MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kerst/Nieuwjaar-topic

zoeken in:
Misterfool
nou de op een na beste wensen dan

Ook van mij de beste wensen aan iedereen voor 2010!

Een beetje laat, maar ik was met kerst en nieuw op reis (een trip naar Manchester en Liverpool), ben pas sinds gisterenavond terug.

Goed dat je bent terug gekomen. Sommige vliegvelden in Noord-Engeland zijn nu afgesloten vanwege de weersomstandigheden, zag ik.

Jij ook een gelukkig nieuwjaar!

We know all about it

Ging normaal zondagavond terug zijn, maar ze hadden onze vlucht geannuleerd, dus het was pas gisteren in de namiddag. Heel verhaal. Ze hebben ons 6 uren aan de trap gebonden en uiteindelijk wel een hotel gehad voor die nacht, maar niet geslapen wegens een vroege vlucht die dan opnieuw vertraging had.

In ieder geval een leuke uitstap, behalve dan op gebied van muziekwinkels dan. Echt helemaal géén aanrader. Er waren er maar twee in Manchester die de moeite waard waren en zelfs geen enkele in Liverpool. Van de grote ketens is Virgin Megastore (Zavvi) al sinds december 2008 failliet (dat wist ik eigenlijk al van mijn trip naar Londen in het voorjaar van 2009) en heb je verder enkel de HMV, maar daar vond ik ook niet echt wat ik wou, uitgezonderd mijn portie Britse comedy. Wel een aantal boeken gekocht over Factory en Joy Division/New Order, want daar lag de Waterstones in Manchester dan weer vol van...

freddze schreef:

Ze hebben ons 6 uren aan de trap gebonden

Nou nou, kinky hoor...

Ah, ik kan me nog wel wat leuke muziekwinkeltjes herinneren in Liverpool, maar geen idee of die nog bestaan. Eén was een piepklein winkeltje met rete-alternatief spul en een eigenaar die om de 2 minuten een ander nummer opzette. Op de laatste At the Drive-In zat een memo geplakt waarop stond dat ze "sell-outs" waren, omdat ze bij een major hadden getekend oid.

Verder kan ik me alleen nog de Virgin herinneren... en de talloze New Order-posters (toen ik er kwam, was Get Ready net uit).

@GrafGantz: Haha, in Nederland gebruiken ze eerder de uitdrukking "aan het lijntje gehouden", vermoed ik?

Dit las ik net op telegraph.co.uk:
Ice and snow forced Manchester Airport and Liverpool John Lennon Airport to close, causing scores of delays and cancellations.

We hebben dus nog geluk gehad

@herman: Qua dance was er in Liverpool wel dat winkeltje '3 Beat Records'. Dat zag er wel héél alternatief uit. Maar ik zoek meer in de richting van wave/indie en dan ook enkel cd's - dus mijn speurtocht zat er snel weer op. Enkel Probe Records en Hairy Records bestaan nog, maar daar was het qua cd's maar pover. Er stonden ook enkele winkels buiten het centrum op mijn lijstje (en dan vooral in Birkenhead, aan de overkant van de Mersey), maar daar ben ik uiteindelijk niet meer toe gekomen. In Manchester vond ik Fopp nog wel goed en Picadilly Records (deze laatste was wel duur), maar vooral in Vinyl Exchange heb ik enkele uurtjes gespendeerd. Er waren er ook een hele hoop niet meer te vinden (Roadkill Records, The Polar Bear om er twee te noemen).

3 Beat Records staat me ook nog wel bij (ons hostel was vlakbij), maar destijds kocht ik niet zoveel dance, dus daar ben ik niet binnen geweest. Volgens mij wel Probe Records.

En er was toen ook nog een ander zaakje, waar ze zelfs nog cassettebandjes verkochten (in 2002 zag je die al nauwelijks meer).

Thanks voor de vlieginfo: een collega moet donderdag naar Birmingham, maar dat gaat lastig worden...

herman schreef:
Op de laatste At the Drive-In zat een memo geplakt waarop stond dat ze "sell-outs" waren, omdat ze bij een major hadden getekend oid.

Muziekfans, je blijft ermee lachen

Vanaf deze plek iedereen die dit leest een heel gezond en muzikaal 2011

Misterfool
Ook namens mij een heel gezond,gelukkig en uiteraard een heel muzikaal 2011.

Een gelukkig en muzikaal 2011 iedereen!

Marcel²
Iedereen een gezond en muzikaal 2011 toegewenst!

Dank voor de goede wensen, ook namens mij iedereen een gelukkig en muzikaal 2011 toegewenst. Klokslag 12 ging hier "A Whiter Shade of Pale" van start. Een goed begin.

Vrolijk pasen!

Gelukkig nieuwjaar iedereen! Maak er wat moois van!

Zo en nu verder feesten

herman schreef:
Zo en nu verder feesten

Copy that!

pretfrit
Nou, het zal wel weer een kut jaar worden.

Maar laten we er maar het beste van maken

sq
Masimo schreef:
(quote)

Copy that!

Ja! Gelukkig nieuwjaar!

Gelukkig nieuwjaar, en iedereen vooral een heel muzikaal 2011 gewenst!

Arrie schreef:
Gelukkig nieuwjaar, en iedereen vooral een heel muzikaal 2010 gewenst!

Arrie is nu al behoorlijk dronken, volgens mij.

Psst, het is 2011.

En nu dan echt feesten, ajuus!

Foutje!

Iedereen de allerbeste wensen voor 2011

Een gelukkig 2011 gewenst!

Beste wensen iedereen

Ja, dat dus

Iedereen de allerbeste wensen voor 2011, op een mooi muzikaal jaar !!!

Ieder de beste wensen.

Ik sluit me bij de vorige sprekers aan!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:19 uur

geplaatst: vandaag om 12:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.