MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Vraag van de dag

zoeken in:
Kramer schreef:
DIT MOET EEN VAST TOPIC WORDEN

Zeker, ik vind dit de leukste vraag die ik tot nu toe langs heb zien komen.

Heb jij een hele rare gewoonte?

- Brunniepoo: niet dat ik weet
- Edwynn: Op een zekere webstek sterretjes bij muziekalbums zetten en er dan af en toe ook nog eens wat bij tikken.
- R&P: Snotjes met mes en vork eten.
- DerenBliksem: Leuke vraag. Ik ken dat programma. Er was ook eens een aflevering waarbij een man een freak werd genoemd omdat hij maar liefst 1000 cd's had! En als hij een cd had gekocht, ging hij zitten en aan het cd-boekje ruiken om het vervolgens te lezen. Het was echt net of ik in een spiegel keek. Dit maakt me toch geen freak??
- jasper1991: Als muziek me niet bevalt heb ik de neiging polyritmisch erop te drummen(Dus met mijn handen op de tafel of mijn knieën etc.). Vrij slechte gewoonte eigenlijk.
-Robbie Keane: Ik doe soms uit het niets rare dansjes
- rock-rick: Ik herken mij wel in DerenBliksem en Robbie Keane.
- J4E: Als ik ga tanken moet het een even getal achter de komma zijn
- Lovegun: Ik dans ook overal en altijd uit het niets, is dus niks mis mee.
- Nicolage Rico: Ik gooi telkens diesel in een benzinetank.
- leander?: zolang het qua warmte nog redelijkerwijs te doen is slaap ik graag onder zo veel mogelijk dekens tegelijk. Momenteel gebruik ik alles wat ik heb (dus inclusief losse hoeslakens en dekbedovertrekken. Alle beetjes helpen.)
- Masimo: Soms de rare gewoonte om de helft van een vraag-van-de-dag-lijst niet mee te kopiëren.

sxesven

rock-rick schreef:
(quote)

Zeker, ik vind dit de leukste vraag die ik tot nu toe langs heb zien komen.
Tot uw dienst.

Masimo schreef:
- Masimo: Soms de rare gewoonte om de helft van een vraag-van-de-dag-lijst niet mee te kopiëren.
Het gerucht gaat dat je ook de rare gewoonte hebt om de vraag-van-de-dag-lijst daarna weer te herstellen

Heb al meerdere keren dubbel gelegen hier vandaag. Jasper, bedankt voor het stellen van deze vraag

Slowgaze schreef:
- Hoi: Mijn favoriete tijdsverdrijf in de auto is met mijn tanden klikken, precies tussen 2 strepen op de weg. Heeft een hypnotiserend effect.
Dat heb ik altijd met palen/bomen of auto's op de andere weghelft. Ik ga altijd met mijn voet tegen de deur schoppen, precies tussen twee objecten in.

Welk karakter / welke rol uit een film ben jij?

Zullen we de vraag over rare gewoontes wegens succes wat langer laten doorlopen? (en daarna mag die van Kramer )

Ik kan zijn antwoord wel raden overigens...

(afbeelding)

Slowgaze schreef:
~Slowgaze: Ik tel graag getallen van data bij elkaar op. Of andere getallen.

madmadder schreef:
- madmadder: als ik ergens getallen zie, ga ik daar automatisch mee rekenen en proberen zoveel mogelijk verschillende uitkomsten te krijgen. tja...

58056756380 3480348345345355345 5304934567565,3534554 33434

Masimo schreef:
(quote)

(quote)

58056756380 3480348345345355345 5304934567565,3534554 33434

Ik heb al 1 uitkomst even vlug... 0 ik doe namelijk altijd vermenigvuldigen.

Ik deelde in m'n hoofd door nul en sloeg op tilt

Delen door 0=onbenul!!!!!11!1!

Niet getreurd neuroten onder jullie; er is hoop
Nieuwe behandeling tegen dwangneurose http://www.psy.nl/index.php...

Elektroshocktherapie bestaat al geruime tijd hoor.

Robbie Keane schreef:
Delen door 0=onbenul!!!!!11!1!

Flauwekul toch?

Als we de vraag van rare gewoontes nog even door laten lopen... Ik kom net terug van lunch op mijn werk en ik kwam er ineens op dat ik, als ik twee broodjes op mijn bord leg, die broodjes symmetrisch naast elkaar leg en precies in het midden van het bord. Ik leg/zet sowieso alles recht en/of gelijk aan elkaar neer.

Dat doe ik ook altijd. Dat zegt overigens niet dat ik netjes ben, mijn huis op namelijk één grote troep.

Kramer schreef:
(quote)

Flauwekul toch?

Delen door nul kan niet. Echt niet. Moet ik het je uit leggen? 9/0 zou dan 9 zijn, zoals vele onwetenden beredeneren, maar dat kan niet want 0x9 is niet 9. Onmogelijk!

Het kan trouwens wel... dat krijg je wel aks je wiskunde gaat studeren.

Hoe dan? Je kan toch nooit 9 dingen met 0 mensen delen.

Ja weet ik veel ik studeer geen wiskunde.

dix
Robbie Keane schreef:
Het kan trouwens wel... dat krijg je wel aks je wiskunde gaat studeren.

kom je dan in de imaginaire getallen terecht ? i in het kwadraat is -1 en zo ? lachen was dat.

Slowgaze schreef:
(quote)

Delen door nul kan niet. Echt niet. Moet ik het je uit leggen? 9/0 zou dan 9 zijn, zoals vele onwetenden beredeneren, maar dat kan niet want 0x9 is niet 9. Onmogelijk!

Ik bedoel dus dat de regel die ik altijd geleerd heb is: "delen door nul is flauwekul", in plaats van "delen door nul is onbenul" We snappen elkaar...?

Casartelli (moderator)
Robbie Keane schreef:
Ja weet ik veel ik studeer geen wiskunde.

Zoveel was inmiddels duidelijk.

Casartelli schreef:
(quote)

Zoveel was inmiddels duidelijk.

Volgens mij heeft ie wel gelijk hoor. Wat dix zegt: imaginaire getallen. Nou studeer ik ook geen wiskunde, maar ik heb daar ook dingen over gehoord, dat dat met imaginaire getallen dan wel weer zou kunnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:24 uur

geplaatst: vandaag om 21:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.