MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Opmerkelijke filmpjes topic

zoeken in:
Dat moet wel de domste clip zijn die ik ooit heb gezien. Reden genoeg om nooit iets van die band te gaan beluisteren. Zielige figuren.

Die dansende vogel

"Jammer Emiel!"

jeko
Kwam dit tegen op Facebook en vond het toch wel erg grappig:

Passer-by pushes suicide man off bridge

Filmpje

Footage has emerged of an angry passer-by pushing a suicidal man off a bridge in Guangdong province.

Retired soldier Lai Jiansheng, 66, reached out to shake the hand of Chen Fuchao before pushing him off.

The heavily-indebted Chen Fuchao fell eight metres onto a partially-inflated emergency air cushion. He was hospitalised with wrist and back injuries.

Chen Fuchao may be charged with disturbing public order. Lai was accused of causing intentional injury.

Sterk genoeg om een nucleare bom te overleven, maar 1 drempel en je hebt er al niets meer aan:

Vrij onnozel, je mag toch aannemen dat de Secret Service elke meter van de route zorgvuldig heeft verkend alvorens Obama met ''The Beast'' de weg op te sturen ?

Demonstratie van de nieuwe iPad. Wat kunnen ze toch veel tegenwoordig!

Een man uit New York, die een boete kreeg omdat hij niet op het fietspad reed, heeft een filmpje gemaakt waarin hij al fietsend opzettelijk tegen alle hindernissen opbotst. Met het filmpje wil hij de politie laten zien hoe gevaarlijk het fietsen in de stad is.

Volkskrant

Ik blijf deze vreselijk amusant vinden, zeker vanwege de wereldvreemdheid van die vent:

jeko

Omdat elk plaatje van deze knaap een vermelding heeft in dit topic:

Slowgaze schreef:
Ik blijf deze vreselijk amusant vinden, zeker vanwege de wereldvreemdheid van die vent:
(embed)
Wereldvreemd? Deze man is juist volledig up-to-date, alleen moet je als blanke leraar die term natuurlijk niet gebruiken jegens een leerling.

Stalin schreef:
(quote)

Volkskrant

(embed)

Wat een held Hij rijdt zo tegen die woutenwagen

Nerdomino ftw

Puike choreografie

"Men neme een inktvis", zo begint ongeveer het recept van odori-don, een Japanse delicatesse waarbij de ober een dansende inktvis op je portie rijst zet.

Het dier wordt eerst half onthoofd, en is dus wel degelijk dood. De inktvis begint echter te bewegen eens je er sojasaus op giet. Dat heeft te maken met het natrium in die saus, dat neuronen activeert en zo de spieren van het dier doet samentrekken. Het trucje werkt ook met kikkerbilletjes.

YouTubegebruiker Richard Fan filmde het hele gebeuren in een restaurant in Hokkaido. Het filmpje staat al online sinds september, maar is de afgelopen dagen uitgegroeid tot een internethit. Uiteraard wordt de inktvis voor u eerst versneden en lekker gebakken of gefrituurd. Smakelijk! (sam/hln.be)

Er ligt zand. Dan ik het ook.

Ja, dat dacht ik ook ja.

Fuck! Ik dacht dat dit alleen in tekenfilms kon!

Blijkbaar ligt de Highway to Hell in Rusland.

jasper1991 schreef:
Fuck! Ik dacht dat dit alleen in tekenfilms kon!

F*%king geniaal inderdaad

Ok, nog eentje dan. Van een knakker die best wel leuk op een fietsje kan rijden enzo.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:58 uur

geplaatst: vandaag om 12:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.