MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kerst/Nieuwjaar-topic

zoeken in:
Hoe hoger het 'Vogelaar' gehalte van een buurt. hoe meer en (vooral) harder het vuurwerk.

Antonio
HAPPY FESTIVUS

(voor hun die het niet snappen, zie Seinfeld, aflevering 10 van seizoen 9----> The Strike)

Iedereen goede feestdagen gewenst en moge er in 2009 weer goede muziek luiden. Mijn kerstwens: de prijzen voor grote concerten wel wat lager aub.

Heeft iedereen een leuke kerst gehad?

De beste wensen voor 2009.

Lin
Allemaal genoten van de kerstdagen hoop ik

Alvast een heeeeeeel :

(afbeelding)

Prettige kerstdagen.

Yes! kerst heb ik overleeft, ik schuif het niet onder stoelen of banken maar kerst vind ik helemaal niks. Gelukkig denkt mijn familie daar net zo over en dus, op de vrije dagen na, heb ik niks aan kerst gedaan.

Voor gelukswensen vind ik het nog wat te vroeg

Dj2Jelle
een fijn 2009 mensen, alhoewel een dag tevroeg.. maar dan kun je lekker 24 uur lang elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen

Goed idee.
Iedereen alvast een goed 2009.

Iedereen een gezellige jaarwisseling gewenst en een gezond en muzikaal 2009.

Allemaal een fijne jaarwisseling toegewenst en voor iedereen alle goeds in 2009!

Mordor
Een prettige jaarwisseling gewenst aan een ieder!

Werkelijk waar een ieder die dit kan lezen een goed 2009 met fijne muziek en dito gezondheid. Dat er maar mooie albums mogen uitkomen tegen een redelijke prijs waar we hier lekker met sterren creatief kunnen wezen.

RedLightCityBoy
Mensen, prettige jaarwisseling alvast!
Ik ga nu alvast de stad in.
Nog even iets moois als afsluiting:

(afbeelding)

Father McKenzie
Prettige Feesten en voor elk een gelukkig en allermuzikaalst 2009!

(afbeelding)

Mooi zo RLCB!

Allemaal een prettig eindejaar toegewenst!
En wees voorzichtig met het vuurwerk

(afbeelding)

Father McKenzie
Wij Vlamingen hebben gelukkig haast geen traditie met vuurwerk, ik heb nog nooit vuurwerk gekocht, er gebeuren helaas, ik denk voornamelijk in Vuurwerk-minded land nummer één, Nederland, véél ongelukken mee, toch?

Dus ja, allemaal voorzichtig!

Een vreugdevol en allermuzikaalst 2009
vanuit
Lokeren
Waasland
Oost-Vlaanderen
België

Maar wij Vlamingen hebben dan weer wel een traditie met eten en drinken. Dus om de jongens en meisjes van de spoedafdeling niet teveel werk te geven vannacht, zou ik zeggen, geniet... maar met mate

Sietse
nog 25 minuten werken, dan naar huis en dan zien wat ik eigenlijk eens echt ga doen vanavond...

Marcel²
Ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling en doe voorzichtig met vuurwerk.

aire.
Damn, ik zit echt in een dip. Je kent 't wel; alles zit tegen. In iedergeval beste wensen allemaal. Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft.

Ruby1966
Iedereen een heel gelukkig, gezond en fijn 2009 gewenst!

(afbeelding)

Sietse
gelukkig nieuwjaar.

sq
Al het beste voor 2009!

Gelukkig nieuwjaar iedereen

(afbeelding)

Een gelukkig, gezond en muzikaal 2009 toegewenst voor iedereen!

Iedereen een mooi, gezond en muzikaal 2009 toegewenst !!!

Sheplays
Gelukkig Nieuwjaar gewenst!

(afbeelding)

Iedereen een Fantastisch 2009 gewenst !!!

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 15:32 uur

geplaatst: vandaag om 15:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.