Overig / Algemeen / Fotografie
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 23:09 uur
Huiswerk door andere mensen laten maken is leuk.
Huiswerk maken voor andere mensen niet.
En ik kan niet zo goed omgaan met een fotocamera (tenzij je slecht genomen foto's die teveel bewogen zijn met een lelijke invalshoek van het licht expressionistisch vindt?)
Huiswerk maken voor andere mensen niet.
En ik kan niet zo goed omgaan met een fotocamera (tenzij je slecht genomen foto's die teveel bewogen zijn met een lelijke invalshoek van het licht expressionistisch vindt?)
0
geplaatst: 9 juli 2011, 20:42 uur
Fotografie part 3 « Duco R. Koutstaal - ducozthedude.wordpress.com
Stem alstublieft! Dan weet ik welke van de 3 series ik moet laten printen..
Stem alstublieft! Dan weet ik welke van de 3 series ik moet laten printen..
0
geplaatst: 9 juli 2011, 20:49 uur
Vreemd, daar stemt zo te zien bijna iedereen op. Beetje makkelijke en voorspelbare reeks i.m.h.o., er zit zo veel meer variatie en verhaal in de reeks van de markt. Zonde dat je je blijkbaar laat leiden door mensen die er geen zicht op hebben 

0
geplaatst: 9 juli 2011, 20:56 uur
Ik zelf ga voor de Markt, het is meer dat ik dit interessant vind om te zien wat iedereen vind.
Uiteraard laat ik dus de eerste 2 reeksen printen en die andere komt er gewoon uit op een normaal A4-tje. Ben sowieso van plan om de markt te presenteren
Wat ook wel aardig is om er bij te zeggen is dat de Markt foto's "lopend" zijn gemaakt en dus een soort van Snapshots zijn, dat geeft het in mijn ogen weer wat charme mee en zijn daarom ook weat gevarieerder omdat het ook daad werkelijk moment opnames zijn!
Uiteraard laat ik dus de eerste 2 reeksen printen en die andere komt er gewoon uit op een normaal A4-tje. Ben sowieso van plan om de markt te presenteren
Wat ook wel aardig is om er bij te zeggen is dat de Markt foto's "lopend" zijn gemaakt en dus een soort van Snapshots zijn, dat geeft het in mijn ogen weer wat charme mee en zijn daarom ook weat gevarieerder omdat het ook daad werkelijk moment opnames zijn!
0
geplaatst: 9 juli 2011, 20:57 uur
Bij die skateboard-reeks vind ik de derde foto een beetje jammer. Die van de markt is qua verhaal/variatie is die van de markt idd het beste maar in eerste instantie dacht ik van als ik rekening houd met de opdracht is die muzikant het beste. De 2de en 3de foto daarvan vind ik erg goed gelukt. Ik twijfelde ook erg tussen de muzikant en de markt, wil nu eigenlijk voor de markt gaan
haha.
haha.
0
geplaatst: 19 september 2011, 22:09 uur
Een cd-hoes ontwerp om de doosjes van cd-r wat op te leuken 

Het eerste ontwerp/bewerking. Uitgeprint en ingelijst...'n soort 4-luik idee...

Het origineel.

Het eerste ontwerp/bewerking. Uitgeprint en ingelijst...'n soort 4-luik idee...

Het origineel.
1
geplaatst: 28 september 2011, 00:39 uur
0
geplaatst: 28 september 2011, 19:54 uur
GrafGantz schreef:
Je was zo te zien (ook) in Vlissingen; vanuit daar kun je makkelijk over het strand richting Cadzand-Bad of zelfs verder richting Knokke lopen en zo een prima middagje naar haaientanden zoeken. Leuke foto's trouwens; jaren vakantie gevierd in Cadzand-Bad.(quote)
Dat doet men in Zeeuws Vlaanderen, met name op de stranden van Cadzand. Ik zat een stukkie noordelijker.
0
geplaatst: 29 september 2011, 09:23 uur
lebowski schreef:
Terschelling, twee weken geleden...
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Kon je niet even bij me langs?

0
geplaatst: 29 september 2011, 09:42 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Je was zo te zien (ook) in Vlissingen; vanuit daar kun je makkelijk over het strand richting Cadzand-Bad of zelfs verder richting Knokke lopen en zo een prima middagje naar haaientanden zoeken. Leuke foto's trouwens; jaren vakantie gevierd in Cadzand-Bad. Je weet dat daar de Westerschelde nog tussenzit, toch? Dat wordt dan een flink stukkie zwemmen voor je weer kunt gaan strandwandelen. Wellicht ben je in de war met de locatie van Breskens?

Al gaat er wel een veerpont tussen beide plaatsjes...
0
geplaatst: 29 september 2011, 13:46 uur
lebowski schreef:
Prachtige foto's!
0
geplaatst: 29 september 2011, 18:03 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Je was zo te zien (ook) in Vlissingen; vanuit daar kun je makkelijk over het strand richting Cadzand-Bad of zelfs verder richting Knokke lopen en zo een prima middagje naar haaientanden zoeken. Leuke foto's trouwens; jaren vakantie gevierd in Cadzand-Bad.
Je was zo te zien (ook) in Vlissingen; vanuit daar kun je makkelijk over het strand richting Cadzand-Bad of zelfs verder richting Knokke lopen en zo een prima middagje naar haaientanden zoeken. Leuke foto's trouwens; jaren vakantie gevierd in Cadzand-Bad.
Even voor de goede orde Vlissingen ligt op Walcheren en Cadzand op Zeeuws Vlaanderen.
Het is dus onmogelijk om over het strand van Vlissingen naar Cadzand te lopen........ of je moet met lopen ook bedoelen dat je de Wester-Schelde doorkruist.
0
geplaatst: 29 september 2011, 19:05 uur
thelion schreef:
Nu je het zegt: dat klopt idd. Richting Terschelling dan, of anders via Cadzand-Bad richting Knokke; prima te doen. Garantie voor het vinden van haaientanden: hier liggen er nog honderden.(quote)
... of je moet met lopen ook bedoelen dat je de Wester-Schelde doorkruist.
0
geplaatst: 30 september 2011, 13:15 uur
Logisch, heb regelmatig mensen die in Vlissingen vragen welke richting Terschelling op is

0
geplaatst: 4 oktober 2011, 15:38 uur
lebowski schreef:
Briljant mooie foto's, vooral die middelste.Terschelling, twee weken geleden...
* denotes required fields.