menu

Overig / Algemeen / Fotografie

zoeken in:
VB1
Ik zag in het userfoto topic dat sommige users hier zich bezighouden met fotografie. Ik dacht, misschien is het leuk een topic te openen waar in je kan patsen met je mooiste foto's of waar men vragen aan elkaar kan stellen.

avatar van itchy
Op een muzieksite? Daar zijn andere fora voor.

avatar van aERodynamIC
itchy schreef:
Op een muzieksite? Daar zijn andere fora voor.

Was ook mijn eerste gedachte maar aan de andere kant is het ook zo dat ze hier over sport praten, bier en weet ik het wat (hoeft van mij ook niet maar dat is een andere discussie).
Er zo over nadenkend vind ik het idee zo slecht nog niet. Het fotoboek is er voor foto's van de users.
Laten we de mooie plaajes die daar veel voorbij komen dan juist hier neerzetten. Ik vind het nu allemaal wel erg door elkaar lopen in het fotoboek. Dan kunnen de daarop volgende discussies ook hier gedaan worden want dat men interesse toont daarvoor is een feit en dat hoort niet in een 'smoelenboek' (wat wel de opzet van dat topic was).
We hebben ook een apart fotoboek voor de huizen van de users, mume-cribs,: heerlijk overzichtelijk.
Ik vind het bij nader inzien dus wel een goed plan.

VB1
itchy schreef:
Op een muzieksite? Daar zijn andere fora voor.


Ik heb dit topic daarom ook niet in het muziekgedeelte gezet.

avatar van Nicolage Rico
Beetje raar om te zeggen dat je dit hier niet kunt plaatsen. Het forum bij algemeen staat er vol van.

avatar van itchy
De crew heeft gesproken... het mag. Dus waarom er nu weer op doorgaan? Plaats foto's

avatar van aERodynamIC
itchy schreef:
Plaats foto's

Als er iemand geschikt is dat te doen...

avatar van itchy
aERodynamIC schreef:

Als er iemand geschikt is dat te doen...

Als ik een keer een mooie nieuwe heb

avatar van Onderhond
In De Site > Gebruikers > MusicMeter fotoboek:


(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Vuurwerk, behoor tot de groep die het absoluut gestoord vind om er geld aan uit te geven, maar die wel lekker mee gaat kijken als het allemaal de lucht wordt ingeschoten.

Er degelijke fotos van maken is wel een stuk moeilijker

kiriyama
Mooie foto's Onderhond, ik weet zelf hoe moeilijk het is zoiets degelijk in beeld te krijgen.

avatar van Florsi Florsa
Had ik vroeger ook veel moeite mee.

avatar van Ceasar
Die bovenste lijkt wel op een foto van de Hubble telescoop, gemaakt ergens in de ruimte!

Misterfool
de 2de en 3de zijn enorm goed gelukt. eerste vind ik iets minder maar ja doe het hem maar eens na.

avatar van Arrie
Die derde is prachtig! Heb je ze ook in groter formaat, Onderhond?

avatar van Onderhond
Misterfool schreef:
eerste vind ik iets minder

Als pure vuurwerkregistratie foto zeker, maar net om wat Ceasar zegt vind ik het eigenlijk de leukste van de 3.

Arrie: 1920x1080 schiet dat ding van mij

avatar van Arrie
Ah, ik zou ze best wel eens in dat formaat willen zien.

avatar van Mjuman
Ter info: voor een fatsoenlijk printmaatstaf deelt men het aantal pixels (in de lengte) door 350 (dpi - acceptabele resolutie), men vermenigvuldigt e.e.a. met 2,54 (centimeter t.ov. de inch) en dan verkrijgt men het maximumformaat voor papier - dat vergt overigens een hogere resolutie dan gluren op scherm. Dit doet niets af aan de fun-factor van de beelden.

Overigens wordt het ook grappig als je bij vuurwerk voor een lange(re) sluitertijd kiest - het vuurwerk gaat dan 'schrijven' in sporen.

avatar van herman
Dat kan ook bij licht, straatverlichting bv.. Vreemde effecten levert dat op.

avatar van Onderhond
Leuk, wist niet dat dit topic er was.

Wil er dan wel even bijzetten dat bovenstaande fotos gewoon uit het vuistje zijn. Van fotografie zelf geen kaas gegeten.

elrayo
Ik had ook foto's willen maken, maar het lukte niet echt zonder statief. Misschien toch maar een keer aanschaffen. Kon mijn zoom-lens ook niet vinden, had alleen mijn 50mm lens bij...

avatar van Rhythm & Poetry
Die eerste vuurwerk foto vind ik ook fascinerend. Gewoon omdat er veel op te zien is, bij die andere twee is dat minder. Die zijn zeker mooi maar weten minder te verrassen.

elrayo
Even een selectie uit een aantal nieuwe foto's die ik heb gemaakt (en bewerkt). Grotere versies ervan staan op mijn Flickr-pagina.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

avatar van Oona
Mooie foto's hierboven mij! Misschien dat ik hier later ook eens een paar post. Erg leuk topic

avatar van Rhythm & Poetry
Vandaag schoot ik deze foto in mijn tuin:


(afbeelding)

Daily Operator
Er is een jachtverbod op Vonden.

avatar van GrafGantz
Rhythm & Poetry schreef:
Vandaag schoot ik deze foto in mijn tuin:

(afbeelding)


Ik hoop voor je dat ie niet onder de beschermde valt.

avatar van wizard
Is het een koolborsteltje?

Daily Operator
Een weervogel.


avatar van Rhythm & Poetry
wizard schreef:
Is het een koolborsteltje?


Het is een Pimpelbeestje.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:50 uur

geplaatst: vandaag om 10:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.