht vind ik. Dat je namen vergeet duidt op weinig of geen intresse.
(quote)
Zwakke uitvlucht vind ik. Dat je namen vergeet duidt op weinig of geen intresse.
Klopt, de meeste van die films waren dan ook zwak..

Waarom moet ik duizenden titels van B-garnituur films onthouden? Heb wel wat beters om mijn hoofd mee te vullen.
0
geplaatst: 4 september 2006, 13:47 uur
neo schreef:
Orbit, je beweerde namelijk dat sommige met Pasolini's enzo alleen maar aan het pimpen zijn in hun top 10's, en niet omdat dat echt hun persoonlijk beste films waren. Dat is toch een vreemde gedachtegang?
Dat zijn jouw woorden
Ik heb dat nergens gezegd 
0
geplaatst: 4 september 2006, 13:58 uur
Er is sprake van enige spraakverwarring dan denk ik. Kijk je berichtje van 30 augustus om 13:49 even na.
Misschien dat jij het geschrevene anders interpreteert dan dat anderen dat doen.
Misschien dat jij het geschrevene anders interpreteert dan dat anderen dat doen.
0
geplaatst: 4 september 2006, 15:15 uur
orbit schreef:
Waarom moet ik duizenden titels van B-garnituur films onthouden? Heb wel wat beters om mijn hoofd mee te vullen.
(quote)

Ten eerste zijn b-films niet per definitie slecht, ten tweede kijk jij geen japanse a-films dan? En ten derde, waarom kijk je naar Japanse b-films als je iets beters hebt om je hoofd mee te vullen? Je wordt belachelijker met de dag

0
geplaatst: 4 september 2006, 15:16 uur
Waaruit maak jij op dat ik beweer dat anderen pasolini e.d. alleen maar in hun top10 zetten om te pimpen
Ik zeg in dat bericht toch duidelijk dat IK die namen niet persé in mijn top10 zou zetten om interessant te doen! Waarom anderen obscure films in hun top10 hebben staan heb ik niets over gezegd 
Misschien moeten jullie eens wat aan begrijpend lezen gaan doen hier
Ik zeg in dat bericht toch duidelijk dat IK die namen niet persé in mijn top10 zou zetten om interessant te doen! Waarom anderen obscure films in hun top10 hebben staan heb ik niets over gezegd 
Misschien moeten jullie eens wat aan begrijpend lezen gaan doen hier

0
geplaatst: 4 september 2006, 15:18 uur
Tja, wat wil je ook als je zegt dat je de meeste (interessante) films al gezien hebt en dat totaal niet overeenkomt met jouw stemmen op MoMe? Logisch dat er op tegenin gegaan wordt. Dan had je zo'n domme uitspraak maar niet moeten doen.
0
geplaatst: 4 september 2006, 15:20 uur
Toon1 schreef:
Ten eerste zijn b-films niet per definitie slecht, ten tweede kijk jij geen japanse a-films dan? En ten derde, waarom kijk je naar Japanse b-films als je iets beters hebt om je hoofd mee te vullen? Je wordt belachelijker met de dag
(quote)

Flikker toch op man! Je leest zoals gewoonlijk buitengewoon selectief, ik had het over talloze titels van films die ik vergeten ben (aziatisch of niet).. daar zit uiteraard veel b-garnituur tussen of matige producties.. anders zou ik de titels nog wel weten.
Kijk, dat jij zo'n nerd bent die alles wat ie ooit heeft gezien of gehoord in zijn hoofd prent is jouw zaak. Ik ben van wat ik 15 jaar terug heb gezien een groot gedeelte vergeten. En aangezien ik toen niet achter MoMe zat kon ik dat toen ook moeilijk meteen stemmen he flapdrol?

* denotes required fields.